Mooie foto's weer van Lizard Die windmolens zijn echt vreselijk Hier verpesten ze ook mooie gebieden
Blauwe lucht!! Is hier een zeldzaamheid tegenwoordig Vandaag wel iets ,maar daarna kwam de mist weer Wel een mooie foto gemaakt toen we een wandeling in de buurt maakten
Die gekke Jozi Mooie foto's Marlinde
Prachtige foto's Boedjang Jammer van het vuurwerk
Gezellig met Banjer samen de blauwe lucht opzoeken
Bootsie,tof dat je meteoren gezien hebt, leuke foto's
Mooi Eelmo!
Winter blijft mooi weg hier Helaas is het een grote modderbende
Noordje,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En een mooie foto.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: Gisteren, 17:51
Noordje nog gefeliciteerd, mooie foto met Nala.
Lizard idd grijs.
Bij mij was het ook grijs. Had de tijd vandaag dus groter rondje gelopen, 2 bergjes beklommen de Valenberg waar een mooi uitzicht punt is en de Lettersche berg op het oefenterrein van defensie. Kiekendieven gezien, 2 raven en Spaanse runderen en 2 paarden.
Leuk Lizard en Susan. Van harte Noordje! Dat is zeker een mooie foto.
shaddy82
Geplaatst: Gisteren, 18:52
Van harte gefeliciteerd Noordje ! En prachtige foto heb je gemaakt, erg sfeervol
Lizard en SusanH ook mooi, jammer van het grauwe weer, wel lekker er op uit geweest
Hier was het niet veel beter, wel nog even een rondje gedaan.
Bootsiebob
Geplaatst: Gisteren, 19:14
Gefeliciteerd Noordje! Ik zie heel veel mooie foto’s voorbij komen.
Windmolens dieet het landschap bepalen, maar ook zon, bomen, Banjer, Jozi, Lil, de witte pony Coco en vervolgens weer grijs weer maar wel fijne wandelingen.
Mooie foto’s met die zon Boedjang! Lekker rondje Shady! Susan, best nog veel kleuren weten te vatten voor een dag als deze Lizzard, in mijn geboorteplaats (zkh). Leuk! Gaaf met dat licht Noordje.
____
Hier vandaag een PR voor de teckel. 8km (fout ingeschat). Hij was stout maar heeft het dapper gelopen. Hij is wel echt moe.
Met mijn uitlaathondje Senna samen. Die was ook heeeel moe. Maar die springt rustig 2uur lang rondje rondom Jozi. Ze zijn nu 3x samen wezen wandelen en Jozi vindt haar stiekem toch wel heel leuk. Ze spelen samen nu!
Oh das heel knap van jozi ziet er als fijn rondje uit
BeFunny
Geplaatst: Vandaag, 09:14
Hey allemaal.
Jullie hebben erg veel gewandeld met z'n allen. Ik heb een hele tijd niks gepost. Wel gewandeld gewoon in mijn omgeving. Ik woon nu aan het bos dus elke dag een prachtige wandeling. Maar ik heb geen ns wandeling meer gedaan sinds ik hier woon.
Ik ga wederom een poging doen om fotos te blijven posten en deel te nemen aan het topic.
Hierbij verschillende fotos van wandelingen in de buurt.
Marlinde,lange wandeling met jozi,en andere oppas hondje.
Befunny,mooie verzameling foto's. Mooie omgeving.
Beetje offtopic. Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van mijn oude werk,of ik even het kerstpakket kwam halen. En daar de rest van de morgen blijven hangen.
Oh, wat een leuke verrassing. Ik had vanmorgen kerstontbijt met mijn collega's. Ben vrij vandaag, maar wel gegaan, want het is altijd zo gezellig. Krijg mijn pakket morgen.
Wat een lekker pakket joh. En leuk dat je mocht komen.
Ik had dit jaar voor mijn klantjes een pakket van de kaasboer met verse streekproducten. Werd goed ontvangen.
boedjang
Geplaatst: Vandaag, 13:08
Wat een groot pakket lizard Wij hebben zo kerstborrel op werk Krijgen altijd een tingeling ofzo.een kaart om.zelf iets te kiezen Be funny ook leuk te geven( niet voor mij als vegan haha)
Bootsiebob
Geplaatst: 38 min geleden
Heerlijk Lizard, leuk!
Goof hopelijk ook een leuk pakket. Fijn dat het ontbijt gezellig was
Mooie herfstfoto’s BeFunny. Leuk je weer te zien!
Jozi is stoer. Wij kwamen vandaag een vrouwelijke Jozi van 10 maanden tegen. Echt een schatje
En we solliciteren voor de rol van First Lobster (Love Actually)