Helaas zit ik met corona thuis. Ik bleef me sinds de trailrun woensdag vermoeid voelen, mijn moeder testte dinsdag positief met corona en ik was de week ervoor en met kerst met haar samen een aantal momenten. Gister opeens pijn in al mijn gewrichten en aanhechtingen en een wattenhoofd, dus ik zag de bui al hangen, had nog een test liggen en ja hoor. Jammer, want ik had graag nog een stukje gelopen dit weekend. Ik hoop nu dat het hierbij blijft en ik wel weer fit het nieuwe jaar kan beginnen.

Goof, fijn dat de sportmasseur zo goed helpt! Helaas geen tips voor de blaren, misschien ligt het aan de sokken? Wel ontzettend irritant.
SV, gefeliciteerd, wat een prestatie zeg, echt heel erg tof! Sowieso echt knap hoeveel kilometers je hebt gemaakt, ook in het fietsen en wandelen.
Puera, hopelijk krijg je helderheid bij de sportarts en kan je in het nieuwe jaar weer fijn opbouwen!
Ninus, wel knap dat je 19 kilometer kan lopen terwijl je benen nog niet op gang zijn gekomen.

Maar fijn dat de sportmassage hielp! En zo te lezen is het je gelukt om het bij de 2389,3 km te houden. Hartstikke mooi aantal aan kilometers! Al herken ik je fanatisme wel (ik ben nog even snel een short story aan het lezen, zodat ik 30 boeken ipv 29 heb gelezen dit jaar.

judenjul, heerlijke foto! En fijn dat je het jaar nog hebt kunnen afsluiten met een rondje.
MuSLi, leuk idee om 2023/2024 te lopen! Goed begin en een goede start van het jaar.
ieris, mooie afsluiting van het jaar! Ik vind een totaal van 2900 alsnog prachtig, hartstikke knap!