Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Vorig jaar toen testen net voor iedereen beschikbaar werd heb ik dat ook gehoord
De opties die ik voor mijn man krijg zijn wel echt absurd. Gewoon een uur enkele reis! Ik snap dat niet. Er zijn denk ik maar weinig mensen die daarmee akkoord gaan. Willen ze gewoon die telefooncentrale overbelasten ofzo?
bigone schreef:Dorus schreef:Vorig jaar toen testen net voor iedereen beschikbaar werd heb ik dat ook gehoord
De opties die ik voor mijn man krijg zijn wel echt absurd. Gewoon een uur enkele reis! Ik snap dat niet. Er zijn denk ik maar weinig mensen die daarmee akkoord gaan. Willen ze gewoon die telefooncentrale overbelasten ofzo?
Heb je het online ook al een aantal keren geprobeerd ?
Tiggs schreef:Cer schreef:Ik vind t wel een tikje onhandig dat ze ervan uitgaan dat iedereen alles maar kan printen ...
maar goed, afspraak is gemaakt
Maar de brief en de gezondheidsverklaring krijg je per post?
Mail met bevestiging hoefde ik niet te laten zien.
Agossie schreef:Ik mis hier een beetje de verhalen van mensen die NIET gevaccineerd willen (mogen) worden... Terwijl er toch genoeg zijn (27%) die aangeeft het niet te willen...
Agossie schreef:Ik mis hier een beetje de verhalen van mensen die NIET gevaccineerd willen (mogen) worden... Terwijl er toch genoeg zijn (27%) die aangeeft het niet te willen...
rockwitch schreef:Ik zal nooit iemand aanvallen die geen prik wil, ik zei namelijk eerst ook van niet, maar heb me toch nog bedacht, maar iedereen mag het voor zichzelf bepalen en ik vind het echt belachelijk als iemand daar dan over aangevallen wordt.
Storm schreef:Gezondheidsverklaring krijg je per post, dat is er 1 en die moet je invullen en meebrengen.
Citaat:Als het goed is, krijg je van de administratief medewerker een 2e gezondheidsverklaring, die moet je opnieuw invullen voor je 2e prik. Dit wordt wel eens vergeten helaas.
Dat kan denk ik alleen als je kunt printen. Of je moet op je telefoon het document kunnen bewerken en kunnen tonen.Citaat:Je kunt het ook downloaden en invullen.
Citaat:Mocht je daar geen gelegenheid toe hebben, er liggen er ook op de priklocatie zodat je ze daar in kunt vullen, maar dat is alleen wel als je niks anders kunt.
Pandora2 schreef:Nee, ik ben geen 5G aanhanger of adept van chip implantaten. Allemaal veels te modern voor mij![]()
De mensen die zich laten vaccineren, doen dat voor zichzelf en hun eigen gemoedsrust.
Ik laat mij op dit moment met de voorhanden zijnde vaccins niet vaccineren voor mezelf en mijn eigen gemoedsrust. Simpel als kraantjeswater
Pandora2 schreef:Nee, ik ben geen 5G aanhanger of adept van chip implantaten. Allemaal veels te modern voor mij![]()
De mensen die zich laten vaccineren, doen dat voor zichzelf en hun eigen gemoedsrust.
Ik laat mij op dit moment met de voorhanden zijnde vaccins niet vaccineren voor mezelf en mijn eigen gemoedsrust. Simpel als kraantjeswater