[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:38

De eerste twee dagen doe ik alles, daarna doe ik niks :') Zie geen enkel verschil tussen degene bij welke ik t wel en niet deed

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:54

Ik wilde mn eerste tattoo zoooo graag dat ik niet eens over pijn heb nagedacht.
En nu met mn laatst(sleeve) met sessies van ruim 7 uur tattoeren viel het me reuze mee.
Ik had na een paar uur meer dat mn lichaam het zat was als dat het echt pijn deed,dan kreeg ik het koud.
En als er een rot plek kwam dacht ik gewoon de bevalling was erger :') en dan kon ik mn zinnen verzetten en ging t weer prima.

Ik deed wel wassen en insmeren meer omdat het anders zo irritant gaat trekken maar moet zeggen dat ik er met deze meer last van had dan de kleine tattoo’s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 20:02

Sheehan schreef:
Ik heb er wel een paar die totaal geen pijn deden, maar dan ook echt niet, ben ik de enige? :')

Eentje heb ik amper gevoeld, klein en op m'n borst.
Bij een grotere op m'n rug heb ik wel pijn gehad, maar op een gegeven moment ben ik in slaap gevallen.
En bij een kleine op m'n pols heb ik gejankt. :')
Per plek, per persoon, per moment en je eigen state of mind kan het zo wisselen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:28

Loolotte schreef:
jessdaniels schreef:
Er staat al een kleine FAQ in de OP toch? Na 20 pagina’s leest toch niemand die nog. Wellicht als volgende titel “Tattoo’s 14 (ja het doet zeer)”
:') :') :')

"Ja hij deed pijn, nee hij heeft geen betekenis" :+

Nou er zijn er zat actief op dit forum die tattoos hebben die WEL een betekenis hebben .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:40

Loolotte schreef:
jessdaniels schreef:
Er staat al een kleine FAQ in de OP toch? Na 20 pagina’s leest toch niemand die nog. Wellicht als volgende titel “Tattoo’s 14 (ja het doet zeer)”
:') :') :')

"Ja hij deed pijn, nee hij heeft geen betekenis" :+

Hahaha die vind ik ook mooi, voor veel mensen mag je nog steeds alleen een tattoo laten zetten met een diepe betekenis :roll: :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:49

cinniz123 schreef:
En nu met mn laatst(sleeve) met sessies van ruim 7 uur tattoeren viel het me reuze mee.
Ik had na een paar uur meer dat mn lichaam het zat was als dat het echt pijn deed,dan kreeg ik het koud.
En als er een rot plek kwam dacht ik gewoon de bevalling was erger :') en dan kon ik mn zinnen verzetten en ging t weer prima.

Ik deed wel wassen en insmeren meer omdat het anders zo irritant gaat trekken maar moet zeggen dat ik er met deze meer last van had dan de kleine tattoo’s

Pfffff 7 uur _/-\o_ Mag ik vragen hoeveel uur er totaal aan je sleeve is gewerkt? Ik zit nu op 4 sessie van 3 uur, en langzaam aan komt het einde in zicht. *\o/* Het koud krijgen herken ik wel inderdaad maar echt heel erge pijn heb ik nog niet ervaren.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:51

Is er hier iemand die ervaring heeft met het verwerken van as in een tattoo?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:53

Saleisha schreef:
Is er hier iemand die ervaring heeft met het verwerken van as in een tattoo?

Als je onderaan de pagina 'as' intypt bij 'doorzoek dit onderwerp' dan kom je genoeg informatie tegen. :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:55

Volgens mij mag dat niet en is het ook heel moeilijk om het echt te doen. Ik weet dat mijn moeder wat as mee had genomen toen zij een tatoeage ging laten zetten, maar ik vraag me af of er daadwerkelijk as in de tatoeage terecht is gekomen...
Ik denk dat het meer een valse belofte is, als tatoeëerders zeggen dat ze de as kunnen gebruiken.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:59

Captain schreef:
Als je onderaan de pagina 'as' intypt bij 'doorzoek dit onderwerp' dan kom je genoeg informatie tegen. :)

Dankjewel. Ik lees dus dat het niet mag en ook eigenlijk niet gebeurt omdat het niet door de naald gaat, helder.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:00

Angela_ schreef:
cinniz123 schreef:

Pfffff 7 uur _/-\o_ Mag ik vragen hoeveel uur er totaal aan je sleeve is gewerkt? Ik zit nu op 4 sessie van 3 uur, en langzaam aan komt het einde in zicht. *\o/* Het koud krijgen herken ik wel inderdaad maar echt heel erge pijn heb ik nog niet ervaren.

We begonnen om 10 uur met tekenen en dan meestal om 11 uur(of eerder)beginnen met tatoeëren en dan door tot 18uur
Ik heb 5 volle sessies gezeten en de laatste keer een halve.

Maar t valt me op dat de realitische style nogal wat tijd in beslag neemt voor een volle sleeve.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:14

Ik heb even teruggekeken in het topic en je sleeve is echt heel erg vet! Mijne is niet realistisch, echt totaal anders als die van jou dus inderdaad niet te vergelijken. Mijn man heeft een realistische half sleeve en die was net zo lang bezig als die van mij nu bijna.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:16

Vandaag over 1 maand eindelijk aan de beurt *\o/*

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:17

Sheehan schreef:
De eerste twee dagen doe ik alles, daarna doe ik niks :') Zie geen enkel verschil tussen degene bij welke ik t wel en niet deed

Sorry, ik moet hier dus echt om lachen. Zó herkenbaar. :') Ik blijf nog wel vaak een beetje smeren, maar dan eigenlijk omdat het spul zo lekker koel is en de jeuk een beetje ontlast. :+

Ik heb ook echt ineens een paar leuke ideeën voor een tattoo en zit mezelf nu echt even voor de kop te slaan. Dit is namelijk van een artiest (al mijn tattoos hebben iets met muziek te maken) die ik nog niet eens live heb gezien. Ik moet eerst nog even wat meer research doen naar deze vent voordat ik me hieraan ga vastbinden. Maar zijn grafische ontwerpen zijn zó vet. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je echt vlinders in je buik krijgt bij een bepaald idee voor een tattoo?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:29

Angela_ schreef:
Ik heb even teruggekeken in het topic en je sleeve is echt heel erg vet! Mijne is niet realistisch, echt totaal anders als die van jou dus inderdaad niet te vergelijken. Mijn man heeft een realistische half sleeve en die was net zo lang bezig als die van mij nu bijna.

Thanx,moet nog steeds een goede foto maken van mn hele sleeve.heb alleen maar delen foto’s.
Dus als ik goede foto’s heb plaatst is hem wel van de sessies en hele sleeve.

Edit:
Toevallig plaatst ze net een deel van de sleeve op fb.

Afbeelding

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:43

Saleisha schreef:
Captain schreef:

Dankjewel. Ik lees dus dat het niet mag en ook eigenlijk niet gebeurt omdat het niet door de naald gaat, helder.

Het is in nederland niet toegestaan om met as te tattoeëren, dat klopt.
De inkt gaat niet door de naald heen (er worden geen holle naalden gebruikt), maar de asdeeltjes zijn vaak te grof om door de huid opgenomen te worden.
Tattoeëren met as is dus wel mogelijk, maar het zal vooral een symbolische waarde hebben.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:06

Nuja, moest de as wel in je huid gaan zou ik me sterk afvragen hoe gezond dat is... :+

Ik snap wel dat verlies moeilijk is, maar hygiëne lijkt me toch ook erg belangrijk, en ik denk niet dat as in je lichaam thuishoort.. (Oké inkt eigenlijk ook niet maar hé x))

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:27

Iemand enig idee bij wie ik terecht kan voor zo’n soortgelijke stijl? :D Had al gekeken bij artcastle en blackbear ink, maar zou graag nog verder willen kijken! Locatie maakt niet uit :)

Afbeelding

Hoop dat de foto niet te groot wordt :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:28

Past_Simple schreef:
Iemand enig idee bij wie ik terecht kan voor zo’n soortgelijke stijl? :D Had al gekeken bij artcastle en blackbear ink, maar zou graag nog verder willen kijken! Locatie maakt niet uit :)

[ [url=m/R1yxv3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoop dat de foto niet te groot wordt :+

Robbin (snipart) op instagram hij zit nu nog bij antiek tattoo maar gaat naar lenou tattoo. Denk dat hij hier wel wat mee kan.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 17:08

Ik denk max van Artcastle

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:17

Kevin van blackbear ook, zeker! :)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 23:24

DezeNaam schreef:
Nuja, moest de as wel in je huid gaan zou ik me sterk afvragen hoe gezond dat is... :+

Ik snap wel dat verlies moeilijk is, maar hygiëne lijkt me toch ook erg belangrijk, en ik denk niet dat as in je lichaam thuishoort.. (Oké inkt eigenlijk ook niet maar hé x))

Klopt inderdaad, gewoon een tattoo als herinnering (zonder as dus) is ook heel mooi.

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 00:08

Dankjulliewel voor de suggesties! *D Moeilijk hoor een shop kiezen... -O-

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 00:28

Wauw ik heb net door de OP Ink art company ontdekt. Als ik ooit geld heb dan mag zij een paard op mij zetten <3 . Zijn er hier mensen bij haar geweest toevallig?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 08:18

Stille meelezer heeft een vraagje..

Ik wil graag een tweede tattoo. Gezien de stijl die me aanspreekt werd Boo Litjes / Mother of Wolves me aangeraden en ik denk dat zij het ook mooi kan uitwerken... Alleen maakt zij 's morgens het ontwerp en zet het daarna meteen erop, wat ik niet prettig vind. Ik wil er even een paar dagen naar kunnen kijken. (En stiekem schrok ik een beetje van de prijs, €650/€700 voor een plaatje van ong. 12 cm op m'n onderarm, is dat normaal? Die andere staat al een tijdje maar dat was dan echt een koopje haha)

Toen heb ik Sailors and Crooks gemaild, Gerrit heeft mijn eerste ook gezet en die vind ik nog steeds prachtig. Helaas is zijn agenda op dit moment dicht en raadde zij mij hun gastartiest van begin april aan, Robbin Snip. Vind zijn insta niet verkeerd, maar krijg er ook niet meteen een wauw-gevoel bij.
Voordeel is wel dat er eerst een ontwerp afspraak is.

Maar ik denk dat ik nog even verder ga kijken, heeft iemand hier een goede tip? Hij moet wel echt strak worden. :D Ik woon in Drenthe, wil er best voor reizen natuurlijk maar ergens in het noorden zou mooi zijn.

In deze richting:

Afbeelding