Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:Ik heb er wel een paar die totaal geen pijn deden, maar dan ook echt niet, ben ik de enige?
Loolotte schreef:jessdaniels schreef:Er staat al een kleine FAQ in de OP toch? Na 20 pagina’s leest toch niemand die nog. Wellicht als volgende titel “Tattoo’s 14 (ja het doet zeer)”
![]()
![]()
"Ja hij deed pijn, nee hij heeft geen betekenis"
Loolotte schreef:jessdaniels schreef:Er staat al een kleine FAQ in de OP toch? Na 20 pagina’s leest toch niemand die nog. Wellicht als volgende titel “Tattoo’s 14 (ja het doet zeer)”
![]()
![]()
"Ja hij deed pijn, nee hij heeft geen betekenis"
cinniz123 schreef:Ik wilde mn eerste tattoo zoooo graag dat ik niet eens over pijn heb nagedacht.
En nu met mn laatst(sleeve) met sessies van ruim 7 uur tattoeren viel het me reuze mee.
Ik had na een paar uur meer dat mn lichaam het zat was als dat het echt pijn deed,dan kreeg ik het koud.
En als er een rot plek kwam dacht ik gewoon de bevalling was ergeren dan kon ik mn zinnen verzetten en ging t weer prima.
Ik deed wel wassen en insmeren meer omdat het anders zo irritant gaat trekken maar moet zeggen dat ik er met deze meer last van had dan de kleine tattoo’s
Angela_ schreef:cinniz123 schreef:Ik wilde mn eerste tattoo zoooo graag dat ik niet eens over pijn heb nagedacht.
En nu met mn laatst(sleeve) met sessies van ruim 7 uur tattoeren viel het me reuze mee.
Ik had na een paar uur meer dat mn lichaam het zat was als dat het echt pijn deed,dan kreeg ik het koud.
En als er een rot plek kwam dacht ik gewoon de bevalling was ergeren dan kon ik mn zinnen verzetten en ging t weer prima.
Ik deed wel wassen en insmeren meer omdat het anders zo irritant gaat trekken maar moet zeggen dat ik er met deze meer last van had dan de kleine tattoo’s
Pfffff 7 uurMag ik vragen hoeveel uur er totaal aan je sleeve is gewerkt? Ik zit nu op 4 sessie van 3 uur, en langzaam aan komt het einde in zicht.
Het koud krijgen herken ik wel inderdaad maar echt heel erge pijn heb ik nog niet ervaren.
Sheehan schreef:De eerste twee dagen doe ik alles, daarna doe ik niksZie geen enkel verschil tussen degene bij welke ik t wel en niet deed
Angela_ schreef:Ik heb even teruggekeken in het topic en je sleeve is echt heel erg vet! Mijne is niet realistisch, echt totaal anders als die van jou dus inderdaad niet te vergelijken. Mijn man heeft een realistische half sleeve en die was net zo lang bezig als die van mij nu bijna.
Saleisha schreef:Captain schreef:Als je onderaan de pagina 'as' intypt bij 'doorzoek dit onderwerp' dan kom je genoeg informatie tegen.
Dankjewel. Ik lees dus dat het niet mag en ook eigenlijk niet gebeurt omdat het niet door de naald gaat, helder.
Past_Simple schreef:Iemand enig idee bij wie ik terecht kan voor zo’n soortgelijke stijl?Had al gekeken bij artcastle en blackbear ink, maar zou graag nog verder willen kijken! Locatie maakt niet uit
[ [url=m/R1yxv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoop dat de foto niet te groot wordt
DezeNaam schreef:Nuja, moest de as wel in je huid gaan zou ik me sterk afvragen hoe gezond dat is...![]()
Ik snap wel dat verlies moeilijk is, maar hygiëne lijkt me toch ook erg belangrijk, en ik denk niet dat as in je lichaam thuishoort.. (Oké inkt eigenlijk ook niet maar hé x))