Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het is de komende tijd geloof ik best mooi weer ervoor.

Kimmie25501 schreef:Niet meer honger op een dag vind ik altijd zo'n dooddoener Marlinde, dan kies je toch gewoon producten met meer kcal? Ik bedoel nou ja, in een mandarijntje zit echt helemaal niks. Hoeveel kcal is dit?
__Sannne schreef:Als we, in dit topic, nou toch eens net zo streng waren op teveel eten als op te weinig eten.
zou zeker 2 a 3 kg schelen 
Toch even gaan hardlopen. Daarna een half uur file op weg naar mn werk. Begon al goed...
precies om 8.30 op kantoor gekomen.
Al was het hier dan wel erg rustig geweest denk ik.
)
Is het bij jullie ook dat het gewicht 'plots' zakt? Het duurt lang vooraleer er gewicht af gaat maar oké maak ik geen probleem (meer) van. Ik kan 1 maand 67 wegen en plots is het 66,1. Ookal weeg ik mij heel regelmatig. Het gaat nooit met 0,5 of 0,2. Nochtans geeft de weegschaal dit aan. Wat ik wil zeggen plots is er 'poef' 900gr en je ziet het niet op de weegschaal. Dus niet eerst 0,2 en dan nog eens 0,2.
)Dilan93 schreef:Laibaji, at jij nou khd-arm? Ik heb diezelfde problemen namelijk als ik langdurig laag in khd eet. Krijg dan gigantische moodswings, voel me heel slap en heb weinig energie
Dilan93 schreef:Heb je al bij je arts aan de bel getrokken? Zou er wel hulp voor zoeken, anders gaat het vab kwaad tot erger
Gelukkig gaat mijn eten redelijk goed.
Ik kan weer truien aan die 'te kleine waren geworden!