O: 4 rustiek crackers met paturain L: shake A: sperziebonen met vlees
Dit is wel erg weinig hoor
Maanlicht
Geplaatst: 12-11-15 10:12
Mijn lijstje van gister: Ontbijt: twee volkoren boterhammen met jongbelegen kaas. Lunch: een ham kaas tosti van maisbrood. Tussendoor: 3 mandarijnen. Avond: Gezonde burritos met runderreepjes, paprika, mais en een paar spruitjes (ja, vreemde combi, maar ik had nog over en het was erg lekker haha!) 's avonds nog een gevulde koek bij mijn ouders en een handje ongezouten pinda's.
xNavatu
Geplaatst: 12-11-15 10:14
Ah leuk de dierentuin Area51! Bewegingrijke dag heb je zeg haha
Gisteren O: 10gr rozijnen L: 40gr sla, 50gr kip, 70gr huttenkase, 100gr tomaat, gekookt ei T: 1 snack a jack A: gekookte mosselen, 150gr aardappelen uit de oven, tomaat, ui, wortel en een half zelfgemaakt pita broodje T: rode biet brownie + 45gr pombeer chips
xNavatu: houd jij het vol op 10 gram rozijnen? Dat is praktisch niks ja
Callum: dat is wel beter inderdaad
IsaCalixa: ik heb geen idee, kan het niet zijn dat die van jullie gewoon stuk is? Weeg je wel altijd op dezelfde plek?
Mijn lijstje voor vandaag: O: honey rings met melk T: crackers L: 250 ml kwark T: Snickers en een appel A: ik denk stamppot boerenkool of hutspot B: paardrijden
Zonder avondeten zit ik op 608, dus dat zit wel goed
Fearn
Geplaatst: 12-11-15 10:28
Nouja ik kwam uit bed en was naar de wc geweest, en ging erop staan. (laminaat ondergrond). Stond er 74.8. Vervolgens ging ik tandenpoetsen (niks gedronken oid) en ging ik er nog eens op staan. Stond er 75.1
Mijn weegschaal is daar inderdaad ook erg goed in, was dan ook een afgeprijsd ding voor 6,- Als hij 60,1 aangeeft houd ik gewoon 60 kilo aan.
Verder word ik regelmatig met een professionele weegschaal gewogen bij de sportschool, meet gelijk het vet percentage etc. Maar daar sta je dan weer niet in je blote kont of onderbroek op.
Mijn ontbijt en lunch is trouwens ook iedere keer het zelfde.. Als ik bijv brood en een bak Griekse yoghurt haal moet ik dat ook gewoon opeten anders wordt het oud.
O: Griekse yoghurt met honing T: appel L: volkoren brood met smeerkaas T: koekje A: pasta met tonijn
Beweging heb ik de hele week al nauwelijks omdat ik nog niet zo lekker in mijn vel zit.
O: havermout met sojamelk en beetje bosvruchten T: smart bar B: 2.15 uur paardrijden L: salade van ijsbergsla, gegrilde kip, mozzarella en pesto T: zuivelhoeve boer'n muesli honing A: gepaneerde hamburgers met groente, optimel drinkyoghurt B: fitness 1.30 uur T: smart protein cookies of pepernoten
Ben blij met mijn lijstje vandaag. Weer wat meer moeite besteed en zie gelijk dat ik best veel kan eten en toch erg netjes uitkom met kcal. Gelijk dezelfde salade ook vast gemaakt voor morgen, kan die mooi mee naar werk.
Maanlicht
Geplaatst: 12-11-15 16:58
Een kant en klare maaltijdsalade bevat toch wel meer dan 300 kcal? Klinkt lekker die pastasalade Sharon!
Ik wilde heel graag mosselen eten vanavond, aan mijn vriend voorgesteld maar die heeft er geen zin in. Toen ik vroeg wat hij dan wel graag wilde eten kwam er pizza uit . Dus ik ga verse pizza's halen bij de AH.
Mijn lijstje van vandaag wordt dan: Ontbijt: twee volkoren boterhammen met jongbelegen kaas. Lunch: twee wraps met een plak kaas en ham ertussen, en gedroogde tomaatjes, die onder de grill gegooid. Tussendoor: 3 mandarijnen en een volkorenbiscuitje. Avond: Pizza met een glas wijn.
Ja, ik wou net zeggen, als je zo'n maaltijdsalade eet zoals je hem koopt (dus niks eruit haalt/weggooit) is dat vaak wel 450 kcal.
linoleum
Geplaatst: 12-11-15 17:01
Veel kant en klare maaltijdsalades zijn met aardappelen of pasta als basis. Gaan de kcal snel omhoog. Maar Jumbo heeft ook van die dieet maaltijdsalades, daar zit niet echt veel in, voornamelijk sla met erwten en dergelijke erdoor.