Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:00

Joehoe joanne!!!!!! Gefeliciteerd! Train wel wat extra voor jou!

Mijn wii dvd van jillian is binnen, batterijen leeg van balance board.... Donderdag ff nieuwe halen want morgen werk ik tot 21 uur en daarna ben ik denk ik aardig gebroken! Vandaag crosstrainer en hoepelen gedaan. Donderdag die wii eens gebruiken haah

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:05

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:09

Dank u dank u :D

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:57

joanne gefeliciteerd!!

Ben vandaag trots op mezelf. 6 uur de wekker. hond uitlaten, kinderen naar oma. Gewerkt. Boodschappen gedaan. Gegeten. 2 kinderen douchen naar bed. Naar paard, toen zonder na te denken gelijk shred opgezet. Nu dood op de grond met de laptop naast me. Kracht vinden om te douchen, dan lekker slapen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:58

Nou mijn resultaten na de 30 dagen;

Taille: -2
Navel: -1
Heup: -2
Billen: -1
Bovenbenen: -2
Totaal; -8

Heb ook foto's gemaakt maar daarop zag je gewoon 0,0 verschil.. Ik ga dus maar gewoon door met Ripped nu. En hopen op meer resultaat!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:11

Joanne, wat een geweldig fijn bericht zeg.
Van harte met de uitslag. Hopelijk ga je een voorspoedige zwangerschap tegemoet met als resultaat een mooi kindje. <3

Zo, dus je bent lekker bezig geweest Pris. Slaap lekker strakjes. :)

@Marit: Iedere centimeter eraf is toch weer mooi meegenomen. Ripped is een stuk intensiever dan Shred dus wellicht dat de resultaten dan wat beter zichtbaar zijn. Merk je verder ook niet voor je gevoel dat je fitter bent geworden na de afgelopen 30 dagen?

Vandaag de 3e dag van week 3 Ripped gehad en ik moet zeggen dat het aanzienlijk beter ging dan de vorige 2 dagen. Gek genoeg kon ik mezelf er meer toe zetten om echt door te gaan. Nog steeds niet volledig vlekkeloos, maar zelfs de standing push-ups heb ik de eerste set kunnen doen. De tweede set was toch iets teveel gevraagd dus toen ik maar gewone push-ups gedaan. Ach, zolang de spieren maar aan het werk zijn.
Alleen ik heb het idee dat de buikspieroefeningen minder intensief zijn, ik voel mijn buikspieren minder werken dan bij de vorige weken. Dus heb hier en daar maar een kleine aanpassing gedaan door een oefening van een andere week te doen zodat ik zeker wist dat ze wel aan het werk zouden. :')
Ik kijk nu toch wel wat meer uit naar morgen. :)

Btw toen ik net begon met Shredden moest ik echt (meer) fruit gaan eten en inmiddels eet in gemiddeld zo'n 4 á 5 stuks fruit per dag: om 10 uur twee appels, tijdens de lunch een banaan door de yoghurt en een sinaasappel uit 't vuistje en na het avondeten óf na het sporten ook nog een stuk fruit. Meestal een sinaasappel of banaan.
Het fruit is niet aan te slepen momenteel. :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:12

Wel een dure eetgewoonte, Jolien...

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:15

Marit dat is idd niet zoveel verschil, is er wel verschil in hoe je je voelt?
Ik merk nu na 6dagen al dat ik fitter en energieker ben en beter in mn vel zit, ben er erg blij mee.

Ik denk idd dat die 10 dagen niet voor niets zijn en het een reden heeft. Waarschijnlijk bepaalde spiergroepen die steeds aan de beurt zijn.

Lekker hoor Jolien, ik heb net ook een appel en wat noten op als snack. Heerlijk!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:23

Zo, net terug van Hapkido. Ben kapot! Merk ook dat ik trouwens nu veel meer aan eten nodig heb.. En ben ook meer fruit gaan eten, als tussendoortje. Omdat ik dus sneller trek heb, maar ook niet teveel wil eten. Heb vandaag 4 appels gegeten, een banaan en een muslireep, naast de gewone ochtend, lunch en avondeten. En nu heb ik weer honger! Moet toch maar even kijken naar gezond eten, maar wat iets beter vult, zodat ik niet telkens met een honger gevoel zit.. Maar mijn vaders kookkunsten zijn niet geweldig.. En die van mij ook. Zou niet weten waar ik moet beginnen.. Of met welk kookboek.

Maar goed, ik gooi nu lekker bitterballen in de frituurpan :+ Want om afvallen gaat het me toch niet en ik wil wel van het leven genieten, dus als ik zin heb in lekker schransen, dan schransen we gewoon :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:25

KarinvdM schreef:
Wel een dure eetgewoonte, Jolien...

Valt mee hoor, gewoon goed kijken naar de aanbiedingen. En we hebben in de stad iedere vrijdag en zaterdag een grote groente- en fruitmarkt.
Daarnaast heb ik liever een dergelijke, iets duurdere eetgewoonte dan het eetpatroon wat ik eerder had, waarbij ik weinig tot geen fruit at en dagelijks een zak chips, een chocoladereep of een zak snoep wegpropte. :')
En op zeer extreme dagen at ik snoep, vervolgens had ik zin in iets hartigs dus ging ik chips eten, waarna ik weer zin had in iets zoets waardoor ik weer naar het snoep greep of een boterham met dik zoet beleg. Om vervolgens tijdens de lunch wel gewoon 4 dikke boterhammen weg te proppen en daarna nog zoetigheid om de hartigheid te compenseren.
Ik denk dat ik op sommige dagen echt wel de 3000 kcal aantikte.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:26

guccio schreef:
Marit dat is idd niet zoveel verschil, is er wel verschil in hoe je je voelt?
Ik merk nu na 6dagen al dat ik fitter en energieker ben en beter in mn vel zit, ben er erg blij mee.

Nee en dat is ook waar ik een beetje mee zit.. Ik voel me helemáál niet energieker oid. Ook als ik shred voordat ik ga werken, ben ik de hele dag slapjes en moe. Ik twijfel of ik een keertje naar de dokter zal gaan hiermee.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:31

Oh jee Jolien moet jij ook om de zoveel dagen om een lading fruit :o
Ik eet drie ananassen per week en drie bakken druiven en drie trossen bananen en noem maar op. Mijn vriend eet mee, dus het gaat erg snel op allemaal! Maar ik voel er me zo ontzettend veel beter door :j

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:33

Ik eet tegenwoordig ook veel fruit Jolien. :j Lekker!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:36

Het is inderdaad heerlijk! En je hoeft je naderhand helemaal niet schuldig te voelen als je een keertje een extra stuk fruit pakt.
Voor morgen op het werk heb ik trouwens een rode paprika. Is zo nu en dan ook heel lekker, maar je moet er wel van houden. ;)
Van de week had ik trouwens een bakje diepvriesfruit mee, gatsie! Dat was heel vies geworden. Op zich waren de stukjes fruit nog wel te herkennen, maar het was wat snotterig geworden en de aardbeien hadden nauwelijks nog smaak. Voortaan dus maar bevroren door de yoghurt doen. :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:39

:r

Rode paprika vind ik uit het vuistje ook lekker. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:42

Hihi een collega zei ook al ietwat cynisch: "Nou, dat ziet er ook lekker uit zeg". :')
Ik heb het wel heel dapper opgegeten om me maar niet te laten kennen, maar heb mezelf ook direct voorgenomen dit niet nog eens te doen, hihi.
Rauwe paprika kraakt zo lekker als je het eet, net als wortels en verse appels. :D

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:45

Worteltjes, paprika, van die kleine tomaatjes, komkommer en fruit. Ook heerlijk :9

Ik heb net level 2 maar eens zitten bekijken en ik denk dat ik binnen nu en 3 dagen even om polsverstevigers/bandages moet. Wat wordt daar veel op je handen gestaan. En mn schouders gaan al dood van de spierpijn bij alleen maar het kijken naar level 2 _O-

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 00:13

Morgen ga ik naar de Equitana. M'n met appel en peer-smoothie als ontbijt voor onderweg staat al klaar. En verder nog een banaan en een appel. Ik vrees dat er verder weinig gezonds te eten valt daar, ik neem dus ook maar 2 khd-arme boterhammen mee...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 00:25

Leuk Karin! Veel plezier. :D
Tja en helaas is dat meestal puur vette hap wat je op dat soort evenementen kunt halen. :(
Maar zo te lezen ben je goed voorbereid. ;)
Wordt de appel in je smoothie trouwens niet bruin overnight?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 08:27

Nee, ziet er nog prima uit! :)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 09:38

Ik heb.gisteren ook de eerste dag van de shred gedaan en ik vroeg me af of er ook een kneuzenlevel voor deze bestaat? Ik kan geen pushups, heb geen conditie en dit is iets teveel van het goede meteen :=

En kun je ook smoothies maken met een staafmixer? :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 09:43

Veel plezier Karin! Knap dat je het zo gezond doet en dan maar dingen mee neemt. Morgen gaan we naar de frituur met vrienden en daar hebben ze ook groene appels, maar nou ja -O- Moet een keertje kunnen toch :+
Rauwe paprika lust ik dan weer niet, en smoothies maken heb ik nog niet gedaan. Lijkt me heerlijk in de zomer!

Guccio: je went wel aan de planken hoor. Het blijven gemene krengen, maar Jillian laat ze jou zo veel doen dat je ze uiteindelijk wel een beetje gewoon wordt :') Vergelijk het met de push ups, die gaan nu ook vast al weer iets beter.

Manon: je kan vast een beetje de push-ups uit de beginnersversie. Op je knieën en zo goed mogelijk je best doen. Je niveau wordt ontzettend snel beter van de shred. Doe alles lekker op de makkelijke manier, en zie hoe ver je raakt? Na drie keer gaat het vast al zo veel makkelijker. Uiteindelijk is het de inspanning die telt. Succes!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:51

Ben net klaar met shredden :) heb eerst level 2 (dag 9) gedaan, en toen level 1 erachteraan :) Heerlijk vind ik dat! een uurtje sporten ipv een half uur geeft me toch meer voldoening!

Morgen dag 10 van level 2 doen :D en dan vrijdag weer even wegen/meten :D ben benieuwd! op naar level 3! (die ga ik zaterdag doen denk ik ,want op vrijdag sport ik bij de sportschool)

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 11:19

manon,, volgens mij kan je gewoon smooties maken met een staamixer, t gaat erom dat alles gepureerd wordt. Dus k zou t gewoon proberen!

K heb maandag een uur gelanglaufed en toen gelijk shredden er achter aan. Gister alleen geshred, maar mén wat ik heb ik een spierpijn in mn boven benen/billen!
Vind t toch altijd wel fijn om wat spierpijn te hebben, want dan heb k t idee dat ik ook echt wat gedaan heb! Probeer ( ben nu op dag 7 level 1) ook steeds dieper in de oefeningen te gaan!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 11:27

Joanne1987 schreef:
Hallo! Laatste pagina's niet bijgelezen, maar ik stop met shred. Heb vandaag namelijk een positieve zwangerschapstest in m'n handen gehad :D
Nu hopen dat het deze keer wel goed blijft gaan...

wat goed!!!!!! van harte gefeliciteerd :D :D :D :D :D