Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ankje11 schreef:Zijn er hier meer die met hartslagmeterband en horloge lopen of hebben jullie alles via bepaalde apps? Ben aan het kijken wat er zoal mogelijk is. Heb al wel eens gekken naar dingen als runkeeper e.d, heb je hier nou wel of geen wifi voor nodig?
Ankje11 schreef:Zijn er hier meer die met hartslagmeterband en horloge lopen of hebben jullie alles via bepaalde apps? Ben aan het kijken wat er zoal mogelijk is. Heb al wel eens gekken naar dingen als runkeeper e.d, heb je hier nou wel of geen wifi voor nodig?
Supervixen schreef:Voor de liefhebbers: 20 maart is er een 'rondje nederland' in het openluchtmuseum. Je kunt dan 5 of 10 km lopen in het openluchtmuseum en je mag verder de dag doorbrengen in het openluchtmuseum.
Kost 8.50 in de voorinschrijving en supporters mogen mee voor 5 euro.
Er zijn ook runs voor de jeugd.
Ik ga me inschrijven in ieder geval.
Supervixen schreef:Voor de liefhebbers: 20 maart is er een 'rondje nederland' in het openluchtmuseum. Je kunt dan 5 of 10 km lopen in het openluchtmuseum en je mag verder de dag doorbrengen in het openluchtmuseum.
Kost 8.50 in de voorinschrijving en supporters mogen mee voor 5 euro.
Er zijn ook runs voor de jeugd.
Ik ga me inschrijven in ieder geval.
Greetje63 schreef:Sleeper schreef:Ik heb weleens eerder een vraag hier neergezet en ga het gewoon nog een ander vraag stellen. Met al die hardloop fanaten is er vast iemand die een tip heeft
Ik heb een tijd gelopen met Evy, ging prima op een gegeven moment kreeg ik veel last van mijn hielen. Tijdje gestopt en weer opnieuw begonnen, ging ook een tijd goed maar op een gegeven moment weer last van mn hielen. Toen zeker een half jaar niet gerend en weer begonnen, na 2x rennen weer last van mn hielen. Herstel duurt elke keer ontzettend lang maar ik vind hardlopen zo leuk. Hebben jullie een idee hoe ik die pijn in mn hielen kan voorkomen? (schoenen zijn aangemeten in een 'echte' hardloopwinkel)
Allereest zal precies de oorzaak gevonden moeten worden en daar ben je voor afhankelijk van een onderzoek door een deskundige (bv sportfysiotherapeut). Daarna zal er waarschijnlijk een behandelplan plaats vinden. Rust geeft vaak bij allerlei blessures voor het verdwijnen van de pijnklachten maar het oorspronkelijke probleem is daarmee niet opgelost en dus ook niet de belastbaarheid. En dan krijg je wat jij beschrijft dat iedere keer als je weer op wil gaan bouwen de klachten toch weer tot uiting komen.
Mijn advies is dan ook zo snel mogelijk richting sportfysiotherapeut.