[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:00

xxxJulia schreef:
Yasmijntje schreef:
Ik hoor weer mensen praten om me heen over haar doneren.. heeft iemand hier toevallig ook plannen?
Ik blijf dat altijd zo gaaf vinden :) Heb het twee of drie jaar geleden ook gedaan :D

Ik zit er heel erg over na te denken. Haar is op het moment best wel lang en wil het ooit een keer gedaan hebben. Probleem is alleen dat ik een lange bob over wil houden en daar is het nog net niet lang genoeg voor. Hoeveel cm heb jij toen gedoneerd?

Ik denk dat ik toen wel aan de 25 centimeter zat, maar dan in vlechtvorm. Het was tot mijn onderrug en uit eindelijk was het tot net boven mijn schouders toen alles in model was geknipt :)

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:42

Bij mij is het op dit moment zo lang, nog even doorsparen helaas.

Afbeelding

Yasmijntje

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:44

Ligt er wel heel erg aan! Ik had het tot over mijn schouders afgeknipt en de kapper ging toen nog veel korter.
Maar als je echt een lange bob wil moet je nog even wachten denk ik ja..!

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:01

Ik wil ook! Krijg veel complimenten over mijn haar nu.het is al lang maar wil nog een klein stukje.. als ik mensen zeg dat t voor doneren is vinden ze het geweldig!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:13

Afbeelding

Ik zou graag een gek kleurtje in mijn haar willen, dipdye of volledig. Maar wat voor kleuren past bij rood haar? (als het een dipdye zou worden) en welke bij mijn huidskleur als ik het volledig zou doen?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:51

Eerlijk? Ik zou het zo laten! Ik vind het nu veel mooier dan een dipdye

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:50

Hammeke schreef:
Bonjoy schreef:
Ik heb er ook weer een ander kleurtje in :D

Wat gaaf! Heb jij je haar ontkleurd? Ik wil zo graag paars haar, heb al een grote bus klaarstaan.
Maar ik deed het daarvoor dus op mijn gewone bruine haar.

Ik had mijn haar al geblondeerd in een grijsblonde tint :)

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:32

Ik ben al een tijdje heel blij met mn grijze haren. Ik had het eerst helemaal grijs maar toen kwam ik een plaatje tegen met donker askleurige uitgroei. Dus op mn fietsje gestapt naar de kapper, plaatje laten zien en zo gezegd. Die vond het wel weer leuk dat ik weer wat nieuws had. En voor ik het wist waren er 3 mensen met mijn haar bezig haha. Ik was het regelmatig met silvershampoo om de het grijze er mooi in te houden, zeker wel 2x per week.

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:08

Gaaf!

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 13:13

Heel gaaf! <3

Ik ben een paar weken terug van zwart haar naar deze kleur gegaan:

(Even in het zonnetje gestaan, zodat de kleur goed te zien is. :+)

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:26

Een haar-topic!
Hier kan ik denk het beste mijn vraag stellen. Ik heb vorig jaar maart/april mijn haar eraf laten knippen tot mijn schouders en het is nu alweer de helft van de lengte die het ongeveer was. Ik heb als het ware de high lights eruit laten knippen(want die had ik nog zitten in de onderste 20 cm). Maar eigenlijk vind ik lang haar super onhandig en wil ik het liefste een bob-kapsel. Ik wacht eerst totdat mijn haar lang genoeg is om te doneren, maar ik ben nog altijd op zoek naar mooie bob kapsels die bij mijn gezicht passen. Ik wil ook best een foto toevoegen van mijn gezicht.

Ik zoek niet zo iets: http://www.short-hairstyles.co/wp-conte ... ck-bob.jpg

maar meer iets in de trant van dit: http://www.short-hairstyles.co/wp-conte ... -bangs.jpg (die vind ik de leukste die ik tot nu toe ben tegengekomen, omdat ie lijkt op de style van 1 van mijn favo kpop artiest xD)

Ik zit in deze lijst te zoeken op het moment: http://www.short-hairstyles.co/100-best ... tyles.html en kom eigenlijk teveel leuke kapsels tegen.

Mooie kleur hierboven, als ik mijn haar kon verven, zou ik het zo doen, maar ja, doneren=natuurlijke haarkleur.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:30

simo0ne schreef:
Ik ben al een tijdje heel blij met mn grijze haren. Ik had het eerst helemaal grijs maar toen kwam ik een plaatje tegen met donker askleurige uitgroei. Dus op mn fietsje gestapt naar de kapper, plaatje laten zien en zo gezegd. Die vond het wel weer leuk dat ik weer wat nieuws had. En voor ik het wist waren er 3 mensen met mijn haar bezig haha. Ik was het regelmatig met silvershampoo om de het grijze er mooi in te houden, zeker wel 2x per week.

[ [url=m/vq4Fq1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die uitgroei dus verschrikkelijk. Ik moet het weer ontkleuren want mijn uitgroei spuit de pan uit :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:38

Dit is mijn haar nu. Dus t gaat nog wel even duren voor het eraf kan.
Afbeelding

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 16:26

Ik ben weer terug naar simpel bruin :) Na knippen, highlighten, paars verfen en laten uitgroeien, was ik de verschillende bruin/blond tinten wel zat, en is er kastanjebruin over gegaan :D Ontzettend opgelucht dat het niet donker is uitgevallen... :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:24

Heb m'n haar gister weer eens zelf geverfd in een pastelroze kleurtje. Zal er wel in een poep en een scheet uit zijn, maar het kost me dan ook maar 3 euro per keer ipv 60 euro :))
Afbeelding

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:33

Erg gaaf!! Heb je ook altijd dat als je het hebt geverfd met semi-permanent, je meteen zo min mogelijk probeert je haar te wassen? :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:35

Thanks! En dat probeer ik eigenlijk altijd zodra het weer geverfd is. Maar ik heb gewoon vervelend haar :+

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:42

Gaaf drunksheep! Waar heb je dat gekocht?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:47

Dankje! Het is de kleur Pastel Pink van La Riche Directions gemengd met een bult conditioner. Online gekocht bij Barberstore :)

Heb ook nog Lilac en Lavender liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:08

Hallo dames. Al een tijdje speelt het idee om mijn haar te verven. Probleem is dat ik niet precies weet welke kleur/tint ik wil en of het überhaupt bij mij past. Welk kleurtype ik ben vind ik zelf niet helemaal duidelijk aangezien veel sites iets anders aangeven. Ik heb donkerblond haar van mezelf, van veel mensen hoor ik dat het niet eens donkerblond is maar lichtbruin (Is wel echt donkerblond hoor!) met lichtbruine ogen met een groenige tint in het licht. Ben zelf iets getint maar niet noemenswaardig. Wil graag mijn haar bruin verven, maar heb geen idee welke tint. Zoiets als dit vind ik wel heel mooi. Gaat dat lukken denken jullie, of is dat te ver van mijn natuurlijke kleur af. Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 09:02

Drunksheep schreef:
Dankje! Het is de kleur Pastel Pink van La Riche Directions gemengd met een bult conditioner. Online gekocht bij Barberstore :)

Heb ook nog Lilac en Lavender liggen.

oeh gaaf! Die kleur zie ik ook wel zitten over een paar weken.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:07

Na jaren heb ik het eindelijk aangedurfd, Doei blondine en Hallo burgundy *\o/*
Van:

Afbeelding
Naar:

Afbeelding

Ik vind het goed staan, maar ik mis blond wel een beetje(mijn hele leven geweest) dus ik ga sowieso nog een keer terug naar blond :) maar voor nu uitzoeken welke wenkbrauw kleur ik moet nemen :))

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:10

Ik vind het heel mooi staan bij je!!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:37

Ziet er super goed uit! Maar ik begrijp het als je even moet wennen ;)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:11

Wauw, staat je echt geweldig!