Deijs schreef:Syrup is een toppervoor mij is het een MLBB
Ja mooi he Deep Damson?ben super benieuwd!
Hadden ze je daarmee opgemaakt bij de MAC?
Ik ben heel benieuwd! Erg mooie kleur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:
Ik zit te kijken naar een visagie opleiding.. Dat is echt m'n droombaan maar bewust van weinig banen dus dan uiteindelijk vooral voor mezelf.. Is een duur grapje..
Melis_x schreef:Glossi schreef:Illamasquaniet zoveel hoor. Heb het geld er eigenlijk niet voor hihi. Heb een blush en lipstick besteld. Ze hebben nu sale
Welke lipstick en blush heb je besteld? Heb net alles bijgelezen dus kan zijn dat ik er overheen gelezne heb
Djilna schreef:Deijs schreef:Syrup is een toppervoor mij is het een MLBB
Ja mooi he Deep Damson?ben super benieuwd!
Hadden ze je daarmee opgemaakt bij de MAC?
Ik ben heel benieuwd! Erg mooie kleur
Hvelreki schreef:LauraBeaux Het belangrijkste is dan om je oogschaduw hoger te blenden. Je crease wat hoger maken en je crease kleur blenden als je je ogen open hebtEn google eens op hooded eyes (daar zal je wel de extremere vormen vinden, maar aan de tips heb je ook wat).
Hier staan wel wat tips ivm blauwe ogen http://curvacious.nl/blog/2013/02/make- ... auwe-ogen/
Ik vind sowieso bronze/warme bruin tinten mooi bij blauwe ogen.
Djilna schreef:Hoi LauraBeaux
Je bedoelt hangend ooglid? Dat heb ik ook. Er is dan genoeg mogelijk hoor. Juist eyeliner is 1 vd lastigste dingen, maar veel oogschaduwlooks gaan prima. Vooral de kleur in je crease niet te donker ten opzichte van je ooglid en heel goed uitblenden naar boven.
Zit nu op mijn mobiel dus kan niet zo snel voorbeelden vinden.