Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:06

Deijs schreef:
Syrup is een topper :D voor mij is het een MLBB

Ja mooi he Deep Damson? :D ben super benieuwd!

Hadden ze je daarmee opgemaakt bij de MAC?
Ik ben heel benieuwd! Erg mooie kleur :+:

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:08

Gianti schreef:
allemaal jouw schuld als we straks onder de brug wonen met mac oogschaduw :(

:') En lipsticks _O-

Echt, wat een topic, vreselijk aanstekelijk :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:10

Suus___ schreef:
:=

Ik zit te kijken naar een visagie opleiding.. Dat is echt m'n droombaan maar bewust van weinig banen dus dan uiteindelijk vooral voor mezelf.. Is een duur grapje..

Nou, ik heb ook al rondgekeken. Ten eerst wat is de beste opleiding en wat een geld.. Is blijkbaar niet echt een makkelijke branche dus je moet wel echt goed zijn en willen om ervan te kunnen leven.

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:12

Klopt.. Ik wil graags academy die staat goed aangeschreven bij fotografen die visagisten zoeken maarja 3500 verder

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:16

Suus, uiteindelijk doe je een opleiding ook voor jezelf toch? Gewoon als persoonlijke ontwikkeling. Bovendien kan je mijn inziens altijd wel aan de slag als freelancer voor bruidsmake-up enzo? Misschien parttime en dan parttime iets ander erbij.

Jij hebt trouwens toch een hele hoop sleek palettes? Bevallen ze goed? Ik wil er misschien 2 bestellen maar elke x als ik een 'B'-merk bestel valt het me heel erg tegen (ELF, ZOEVA). Ik vind Urban Decay Naked basics en Naked 2 heel fijne palettes qua pigmentatie.

Deijs die Deep Damson is mooi… LOVE IT!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:17

Deeply Dashing lijkt me trouwens ook erg mooi. Naturelle kleur, maar toch een beetje sparkle :D
Er is gewoon teveel moois... :\

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:19

Visagie opleiding heb ik ook eens naar gekeken, een goede is heul duur. Ik wilde toen evt. combineren met mn baan bij de etos, maar ik heb het toch maar niet gedaan. Geen centjes :+

Gezellig met zijn allen onder de brug, met een hele zooi MAC, zie het zo voor me _O-

Syrup vind ik ook heel mooi! Die staat me dan weer wel, denk ik, hoop ik :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:46

Klopt helemaal hoor, maar nog duur ;)
Ik ben heel tevreden over sleek wel wat wisselend qua palette

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 00:03

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 00:23

Melis_x schreef:
Glossi schreef:
Illamasqua <3 niet zoveel hoor. Heb het geld er eigenlijk niet voor hihi. Heb een blush en lipstick besteld. Ze hebben nu sale :)

Welke lipstick en blush heb je besteld? Heb net alles bijgelezen dus kan zijn dat ik er overheen gelezne heb :o

Blush in Lover en Lipstick in Magnetism. Heb ook Disobey, Hussy, Naked Rose & Devour. Bevallen allemaal super goed +:)+ blijven de hele dag zitten en de Illamasqua blushes zijn niet vergelijkbaar met andere merken. Ze zijn zo lekker zacht/gepigmenteerd en makkelijk te blenden <3

Mijn bestelling was anders vandaag al aangekomen maar we waren niet thuis. Dus hopelijk morgen wel, kan ik ze meteen uitproberen :D

De verpakking van de MAC producten is al een tijdje veranderd. Ik vind de oude verpakking mooier. Misschien dat het ook gewoon even wennen is? Dat spiegeltje vind ik geen aanwinst want die gebruik je toch niet.. de verpakking is er alleen maar duurder van geworden.

Suus, ik zou het niet aan durven daar te bestellen. Te veel negatieve berichten.. Oa hier:
https://www.trustpilot.nl/review/www.strawberrynet.com en hier: http://www.dealtime.com/xMR-StrawberryN ... D-9365~S-1 internet staat er vol van, google maar eens rond.

Ik heb 1 palette van Sleek, maar dat was een miskoop eigenlijk.. De kleuren zijn wel heel gepigmenteerd maar wel heel kruimelig en ze vallen uit elkaar. Het was wel een leuk palletje om mee te oefenen :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 07:43

Djilna schreef:
Deijs schreef:
Syrup is een topper :D voor mij is het een MLBB

Ja mooi he Deep Damson? :D ben super benieuwd!

Hadden ze je daarmee opgemaakt bij de MAC?
Ik ben heel benieuwd! Erg mooie kleur :+:

Nee niet met deep damson, ik was de naam vergeten maar ik zag die ook niet staan tussen de andere oogschaduwen.

Ik werd opgemaakt met Amethyst en 1 die net wat anders was als antiqued :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:08

Ja had al gegoogled glossi maar heb altijd liever ervaring uit eerste hand van mensen die ik 'ken' ;)
Ga natuurlijk niet een blush van nars voor 10 kopen dan weet je dat t nep is

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:46

Ik heb vandaag Syrup op en je ziet hem gewoon bijna niet bij mij := Lijkt net een lippenbalsem met een heel klein vleugje roze, wel super geschikt voor een everydaylipstick :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:57

Heb jij een donkere kleur lippen van nature djilna? Mijn lippen zijn redelijk bleek namelijk en dat zie je syrup wel :) geen hele opvallende kleur

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:57

Heb je zelf hele gepigmenteerde lippen djilna?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:58

Hoe zit het eigenlijk met ons plan voor een mac-workshop?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:22

Ik heb best gepigmenteerde lippen inderdaad. Daarom verbaasde het me ook dat Diva niet zo donker uitvalt als ik had verwacht. Ik heb even een foto gemaakt van mijn look van vandaag:
LOTD
Hema wenkbrauwpotlood
Kiko oogschaduw
YR mascara
Essence lasting oogpotlood onder mijn oog
Est Lauder concealer (verdorie de te lichte gepakt :') )
Essence blush (klein beetje)
MAC Syrup lipstick

Ik weet trouwens dat met een Lustre en lichte kleur hij niet erg zou opvallen, maar vanmorgen leek het echt net even of ik een doorzichtige balsem opsmeerde :D Maar hij heeft toch een vleugje kleur ;)
Laatst bijgewerkt door Djilna op 20-08-14 10:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:23

Workshop, ja nog steeds leuk!
Kan niet bij elke MAC toch? Wie ging er eigenlijk informeren?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:24

Suus, het bedrijf zit in Hong Kong. Misschien dat ze daarom zo goedkoop zijn hihi.

Zit te denken om de Mineralize foundation van MAC te bestellen. Mijn huid is de laatste tijd erg droog. Beetje lastig want hij word ook snel heel vet.. Wou eerst de face&body doen maar bijna alle kleuren staan niet meer op de site..

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:37

Hoi!

Altijd al een stille meelezer geweest, maar ik zit op het moment met een 'probleem' en aangezien jullie van alles op de hoogte lijken te zijn, hoop ik dat ik er met jullie hulp aan kan komen!
Ik heb een ontzettend lichte huid, waardoor het uitzoeken van foundation voor mij een hel is. Ik ben ooit eens naar de Ici Paris geweest voor hulp bij het kiezen van een geschikte foundation, maar uiteindelijk kwam ik thuis met een foundation die zeker 2 tinten te donker was en me 45 euro heeft gekost. Daarom houd ik het tegenwoordig bij de goedkopere merken, maar dit heeft als nadeel dat écht lichte kleuren vaak niet beschikbaar zijn.
Na lang zoeken ben ik uitgekomen bij de Max Factor Infinity foundation, voornamelijk door de lichte tint. Wat ik ook heel fijn vind aan deze foundation, is dat hij niet afgeeft en het glimmen kan beperken (vette huid). Echter, de foundation heeft een roze ondertoon en oxideert, wat ik niet mooi vind. Daarom merk ik dat ik toch weer een beetje ga mengen met andere foundations, maar dit maakt hem vaak weer iets te donker. Mijn zoektocht naar de meest geschikte foundation voor mijn huid is dus nog niet ten einde...

Nu mijn vraag! Ik heb het internet goed afgezocht en hoorde overal goede verhalen over de True Match foundation van L'oreal. De kleuren N1, W1 en C1 zouden perfect zijn voor lichte huidjes. Ik zou graag de kleur N1 (neutraal) willen proberen, maar deze is niet beschikbaar in Nederland... Op Bol.com (die vaak uitgebreider is in kleuren dan bijvoorbeeld het Kruidvat) is enkel C1 te koop en ik wil juist niets met een koele en dus roze ondertoon. Is er iemand die weet waar ik de N1 kan kopen? Online mag ook, maar dan wel ergens waar het betrouwbaar is. Of weet iemand eventueel een andere foundation die een match kan zijn met mijn huid? Alvast bedankt!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:42

Hvelreki schreef:
LauraBeaux Het belangrijkste is dan om je oogschaduw hoger te blenden. Je crease wat hoger maken en je crease kleur blenden als je je ogen open hebt :j En google eens op hooded eyes (daar zal je wel de extremere vormen vinden, maar aan de tips heb je ook wat).

Hier staan wel wat tips ivm blauwe ogen http://curvacious.nl/blog/2013/02/make- ... auwe-ogen/
Ik vind sowieso bronze/warme bruin tinten mooi bij blauwe ogen.

Super bedankt, hier kan ik wat mee. Ik ga expirimenteren haha!

Djilna schreef:
Hoi LauraBeaux :D
Je bedoelt hangend ooglid? Dat heb ik ook. Er is dan genoeg mogelijk hoor. Juist eyeliner is 1 vd lastigste dingen, maar veel oogschaduwlooks gaan prima. Vooral de kleur in je crease niet te donker ten opzichte van je ooglid en heel goed uitblenden naar boven.
Zit nu op mijn mobiel dus kan niet zo snel voorbeelden vinden.

Dank je voor het reageren. Heb jij ook dat je er snel moe uit ziet? Hoe camoufleer je dat? Dat blenden heb ik wel nog wat moeite mee. Ik blijf het proberen haha

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:43

Ik heb een Sleek blush en ben daar wel heel erg tevreden over. Mooie pigmentatie en zuinig in gebruik.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:45

Workshop bij mac klinkt goed! Sorry dat ik niet zoveel meer reageer. Zit momenteel in Spanje en daar heb ik slecht/bijna geen internet. Over twee weekjes kom ik terug, dan zal ik ook een foto plaatsen van al mijn make up aankopen van mijn 15 week hier. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:54

Rienepien, heb je al bij bourjois gekeken voor de healthy mix in kleur 51? Die is erg licht en heel geen roze ondertoon :) verkopen ze bij de etos en is regelmatig in de aanbieding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:58

@Rienepien, ik denk dat je dan toch op Amazon.cu.uk en dergelijke uit komt..
Daar hebben ze hem in ieder geval wel:
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_ ... Caps%2C402

LauraB, jup. Het scheelt al heel veel bij mij als ik wat concealer gebruik onder mijn ogen zodat je een wat 'frisse' blik houdt. En hoe donkerdere kleuren oogschaduw je gebruikt hoe eerder je moe lijkt omdat het dan opvalt als je ogenleden wat meer gaan hangen. Bij mij is het het ergst als ik geïrriteerde ogen krijg door een verkeerde make-up, dan krijg ik letterlijk kleine oogjes :=
Hoe makkelijk blenden gaat hangt zowel af van de oogschaduw als je kwast.