Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Haha dat lijkt me inderdaad wel even spannend. Maar het scheelt dat je al klikpedalen gewend bent!Nee, je kunt je pedalen niet stilhouden. Je remt langzaam af, door steeds minder kracht op de pedalen te zetten en als je voldoende snelheid geminderd hebt, dan pak je de railing van de binnenbaan vast en klik je uit
Het went snel, hoor! Veel plezier in Limburg!
Ik heb de conditie van een zeeëgel, maar het was echt genieten met dit mooie weer en die herfstkleuren!
culaccino schreef:Leuk, T2T! Hoe zit het met die Liv-activiteiten? Bedoeld voor mensen met een Liv? Of alle fietsende vrouwen, ongeacht merk?
Time2Tri schreef:culaccino schreef:Leuk, T2T! Hoe zit het met die Liv-activiteiten? Bedoeld voor mensen met een Liv? Of alle fietsende vrouwen, ongeacht merk?
Alle fietsende vrouwen . https://www.velocityladies.nl/liv-rides ... eerenberg/
MuSLi schreef:@Culaccino; dat gebeurt mij dan ook regelmatig ja
maaikemuis schreef:Ik zit nu in Limburg met vrienden van mijn vriend en we gaan zo wandelen. Ze zijn niet van het fietsen. En alles wat ik denk is ‘we moeten hier echt een keer gaan fietsen’. Wat is er gebeurd met de persoon die een jaar geleden nog zei nooit te gaan fietsen want dat is stom?
Voor wie wel gaat fietsen vandaag. Geniet ervan, het weer is echt waanzinnig mooi!

) was grotendeels wel gravel en maar een klein deel single track.
Wel echt met tegenzin wou helemaal niet omdat ik al hoorde dat het stevig waaide. Maar eenmaal op de fiets ging het eigenlijk wel. Heb een rondje over de weg gedaan en qua conditie verlies viel het mij echt zo erg mee! Laatste stuk op de terugweg was ik wel helemaal op. Heb onderweg ook nog een stukje in een bos gedaan waar geen officiële route loopt , maar best wat klimmetjes zijn en je lastige afdalingen kunt oefenen met boomwortels. Je ziet wel dat er vaker gefietst wordt. En met verbazing nog naar wat eventing hindernissen staan kijken , uh die waren wel heel hoog zal ik dus nooit met mijn Fjordenkind over heen gaan

, maar helaas word het weer niet zo best .
Ondanks het weer heel veel plezier gewenst!
Hier geeft de weer app voor morgen 100% regen aan. En wind.. tsja dat is hier ook altijd. Zoveel kale stukken landerijen. Mocht je morgen toch fietsen, succes Gothico schreef:Ik heb net een lekker rondje gefietst. Een uurtje lekker fietsen en soms toch weer harder gaan dan gepland. Maar het was de moeite waard.
[ [url=m/LSE5fU.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Fantastisch!
)
En goed bezig, maaikemuis! Ik ben lui en heb geen zin om te fietsen
. Die heeft zich hier niet laten zien. Wel wind, veel wind (had ik al gezegd dat ik in een tochtgat woon?).