Slim om je eerst op de afstand te richten. Dat tempo komt wel.
Muppet jammer dat het zo bagger ging, volgende keer beter.
Ik heb met mijn zusje de eerste etappe van het Veluwe Zwerfpad gelopen. Wat eigenlijk de 15e etappe was, maar wij kiezen gewoon een etappe waar we zin in hebben en tijd voor hebben.
Was even gepuzzel met twee auto's, want je loopt van A naar B, maar het is gelukt.
Was erg leuk om te doen, ik kijk uit naar de volgende.

De ontlading van er bijna zijn, de vermoeidheid, alles wat jou daar op dat moment gebracht heeft. 

En volgens mij heb jij duracell batterijtjes, rennen en ook nog fietsen! Al kan ik me voorstellen met alles wat jij fietst het toch anders voelt.
Ik heb lang niets gevolgd hier, maar Leonie had de laatste run samen wat updates gegeven van de vaste posters hier, wat een heftige tijd heb je meegemaakt/zit je in. Heel veel kracht en zachtheid gewenst om daarmee om te gaan.

. Nu fris en fruitig aan het werk. Zondag weer lopen, een langere afstand, morgen een clinic met de MBT. Wat anders, maar ook leuk! 

Maar er is bij ons altijd een fijne sfeer wel. Als het niet lukt, helpen mensen je, als het druk is, doe ik soms met random mensen, om en om een setje. Zo heb je beide je rust en kun je toch doorwerken.

hier ga ik niet aan meedoen. Mijn man liep zijn 2de halve marathon maar is in zijn pace wel echt sneller dan ik ben. Hij liep de ten miles 4 weken geleden in 1:12 dus mijn pace is voor hem echt goed te doen. Hij zou mijn wind vanger zijn omdat ik bang was om in niemandsland terecht te komen in de volle wind. En wind was er! Met windkracht 4 die vrij vaak wisselde/draaide was het best lastig om een goede plek te vinden om uit de wind te blijven maar het heeft zeker geholpen dat we samen liepen. Al snel kwamen we bij een groepje waar iemand tegen mij zegt, hey marathon Rotterdam. Ik denk Rotterdam, Rotterdam? (had mijn shirt aan van Amsterdam). Tot ik achter hem liep. 

en ik denk met minder wind en iets meer lef in het begin, dat sub 1:38 ook mogelijk is. (oké misschien ook wat meer doelgerichte training). Maar voor nu ga ik lekker hiervan genieten