Prachtig gebied lizard helemaal de kleuren nu Eelmo mooie ochtend foto ook Shaddy kleine banjer heeft goed meegezocht naar blauwe lucht Hier cursus en daarna administratie dag. Op terugweg even met lil gelopen
MarlindeRooz
Geplaatst: 15-12-25 17:07
Gaaf al die luchten! Aaahw een pony! Mooi weer Lizard! Lekker hè die rust! Blije hond geloof ik Boedjang!
Hier vanmiddag ook een rondje gedaan. Oppasteckel is er weer dus ik ga zeker 3x per week naar het bos nu.
Ik ben niet helemaal fit en dat misbruikt Jozi altijd. Zijn doel vandaag: weer bijna verzuipen. Want dat was vorige week zo leuk. Moest hem op een gegeven moment aanlijnen omdat hij steeds in de sloten wilde. Hij luistert normaal echt goed maar vandaag was hij onredelijk. Hij is zelfs een lege sloot ingesprongen. Vanaf een best hoge kant ook.
Nooit saai met Jozi. Hij blijft leuk ondanks deze streken.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-12-25 18:37
Hihi heerlijk een hond met streken. Mooi landgoed.
Lizard wat een mooie plek, vooral aan dat water.
Shaddy met Banjer op pad.
Boedjang ook blauwe luchten.
shaddy82
Geplaatst: 15-12-25 19:07
Leuk MarlindeRooz, wat een blij ei
Eelmo
Geplaatst: 16-12-25 07:14
Lizard, mooi gebied! Ga ik (proberen te) onthouden!
Jozi!
En goed gevonden van Banjer!
Gisteravond was hier net zo mooi als de ochtend. Vandaag weer de hele dag kantoor.. vind dat in deze periode altijd wel echt lastig, dat je in het donker weggaat en in het donker thuiskomt.
Wat een vreselijke smet op de natuur, al die achterlijke windmolens. Ik kan daar altijd heel verdrietig van worden als ik om me heen kijk en probeer te genieten van een stuk natuur. Mooie plekjes en foto's verder allemaal hierboven. Eelmo, die van jou vind ik mooi.
Dat heb ik ook goof, ik snap dat ze er moeten zijn maar als ik inderdaad zee kijk en dan aan de horizon die molens ziet.... zucht, herkenbaar dus Maar wel fijn gelopen lizard Eelmo ja lastig die donkere dagen he Ik ging vandaag naar pony, daarna ben ik kerstboom en partytent op gaan tuigen. Lekker bezig en lil Lekker in huis,want stomme vuurwerk knallen Vanuit mijn tuin