Hier ook Garmkn, zelfde als SV. Heb ook andere varianten gehad, altijd tevreden. En heb geen Strava.
Ben ook geen fan van intervaltraining maar doe het wel voor de afwisseling zoals eerder genoemd door SV.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Goof, misschien dat je een soortgelijk gevoel kan vinden in iets dat meer krachttraining en/of yoga elementen bevat? Omdat je daar minder motivatie/tijd voor kan vinden (is wat ik uit je verhaal haal). Ik denk maar even zo aan pilates bijvoorbeeld. Voor mij werkte de sportschool niet, maar ik haal wel heel veel voldoening en ontspanning uit krav maga en bootcamps, waar veel krachttraining en high intensity bij komt kijken. Stretchen/yoga schiet er bij mij dan wel weer in, doe echt mijn best dat af en toe thuis te doen, maar langer dan 10 minuten vind ik al moeilijk.
ieris schreef:Ninus, heerlijk jullie hebben een bad, ik ben jaloers![]()
Ik wil ook graag een bad, maar moet het doen met een zwembad hier in de buurt, waar ik morgen heen ga met de kids.
Wat leuk dat Harry Potter kasteel van Lego hebben wij ook! Veel plezier met je nichtje.
Voorheen nooit blaren gehad, weet ook niet zo goed waar het nu ineens vandaan komt.
Lies-sparkle, zo jeemig dat is echt nat daar zeg![]()
Wat voor werk doe je daar?
Wel een hele mooie omgeving zeg!
Fijn dat je lekker gelopen hebt op je verkenningstocht!
SV, haha herkenbaar, zijn jullie ook zo volgepropt door familie?
Dan snap ik wel dat je graag even gaat lopen!
Hier gister behandeld als varkens bij een trog,wat echt niet fijn voelde aan het einde
![]()
Suliko, goed bezig zeg! Veelzijdig, goed dat je zo actief bent.
Vandaag de hv in Arnhem gelopen.
Jeemig wat was dat pirtig zeg.
Leuk om op een mooie atletiekbaan te starten, daarna de bossen in, was mooi.
Maar echt zwaar parcours, vooral de laatste heuvel langs de snelweg omhoog.
Vandaag waren mijn ouders 50 jaar getrouwd, dus had ik bijzonder verlof, en hoefde ik niet te werken. Wel leuk dat ik daardoor met deze loop mee kon doen!
Daarna door met de fam naar de pannenkoeken bakker!