Zo, blij dat de warmte weer even minder is. Ik heb in een week tijd even bijna 4 kilo aan vocht geloosd. Dat is best motiverend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Snippergroen hoe weet je dat het vocht is?
Sorry jullie gaan soms echt te hard hoor, om overal op te reageren. Maar welkom nieuwelingen, en succes!
Sharani schreef:Ik ben vandaag ook heel blij met de weegschaal, ik heb mijn doel behaald. Na misschien wel 20 jaar eindelijk een gewicht met een bmi onder de 25. Nu de grote uitdaging om dat zo te houden
.
ClaudiaHS schreef:Hier nog steeds op vakantie. Eten gaat prut(doe ik zelf natuurlijk)
Mn fitbit is dood, dus daar baal ik echt van.
Scherm doet niks meer, hij registreert nog wel hartslag en stappen maar kan niks meer zien.
Waar ik normaal rond de 12000-18000 stappen per dag zit, kom ik nu nog niet aan de 8000![]()
Na de vakantie maar weer hard aan de bak.
ManonGrr schreef:Super goed Sharani!!
Claudia balen van het horloge!
Snippergroen, maar schommel je dan niet extreem? Ik heb wel eens dat ik 1-1,5 kg zwaarder ben na een etentje maar 4 kg is echt nog nooit voorgekomen.
corinep schreef:Ik zie trouwens dat ik vorig jaar hier ook al gepost had![]()
Naja in ieder geval 10 kilo kwijtgeraakt in een jaar. Nu nog 20 te gaan.
Sharani schreef:corinep schreef:@Sharani, hoeveel kilo's ben je nou in totaal kwijt geraakt? En hoe lang ben je er uiteindelijk mee bezig geweest?
23 kg in ongeveer 8 maanden.
MuSLi schreef:Sharani schreef:
23 kg in ongeveer 8 maanden.
Hele mooie prestatie hoorJe wil nog even doorgaan geloof ik? Of wil je proberen om op dit gewicht te blijven?
corinep schreef:Ik heb even je posts terug gelezen om te zien hoe je het gedaan hebt, inspirerend hoor! Ik ben 1.73 en moet ook ongeveer 23 kilo kwijt(de laatste keer dat ik op de weegschaal stond was een paar weken terug) voor een gezond BMI, ik denk niet dat mij dat gaat lukken in 8 maanden maar binnen een jaar zou wel moeten kunnen.
De 10 kilo die ik al kwijt ben lijkt niks maar bedacht mij net dat als ik het in een rugzak zou stoppen het toch een behoorlijke last is wat ik gelukkig al kwijt ben.