Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Optiwolk schreef:Zeg wel Janine!
Gisteren al lekker buiten gehobbeld met de pony (oké hij is 1.62 oid, maar hij is voor mij mijn poown), vandaag ook wel denk ik. Het is dat de band van Mn fiets plat staat of ik ging met de fiets naar stal!
In ruil wel al half uurtje gaan joggen deze ochtend.
Hmmm ik moet straks nog wel even naar de winkel, even opzoeken hoe ver t stappen is. Al is dat gesleur met boodschappen ook weer wat!
Lijstje:
Banaan voor het lopen
O: cornflakes...
M: restje nasi goreng van gisteren
A: pasta, denk voor mij met groentjes en mozzarellabolletjes en voor vriendlief met saus.
Beweging: half uurtje joggen iig, half uur paardrijden
jaimy10 schreef:Wat knap Thecat!! Van wat kwam je? En wat is je doel, die 10 kilo in hoeveel maanden? Knap hoor!![]()
Janine klinkt weer als een heerlijk lijstje!
Ontbijt: 200 gram ananas
Groepsles geven + meedoen
Tussendoor: 2 speltcrackers met humus, kip en gekookt ei
Lunch: 3 boterhammen met Huttekase, pesto en tomaat. Blijft favoriet
Eigen training, zwaar.
Tussendoor: banaan
Avond: doperwtjes met worteltjes en 2 tartaartjes
Tussendoor: appel
Even ter info; BASIS lijstje ik heb geen idee wat de dag verder brengt qua honger ect. Miss ruil ik wel dingen om, geen idee
jaimy10 schreef:Nou ik drink heel veel water omdat te onderdrukken zeg maar. Maar k doe ook een IMF dus eet pas me ontbijt rond 11;00. Ik heb sowieso niet snel een honger gevoel maar het is meer een gewoonte en zit denk k veel tussen de oren want na een groot glas water is t weg!
Optiwolk schreef:Denk niet dat er een verschil is?
Hier lokaal zeggen we zelfs gewoon "gaan lopen" maar t zou niet de eerste keer zijn dat ik iets schrijf op bokt en het dan hilariteit alom is omdat ik iets Belgisch-Nederlands gebruik.
Oeh Jaimy, goed idee fruit. Heb er nog in de diepvries zitten, als ik dat nu uitleg heb ik vanmiddag een lekkere snack!
Laura82 schreef:Bij mij helpt het wandelen helaas niet om beter hard te kunnen lopen, ik had die hoop ook. Maar ik loop me echt stuk, alleen op zachte ondergrond gaat het redelijk. Heb t maar opgegeven...
Ik ben ook heel gevoelig voor schommelingen in mn bloedsuiker, ik heb mn tussendoortjes ook echt nodig, zelfs als ik weinig khd eet. Ik kan dan echt mega chagrijnig worden, maar ook trillen, zweten etc.
Gisteren weer gesport, ging wel goed met mn rug maar nu wel ontzettend stijf. Vanavond weer, en dan zaterdag nog een keer, dan zit ik gewoon weer aan mn 3x pw.
En nu hopen dat mn gewicht weer gaat zakken, wsnt ik hang al veel te lang stil...
jaimy10 schreef:Wat knap Thecat!! Van wat kwam je? En wat is je doel, die 10 kilo in hoeveel maanden? Knap hoor!
The_Cat schreef:Bedankt allemaalIk voel me echt fijn ermee.
jaimy10 schreef:Wat knap Thecat!! Van wat kwam je? En wat is je doel, die 10 kilo in hoeveel maanden? Knap hoor!
ik kwam van 80 (november 2016). Ik moet bekennen dat ik niet echt een doel heb voor die 10 kilo, misschien tegen september ofzo. Ik wil het gewoon zo gezond mogelijk en zo goed mogelijk doen
Janine1990 schreef:jaimy10 schreef:Nou ik drink heel veel water omdat te onderdrukken zeg maar. Maar k doe ook een IMF dus eet pas me ontbijt rond 11;00. Ik heb sowieso niet snel een honger gevoel maar het is meer een gewoonte en zit denk k veel tussen de oren want na een groot glas water is t weg!
Oké, ja water helpt inderdaad wel![]()
Wist niet dat je IMF deed, haha.
linoleum schreef:Hardlopen is ook wel iets dat echt goed opgebouwd moet worden. Kon dat echt niet eerder. Maar na jaar veel krachttraining en daarin echt per minuut opbouwen gaat het nu redelijk. Moet nog steeds opletten en goed rust nemen dagen erna. Zolang mijn spieren rondom knieën maar op orde zijn, vangen die de rest van de misvorming van mijn knieën op.