Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Brood 'kunst' vind ik ook niet om aan te zien.
Ik moet altijd een beetje lachen om mensen die dat soort werk mooi vinden. Het ís niet mooi, maar het is gewoon elitaire arrogantie om interessant te doen over wat kindertekeningen en er ook nog bakken geld aan uit te gevenEn dan neer te kijken op mensen die het niks vinden en zeggen dat ze 'de diepere boodschap niet begrijpen'
![]()
Het enige dat ik knap vind aan het kladderwerk van Brood is dat hij het voor elkaar kreeg om mensen er idioot veel geld voor te laten betalen.
Nabster schreef:Mars schreef:Brood 'kunst' vind ik ook niet om aan te zien.
Ik moet altijd een beetje lachen om mensen die dat soort werk mooi vinden. Het ís niet mooi, maar het is gewoon elitaire arrogantie om interessant te doen over wat kindertekeningen en er ook nog bakken geld aan uit te gevenEn dan neer te kijken op mensen die het niks vinden en zeggen dat ze 'de diepere boodschap niet begrijpen'
![]()
Het enige dat ik knap vind aan het kladderwerk van Brood is dat hij het voor elkaar kreeg om mensen er idioot veel geld voor te laten betalen.
. Over smaak valt niet te twisten. Laat mensen een beetje in hun waarde. Ik vind sommige werken van Brood ook mooi en dat stuks niets van elitaire arrogantie achter. Dat is hetzelfde als zeggen dat mensen die knolraap lekker vinden arrogante mensen zijn, want het IS niet lekker? Je stelt dat jouw mening een feit is. Daarmee sla je direct de hele discussie dood. Erg jammer. Je doet precies hetzelfde als waar je anderen van bericht.
goldenarrow schreef:Zo, klaarDe highlights waren even pittig, maar de rest was goed te doen. En wat een fijne shop zeg. Ze nemen echt alle tijd voor je, ze hebben ook maar 1 klant per dag. En verder gewoon echt hele toffe mensen. Hij is gezet door Joe van ACID Tattoo.
[ [url=m/U24ppS.jpg]Afbeelding[/url] ]