Als jullie me helpen qua tips etc, wil ik er voor gaan

Als ik zie hoe die mascha het voor elkaar heeft, eigen wimpers en al. Wauw
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elkee schreef:Ik vind mijn stem iedere keer weer een shock om te horen.
Fijne tips! Kan ik zeker wat mee. Dit was meer bedoeld als intro, zodat ik inderdaad weet hoe mensen op 'mij' reageren. Ik ben inderdaad kei Brabants en nuchter. Ik dacht dat dat juist niet werkt en vervelend klinkt.
Dit is gewoon met mijn telefoon selfie camera gefilmd. Als ik hier echt in verder wil, ga ik me verdiepen in een pro webcam of een goede camera. Maar is het dat waard? Het zorgt in ieder geval wel voor een beeld en een breder publiek.
elkee schreef:Toch vind ik lolita wel een mooie kleur. Doet me aan herfst bladeren denken
elkee schreef:Mijn god. Ik verveelde me vandaag en heb een domme video gemaakt. Je moet ergens beginnen toch![]()
https://youtu.be/tDYleaYOQFI
elkee schreef:Zo spectaculair is het filmpje niet. Het gaat mij meer om hoe men op mij en mijn stem reageert.
Goeie Em! Daar had ik niet bij stil gestaan. Ik heb dit even gauw op mijn telefoon gemaakt met muziek van mn telefoon. Als dit filmpje verwijderd wordt, dan is dat absoluut geen ramp!
Youtube heeft nummer waar je uit kunt kiezen, waar je geen auteurs rechten voor nodig hebt. Daar ga ik gebruik van maken als ik verder ga.
Morgen naar de mediamarkt, daar een goede webcam halen zodat ik er echt voor kan gaan zitten![]()
Ik weet zeker dat mensen zich eraan zullen ergeren, aan mijn stem en accent. Maar dat houd je denk ik altijd. Even afwegen..
Thanks dames alvast
_Friemel schreef:[ Afbeelding ]
Cher zou een dupe moeten zijn van Androgyny en dat klopt aardigLolita ook maar dat klopt niet
van links naar rechts, Cher, Androgyny en Lolita
Leverage schreef:Ik vind dat je een fijne stem hebt om naar te luisterenVerveelt niet. Ik weet niet of je een vriend hebt, maar zolang je 'm niet naar een achterwerk gaat vernoemen ga ik je volgen