Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:20

Serieus ja? Nooit gedacht! Er zijn volgens mij inderdaad maar weinig dames uit het zuiden die vlogs doen enz.
Als jullie me helpen qua tips etc, wil ik er voor gaan :D
Als ik zie hoe die mascha het voor elkaar heeft, eigen wimpers en al. Wauw

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:47

Afbeelding

Cher zou een dupe moeten zijn van Androgyny en dat klopt aardig :j Lolita ook maar dat klopt niet :') van links naar rechts, Cher, Androgyny en Lolita

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:48

elkee schreef:
Ik vind mijn stem iedere keer weer een shock om te horen.
Fijne tips! Kan ik zeker wat mee. Dit was meer bedoeld als intro, zodat ik inderdaad weet hoe mensen op 'mij' reageren. Ik ben inderdaad kei Brabants en nuchter. Ik dacht dat dat juist niet werkt en vervelend klinkt.
Dit is gewoon met mijn telefoon selfie camera gefilmd. Als ik hier echt in verder wil, ga ik me verdiepen in een pro webcam of een goede camera. Maar is het dat waard? Het zorgt in ieder geval wel voor een beeld en een breder publiek.

Meer Brabants is altijd goed *\o/*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:54

Toch vind ik lolita wel een mooie kleur. Doet me aan herfst bladeren denken

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:00

Dankje voor de feedback Eline. Morgen weer een dag :D proberen we weer een keer wat anders :)

Ga vanavond je video even kijken Elke :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:10

Cher blijft mooi he..
Elke wat een leuk filmpje, had dat accent niet verwacht eigenlijk haha. Maar wel een keer wat anders en je bent goed te verstaan, ik heb een kennis die uit Tilburg komt en die versta ik nauwelijks haha.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:24

@Elke wat leuk zo'n filmpje :) Ik persoonlijk vind het accent niet zo charmant, helemaal niet om een groter publiek te bereiken. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening. Voor hetzelfde geld slaat het juist aan :)
Misschien nog een tip om eens deze filmpjes te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=-3zDDgk72Z4 Ze legt best goed uit hoe en wat enzovoorts. Niet alles zal betrekking hebben op wat jij wilt maar misschien wel een keer leuk om te bekijken :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:26

elkee schreef:
Toch vind ik lolita wel een mooie kleur. Doet me aan herfst bladeren denken

Lolita is prachtig :j alleen geen dupe van androgyny zoals wordt gezegd.

Lolita blijft echter voor geen meter zitten en plakt enorm.. En dat voor die prijs... Terwijl de palettes van Kat von D wel echt goed zijn maar de liquids zijn het niet echt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:29

Ik vind je filmpje juist enorm leuk Elke. Vind het lekker nuchter, dat Brabantse. 'Ik ben Elke en ik kom uit Brabant'. Denk dat je daar juist echt veel mensen mee kan aanspreken, zo'n no-nonsense vorm van make-up filmpjes maken.

Zou alleen wel voor een ander bewerkingsprogramma gaan voor je video's, Windows Movie Maker is gratis en daar heb je niet zo'n stempel in de hoek van je filmpje! Hou er ook rekening mee dat je niet zomaar liedjes van artiesten mag gebruiken, als YouTube daarachter komt halen ze je filmpje eraf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:39

Eline, wow wat een complimenten, dank je wel! Ik ben inderdaad heerlijk bleek, maar klopt dat er blush op zit dus zit wel kleur op m'n gezicht, en wat grappig dat je juist jaloers bent op mijn wenkbrauwen terwijl ik er dus echt struggles mee heb. _O- De lipstick is van MAC en heet Have Your Cake, zal zo een linkje zoeken!

edit: http://m.maccosmetics.com/esearch?form_ ... +your+cake

elkee schreef:
Mijn god. Ik verveelde me vandaag en heb een domme video gemaakt. Je moet ergens beginnen toch _O-

https://youtu.be/tDYleaYOQFI

Ik quote dit even zodat ik weet dat ik vanavond nog moet kijken, maar denk dat je een heerlijke nuchtere meid bent dus kan niet wachten om het te kijken!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:48

Zo spectaculair is het filmpje niet. Het gaat mij meer om hoe men op mij en mijn stem reageert.

Goeie Em! Daar had ik niet bij stil gestaan. Ik heb dit even gauw op mijn telefoon gemaakt met muziek van mn telefoon. Als dit filmpje verwijderd wordt, dan is dat absoluut geen ramp!
Youtube heeft nummer waar je uit kunt kiezen, waar je geen auteurs rechten voor nodig hebt. Daar ga ik gebruik van maken als ik verder ga.

Morgen naar de mediamarkt, daar een goede webcam halen zodat ik er echt voor kan gaan zitten :j

Ik weet zeker dat mensen zich eraan zullen ergeren, aan mijn stem en accent. Maar dat houd je denk ik altijd. Even afwegen..

Thanks dames alvast <3

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:50

Ik vind dat je een fijne stem hebt om naar te luisteren :) Verveelt niet. Ik weet niet of je een vriend hebt, maar zolang je 'm niet naar een achterwerk gaat vernoemen ga ik je volgen :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 20:16

Haha leuk Elke. Vooral dat "ongemakkelijke" maakt het voor mij juist leuker. Hoeft niet perse zo perfect geacteerd.

Ik ben net begonnen mijn met blog. Vind filmpjes wel leuk, maar wil dan eigenlijk ook goede kwaliteit en dat is lastig. Dus nu eerst geschreven artikelen en word vanzelf wel uitgebreider. Heeft ook geen haast.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 20:18

elkee schreef:
Zo spectaculair is het filmpje niet. Het gaat mij meer om hoe men op mij en mijn stem reageert.

Goeie Em! Daar had ik niet bij stil gestaan. Ik heb dit even gauw op mijn telefoon gemaakt met muziek van mn telefoon. Als dit filmpje verwijderd wordt, dan is dat absoluut geen ramp!
Youtube heeft nummer waar je uit kunt kiezen, waar je geen auteurs rechten voor nodig hebt. Daar ga ik gebruik van maken als ik verder ga.

Morgen naar de mediamarkt, daar een goede webcam halen zodat ik er echt voor kan gaan zitten :j

Ik weet zeker dat mensen zich eraan zullen ergeren, aan mijn stem en accent. Maar dat houd je denk ik altijd. Even afwegen..

Thanks dames alvast <3

Ik ben een sub!!
You go girl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:04

_Friemel schreef:
[ Afbeelding ]

Cher zou een dupe moeten zijn van Androgyny en dat klopt aardig :j Lolita ook maar dat klopt niet :') van links naar rechts, Cher, Androgyny en Lolita

Omg ik moet die lolita hebben!! :oo

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:16

Leuk Lino. Plaats anders je blogs hier als je telkens een nieuwe hebt geschreven :j

Ahh thanks 2u271yt227 (die naam _O- )

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:21

Leverage schreef:
Ik vind dat je een fijne stem hebt om naar te luisteren :) Verveelt niet. Ik weet niet of je een vriend hebt, maar zolang je 'm niet naar een achterwerk gaat vernoemen ga ik je volgen :')

Haha say whut? Ik heb geen andere benoeming voor vriend. Man heet hier Kel, maar meer zou ik niet weten :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:24

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:34

Een foef is toch een vrouwelijke scheet? :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:37

Nee dat is een queef. Een foef is een vagina.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:40

Ik twiiijfel! Tussen 2 palette's die hier ook genoemd waren.

Deze. I Heart Makeup Wonder Palette Naked Chocolate
http://www.boozyshop.nl/i-heart-makeup- ... olate.html

En deze Revolution Ultra 32 Eyeshadow palette.
http://www.boozyshop.nl/makeup-revoluti ... -beyo.html

Help? Ik vind die van Chocolate zulke mooie felle kleuren en op kleur alleen denk ik yes, die doe ik! Maar het heeft wel heel veel shimmer. Is het niet teveel shimmer? Revolution heeft iets meer keuze, hoewel veel kleuren wel op elkaar lijken. Ze zijn niet wow, maar het zijn wel erg mooie basis nude kleuren, waar ik meestal mee werk en wat meer in mijn comfortzone ligt. Dus kijk ik naar mooi of meer naar praktisch :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:51

Eline, ik zou iets nemen wat je nog niet hebt. In jouw geval de nudes dus laten staan en gaan voor de chocolate. Daarmee kun je lekker oefenen en combineren. Hij schijnt ook lekker te ruiken geloof ik.
Hoe meer je oefent, hoe meer je went aan wat meer kleur etc.

Lien, heb even je blog rustig gelezen. Leest lekker weg! Niet te langdradig en lekker duidelijk. Die blush van catrice ziet er echt mooi uit! Zowel in de case als op je huid :j

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:57

Afbeelding
Afbeelding

Ik wou deze toch even laten zien. Er zat een mooie paarse, matte lipstick bij.
Ben zo blij met hoe het is geworden *\o/*

edit: er zitten natuurlijk nog genoeg foutjes in, maar voor 7 lessen en daarvoor nog nooit een
kwast aan te hebben geraakt behalve mascara... *\o/* :):)

nog een edit :+ : De opdracht was vrolijke lente. volgens mij wel gelukt!
Laatst bijgewerkt door Love_Rosie op 18-03-16 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:59

elke, vond je stem erg fijn om te luisteren, dus heb geabboneerd :) ben benieuwd.

Love_rosie, wat een heerlijk look, wauw.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:00

Elke: Ik vind je stem juist fijn om naar te luisteren! Je komt lekker spontaan over. :D

Sorry dat ik af en toe zo kom voorbij wandelen trouwens. Ik ben sinds een jaar pas bezig met make-up maar ben er nog niet zo goed in, kom hier vooral om inspiratie op te doen. :) Wel slecht voor m'n portemonnee, ik wil namelijk ook een make-up hoekje nu. Opmaken staand voor de spiegel is niet ideaal! :D

Edit; gaaf Love_Rosie! Mooie kleuren, hou ik wel van. Al zal ik het zelf nooit dragen haha.