Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bambolina schreef:Is Clinique niet iets voor je? Is een tikkeltje duurder dan de drogist, maar nog steeds heel betaalbaar.
Judass schreef:Hmm 't klinkt wel prettig, ik kan te gepigmenteerde blush juist niet zo goed hebben dus dan is dit misschien juist wel prettig!
DnT schreef:Ik ben geen fan van de Essence en Catrice foundation, maar dat komt omdat ik een droge huid heb.
Als je normaal of wat vettig bent, zijn ze al een stuk fijner.
Zo goedkoop als Hema is moeilijk, maar L'Oreal True Match is heel fijn en Bourjois Healthy Mix is ook een aanrader.
Geen idee of daar parfum in zit trouwens.
Verder hoor ik goede verhalen over de L'Oreal Infallible foundation en de Max Factor foundation, maar die heb ik beide zelf niet geprobeerd.
Jikkeee schreef:En als je eens langs de bodyshop loopt Patty91? Weet niet zeker of ze daar wel of geen parfum gebruiken, maar daar hebben ze misschien wel iets in die richting?
http://www.thebodyshop.nl/make-up/teint ... pf-15.aspx
Dit was ooit mijn eerste foundation, maar die is wel toen erg goed bevallen! Geen idee eigenlijk waarom ik daar nooit meer naartoe ben geweest voor een nieuwe, volgens mij wist ik toen nog niet dat ie ook in Den Bosch zat. Ingrediëntenlijst staat ook op hun site.. Ze hebben ook een tea-trea BB-creamè zag ik op hun site, misschien voor de dame's met een onrustige huid? Als die genoeg dekking geeft?
Ik kon het trouwens niet laten om een van die nieuwe? GOSH oogschaduwpallettes te kopen. Op de swaches in de winkel was de pigmentatie best mooi! Wil 'm morgen wel swachen mocht iemand het leuk vinden?
http://www.goshcosmetics.com/uk/catalog ... tegory/20/
Ik heb het palletje met de roodtinten. Zo uit mijn hoofd; To Have Fun With In LA
Eight schreef:Als je niet te veel uit wilt geven zou ik inderdaad voor True match gaan, die dekt best goed maar heel natuurlijkheb je een roze of gele ondertoon? En hoe licht ben je?
Patty91 schreef:Mag ik even binnenvallen![]()
Ik gebruik altijd foundation, mattifying compactpoeder en dan een blush. Allemaal van de Hema omdat ik een parfumallergie(lyral) heb en hema dus geen parfum in haar makeup heeft.
Ik gebruik daaronder een dagcreme.
Het probleem is dus nu dat de Cream to Powder foundation niet meer in de schappen ligt bij de Hema, waardoor ik nu dus opzoek moet naar een andere foundation.
Het zou helemaal fijn zijn als er een foundation/mousse is waarbij je alleen nog een bronzer hoeft te gebruiken maar dat zal er wel niet zijn![]()
Hebben jullie goede ervaringen met foundations/mousse van Catrice, Rimmel, L'Oréal of Maybelline? Ik ben dus niet opzoek naar een duurder merk...
Ik heb een vrij lichte huid en wil dus ook wel een mooi tintje creëren met de foundation, ook moet de foundation hoog dekkend zijn maar er wel natuurlijk uitzien. Is een mousse van Catrice iets?
Verder heb ik geen erge onzuiverheden in mijn huid. Het moet ook geen glimmend gezicht maken..
Ik hoop dat jullie mij een tip kunnen geven