Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brittjuh97 schreef:MaTuMi schreef:Kun je ergens ook mini's bestellen? Zou graag eens een andere geur proberen maar vind het zonde om meteen grotere te kopen of een volledige calendar met spul wat ik niet gebruik. Eigenlijk gebruik ik alleen nu een kaars, badschuim, handzeep en handcrème. We hebben ook geurtjes voor in de auto maar die vind ik te heftig. Heb nu alles van happy Buddha.
Zou ook wel een x een interieur parfum willen maar wel van een geur die ik niet te overheersend vind.
Welke geur wil je eens proberen ? en van wat ? misschien heb ik thuis wat liggen
Roosch schreef:Ik heb een snerthekel aan Amsterdam maar als ze oude collecties (lees: Yalda) gaan terugbrengen zoek ik de grootste auto die ik kan vinden en rij ik naar Amsterdam hoor.
Roosch schreef:Ik heb een snerthekel aan Amsterdam maar als ze oude collecties (lees: Yalda) gaan terugbrengen zoek ik de grootste auto die ik kan vinden en rij ik naar Amsterdam hoor.
Dallista schreef:MarliesV schreef:Waar ruikt Yalda naar dames? Behalve dat het lekker ruikt haha.
Naar nectar en ambrosia.