Marit schreef:arans schreef:Net voor het eerst ripped gedaan. ik ben al meer dan een week geleden geeindigt met de shred, dus ik hoop niet dat het heel erg is dat ik de afgelopen week weinig gedaan heb.
Ik woon doordeweeks op kamers en daar eet ik heel clean en gezond, maar zodra ik in het weekend naar huis ga eet ik daar juist heel veel en ongezond. Iemand tips om dat te voorkomen? En ik probeer doordeweeks zoveel mogelijk plantaardig te eten, hoe zorgen jullie er dan voor dat je extra eiwitten binnen krijgt?
Wat is de reden dat je eetpatroon anders is? Heb je daar meer tijd over om te eten? Meer ongezonde dingen in huis? En wat eet je dan?
We hebben daar veel minder gezonde dingen in huis, en veel meer ongezonde. En vaak verveel ik mij ook nog eens waardoor ik meer eet. Meestal eet ik daar ene grote schaal met gemixte ontbijtgranen als ontbijt met vanille vla en vanille yoghurt met 1 banaan erdoor( honey poffs, cornflakes, krokante muesli met chocolade.) Als lunch vaak een tosti met pesto en tomaat+een cracker met pindakaas. Maar soms ook een croissantje of chocobroodje als we die hebben ( en vaak meer dan 1). Dan avondeten, en dan na het eten vaak een mok met ontbijtgranen en vanille vla. En dan gaan we 's avonds aan de toastjes met brie en eten we soms ook nog popcorn

Terwijl ik hier op kamers ontbijt met havermout met een banaan, vaak lunch met een salade zonder dressing, tussendoor alleen maar fruit of rijstwafels eet en mijn avondeten is ook altijd heel gezond.