Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Ja hwn een paar weken kan natuurlijk niet he
Lijkt me wel leuk met een groep dat motiveert toch weer!
Gisteren 6 km gelopen. De eerste 5 redelijk stabiel 10.5km/h en de laatste 13.5/14 km/h dat vrat wel even flink energie moet ik zeggen haha. Maar vandaag nergens last van dus het kon wel.
Hebben de meer ervaren lopers hier tops om je ritme en tempo nog meer gelijk te houden (behalve steeds kijken, ik kijk eigenlijk nooit echt tijdens het lopen omdat ik mijn telefoon er dan bij moet pakken)?
En wat doen jullie nog naast het hardlopen zelf? Of is hardlopen jullie hoofddoel?
linnie050 schreef:Hwn vind het juist leuk mensen met eigen initiatief. Waar waren ze bang voor?
Boemklatsch schreef:Heeft iemand hier ervaringen met compressiekousen bij shin splints? Ik blijf (snel) last van mijn schenen houden gedurende mijn opbouw en blijf om die reden dus ook hangen.
leonie87 schreef:Hebben de meer ervaren lopers hier tops om je ritme en tempo nog meer gelijk te houden (behalve steeds kijken, ik kijk eigenlijk nooit echt tijdens het lopen omdat ik mijn telefoon er dan bij moet pakken)?
En wat doen jullie nog naast het hardlopen zelf? Of is hardlopen jullie hoofddoel?
leonie87 schreef:Bouw je dan makkelijk op als je een tijdje niks gedaan hebt?
Sleeper schreef:Ik heb weleens eerder een vraag hier neergezet en ga het gewoon nog een ander vraag stellen. Met al die hardloop fanaten is er vast iemand die een tip heeft
Ik heb een tijd gelopen met Evy, ging prima op een gegeven moment kreeg ik veel last van mijn hielen. Tijdje gestopt en weer opnieuw begonnen, ging ook een tijd goed maar op een gegeven moment weer last van mn hielen. Toen zeker een half jaar niet gerend en weer begonnen, na 2x rennen weer last van mn hielen. Herstel duurt elke keer ontzettend lang maar ik vind hardlopen zo leuk. Hebben jullie een idee hoe ik die pijn in mn hielen kan voorkomen? (schoenen zijn aangemeten in een 'echte' hardloopwinkel)