[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:03

Wat gaaf jasz!

Oeh, goed om te weten Bizzybijtje.

Ik heb vandaag een Directions verf besteld om mijn kleur af en toe mee op te frissen. Ik dacht de goede kleur te hebben, maar nu zie ik reviews en is hij toch wel heel anders misschien :=

Afbeelding

Deze kleur heb ik besteld. Een foto van mijn huidige kleur staat een paar pagina's terug (of als je hier boven in het bericht op 'geplaatst' drukt).

Dit zijn de kleuren die ik vind als ik zoek op reviews en dergelijke.

Afbeelding

Mag ik er vanuit gaan dat het haar van deze vrouw (en alle andere foto's op Google die er zo uitzien :') ) ontkleurd is en daardoor zo fel is, en mijn haar dus wel een beetje deze kleur zal bevatten maar niet zo fel? :D

Edit: de kleursample toont ook veel rozer op de tweede afbeelding, maar het is de kleur op de eerste foto die ik heb besteld: Rubine. Op Google vind ik ook deze twee variaties, een beetje raar.

velvetblack

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 21:22

Die kleur heb ik hier ook nog staan van directions. Mag je wel overkopen voor een klein bedrag. Dark Tulip. Zit nog voor meer als de helft in als het goed is

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:06

Hoi!
Ik heb een (misschien hele domme :+ ) vraag; kan je zo'n Olaplex behandeling alleen laten doen als je dan ook je haar verft? Want ik zie op google allemaal foto's dat het haar zoveel mooier eruit is komen te zien en dat wil ik dus ook haha. Maar verven wil ik niet.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:45

Hallo!

Ik ben er weer met een vraag!

Ik ga 29dec naar de kapper. Ik wil mijn lokken eraf maar hoe kort dat ik het wil weet ik niet.

Dit was een jaartje geleden:

Afbeelding
Afbeelding

Dit was zo fijn en mooi maar ik miste het om een vlecht te maken. En nu ben ik mijn lokken zat. Ik vind het zo saai en het hangt zo veel.
Dit is nu:

Afbeelding
Dus help! Oh en welke kleur zouden jullie aanraden? Ik ben nu donderblond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:48

Mahonie :j

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:17

elkee schreef:
Die kleur heb ik hier ook nog staan van directions. Mag je wel overkopen voor een klein bedrag. Dark Tulip. Zit nog voor meer als de helft in als het goed is

Oeh, oke! Die die ik nu heb, is rubine, maar ze liggen dicht bij elkaar geloof ik. Mocht de verf bevallen en ik meer willen, dan stuur ik je een PB'tje :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:01

Hey dames ik kom even binnen vallen.. ik wil nu een roterende style borstel kopen. Iemand ervaringen welke fijn is? En kan je er ook beetje slag mee krijgen?

En iemand ervaring met de remington Pearl pro crul? Met mijn huidige krultang zijn krullen binnen half uur eruit

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:28

Ik heb er ook weer een ander kleurtje in :D

Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:22

Hallo!
Iemand ervaring van blond naar bruin verven?

Groetjes!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:57

Yenni schreef:
Hallo!
Iemand ervaring van blond naar bruin verven?

Ik *D
Als kind was ik blond, en toen dat donkerder begon te worden ben ik gaan blonderen (van 15 tot 22 jaar). Twee jaar geleden was ik het zat, het koste een hoop tijd en geld om het bij te houden en het resultaat was niet altijd even mooi, nu heb ik wel weer highlights en ik het niet meer zo donker als in het begin.

Het verven heb ik laten doen zonder rood tint eronder want ik wilde een koele en geen warme gloed. De kapper was wat huiverig dat het groenig zou worden dus we hebben eerst twee tinten geprobeerd en daar een test strookje mee gedaan. Één pakte niet dus moest het iets donkerder dan in de planning, uiteindelijk heel tevreden met het resultaat want het was na twee weken al op de juiste kleur.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 14:20

Oke bedankt. Ik ben dus bang dat het er een groene gloed komt.....

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 14:42

ik ben een persoon met de groene gloed :+ ik heb nu even geen tijd om mijn ervaring te delen, maar je mag me wel een pb doen als je wilt!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:09

Yenni schreef:

dan gooi je er een roodachtige tint overheen met kleurmouse en heb je geen groene gloed meer ;)

Ik ben eindelijk granny grey. *\o/* Durfde al die tijd niet maar van de week toch de knoop doorgehakt. De reacties er op zijn erg wisselend. Mijn broer vond het te gek mijn vader vind het afschuwelijk maar ik ben -O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:33

Blon_D schreef:
Yenni schreef:

dan gooi je er een roodachtige tint overheen met kleurmouse en heb je geen groene gloed meer ;)

Ik ben eindelijk granny grey. *\o/* Durfde al die tijd niet maar van de week toch de knoop doorgehakt. De reacties er op zijn erg wisselend. Mijn broer vond het te gek mijn vader vind het afschuwelijk maar ik ben -O-

Dat vraagt om een foto natuurlijk. :))

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:27

Ik had even een vraagje; wie heeft er hier ervaring met je haar laten knippen bij een kappersschool?

Wil ergens halverwege 2016 iets anders met mijn haar en wil dan waarschijnlijk naar Toni & Guy of Salon B gaan maar wilde tot die tijd een beetje geld besparen. Maar er hangen nu behoorlijk wat dode punten aan en nu twijfel ik tussen kappersacademie Rotterdam of Brain Wash(of iets anders goedkoops). Gaat echt alleen maar om dode puntjes eigenlijk...

Wat zouden jullie doen?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:12

Amira_ schreef:
Hoi!
Ik heb een (misschien hele domme :+ ) vraag; kan je zo'n Olaplex behandeling alleen laten doen als je dan ook je haar verft? Want ik zie op google allemaal foto's dat het haar zoveel mooier eruit is komen te zien en dat wil ik dus ook haha. Maar verven wil ik niet.

Nee hoor, kan ook als losse behandeling :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:42

Hoi hoi! Na lang twijfelen ben ik eruit! Morgen word mijn haar bruin geverft! Vind het heel spannend! Raden jullie nog bepaalde schampoo aan? Ik gebruik nu elveve. (Schrijf je het zo?)

Groetjes!

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 12:27

xxxJulia schreef:
Ik had even een vraagje; wie heeft er hier ervaring met je haar laten knippen bij een kappersschool?

Wil ergens halverwege 2016 iets anders met mijn haar en wil dan waarschijnlijk naar Toni & Guy of Salon B gaan maar wilde tot die tijd een beetje geld besparen. Maar er hangen nu behoorlijk wat dode punten aan en nu twijfel ik tussen kappersacademie Rotterdam of Brain Wash(of iets anders goedkoops). Gaat echt alleen maar om dode puntjes eigenlijk...

Wat zouden jullie doen?

Ik ben daar geweest en vond het eigenlijk super leuk. Voor een simpele knipbeur zou ik het zeker aanraden. Alles wordt goed gecontroleerd en in de gaten gehouden en het is goedkoop en snel dus ik vond het echt top.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:56

Hallo, ik lees al een tijdje mee maar ik heb een vraagje, ik heb veel en dik donkerbruin haar, permanent, van mezelf groffe slag. Zelf heb ik al een tijdje keune haar producten en andrelon shampoo en conditiener.
Nu ben ik nooit helemaal blij geweest met andrelon, wat raden jullie aan? Mijn haat pluist best wel wanneer ik er niets in heb.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:08

Hoihoi!

Ik ben al een paar maanden mijn haar blauw/groen aan het verven maar ben het inmiddels een beetje zat haha.
Dit is t kleurtje wat ik momenteel heb; https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12141708_1144202372276285_6800408265779511015_n.jpg?oh=1841f132874e6b1617d6c790448ff3eb&oe=5703B1F1
Een mix van La Riche Directions Turquoise en Alpine Green :).

Maarrrrr.. nu heb ik dus nog 2 ongeopende potjes Alpine Green over. Iemand interesse in het overnemen hiervan ^^?

Deze kleur is het:
Afbeelding

@Yenni: Ik heb herbal essences clearly naked, super fijn! Kleur blijft heeeeel lang zitten bij mij ^^

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:29

Oke dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:51

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 23:50

Bonjoy schreef:
Ik heb er ook weer een ander kleurtje in :D

Wat gaaf! Heb jij je haar ontkleurd? Ik wil zo graag paars haar, heb al een grote bus klaarstaan.
Maar ik deed het daarvoor dus op mijn gewone bruine haar.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:56

Ik hoor weer mensen praten om me heen over haar doneren.. heeft iemand hier toevallig ook plannen?
Ik blijf dat altijd zo gaaf vinden :) Heb het twee of drie jaar geleden ook gedaan :D

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:47

Yasmijntje schreef:
Ik hoor weer mensen praten om me heen over haar doneren.. heeft iemand hier toevallig ook plannen?
Ik blijf dat altijd zo gaaf vinden :) Heb het twee of drie jaar geleden ook gedaan :D

Ik zit er heel erg over na te denken. Haar is op het moment best wel lang en wil het ooit een keer gedaan hebben. Probleem is alleen dat ik een lange bob over wil houden en daar is het nog net niet lang genoeg voor. Hoeveel cm heb jij toen gedoneerd?