Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seventje schreef:Bij mij waren de touwtjes van de mirena afgeknipt door de gynocoloog en bij het willen wisselen van deze mirena was dat nou niet bepaald een pretje. De HA heeft zitten vissen en wroeten maar kreeg deze uiteraard niet te pakken. Vervolgens een doorverwijzing en bij de gynocoloog was hij er zo uit. Cameratje, speciaal tangetje en hopsakee eruit ermee en direct werd er weer een nieuwe geplaatst. Viel me alles mee.
xNathaliee schreef:Welke pijnstiller werkt bij jullie goed tegen menstruatieklachten? Ik heb sowieso last van mijn stuit en ga maar weer eens langs de bekkenfysio. Echter ben ik bijna een jaar gestopt met de pil, deze heb ik jaren doorgeslikt omdat de pijn in mijn stuit het meest heftigst is tijden de menstruatie. En de laatste maanden heb ik zo’n last van me onderrug. Die krampen.. dit was jaren geleden de reden dat ik de pil ben gaan slikken. Vriendlief en ik zijn sinds kort ook bezig voor gezinsuitbreiding. Wil alleen niet lukken dus weer aan de pil beginnen is eigenlijk geen optie op dit moment.. iemand tips?
isabel_94 schreef:c_alsemgeest schreef:Kruidvat heeft ook een vloeibare variant in capsulegevallen... werkt prima en lekker snel.
Die vloeibare zijn alleen wel nóg slechter voor je maag..
Petrichor schreef:Ik heb een vraagje..
Deze avond slaap ik niet thuis en ben tijdens het inpakken van mijn tas de pil vergeten in te pakken. Echter slik ik de pil al 15 weken aan een gesloten door. Kan het kwaad als ik mijn pil morgen ochtend in neem ipv vanavond?
Normaal slik ik hem savonds ergens tussen 21.00 en 2.00 en nu dus morgen ochtend tegen 10 a 11 uur.
Als het niet kan zou ik weer naar huis moeten rijden, stiekem heb ik daar niet zoveel zin in..
SavannahNx schreef:Petrichor schreef:Ik heb een vraagje..
Deze avond slaap ik niet thuis en ben tijdens het inpakken van mijn tas de pil vergeten in te pakken. Echter slik ik de pil al 15 weken aan een gesloten door. Kan het kwaad als ik mijn pil morgen ochtend in neem ipv vanavond?
Normaal slik ik hem savonds ergens tussen 21.00 en 2.00 en nu dus morgen ochtend tegen 10 a 11 uur.
Als het niet kan zou ik weer naar huis moeten rijden, stiekem heb ik daar niet zoveel zin in..
Haha ik ga ook niet thuis slapen en ben hem vergeten. Slik hem ookal 3 maanden door. Ik kan gewoon een dag overslaan niks aan de hand dus ik denk jij ook wel.
Nayomie schreef:Ik zou nu stopweek doen ja
En ik spring een gat in de lucht, na 4 maand ben ik eindelijk 4 maand eindelijk paar dagen menstruatieloos
LisaFaded schreef:Ik ben hem ook wel eens twee dagen vergeten en heb ze toen in 1 keer geslikt... Wat staat er in de bijsluiter?
Ik denk dat ik zelf definitief ga stoppen. Na al overgestapt te zijn naar een driefasepil, blijf ik kotsmisselijk, stemmingswisselingen etc houden..