Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iiSunshine schreef:Dank je Suliko.
Vind het ook erg leuk om te doen. Veel leuker dan de sportschool. En goedkoper, of ja, als je niet nog aan een jaar abonnement vast zit zoals ik. Zijn er mensen hier die dat combineren? En hoe vaak loop je dan, en ga je naar de sportschool? En wat voor oefeningen?
Bedankt Ieris! Balen van je blaren. Heb je nog wel andere schoenen voor je HV mocht het dan weer zo nat zijn?
iiSunshine schreef:Dank je Suliko.
Vind het ook erg leuk om te doen. Veel leuker dan de sportschool. En goedkoper, of ja, als je niet nog aan een jaar abonnement vast zit zoals ik. Zijn er mensen hier die dat combineren? En hoe vaak loop je dan, en ga je naar de sportschool? En wat voor oefeningen?
Bedankt Ieris! Balen van je blaren. Heb je nog wel andere schoenen voor je HV mocht het dan weer zo nat zijn?
iiSunshine schreef:bedankt voor alle uitgebreide reacties, jullie zijn allemaal lekker sportief!ik moet nog even kijken hoe ik het ga combineren. wellicht in het nieuwe jaar proberen 2x hardlopen en 1x sportschool. ik werk 40 uur, en dan vind ik het toch lekkerder om doordeweeks in 3 kwartier klaar te zijn (hardlopen) dan 1,5 uur of langer (sportschool, ook ivm reistijd).
ik heb vanmorgen nog even een tweede kerstdag run gedaan. 5km in 32:30. best tevreden mee. het was wel heel erg warm voor in een lange broek, moet nog even ergens een korte broek scoren.
germie schreef:Ga je zwemmen? lol
Waarin verschillen trailschoenen van gewone loopschoenen? Zit er wel net zo veel demping in? En zijn ze echt stugger wat je wel eens leest?