Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DideH schreef:gaucho schreef:Hier vanochtend een rondje gewandeld voor werk samen met Marlinde_Rooz, was lekker wat minder warm.
[ [url=m/XLfMNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke verrassing bij thuiskomst![]()
[ [url=m/tgZEQi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha de catnip voorraad gevonden?
Mandyy schreef:Wat is floatfit?
Ik had zo’n zelfde dag op kantoor en daarna thuis de vloeren bedekken etc. Dit weekend wordt de kachelpijp geplaatst.
Simone veel beweging gehad!
En mooie foto’s gezien!
haike schreef:Al aantal keer wat meegelezen hier en zie dat jullie snel gaan, maar wil toch eens een poging doen om mee te komen kletsen als dat mag.
En ik heb meteen een vraag: lopen jullie vaak wisselende routes en hoe vind/maak je die? Wij wonen sinds deze zomer in een nieuwe regio voor ons en kennen de omgeving dus totaal niet. Er lopen wel hier veel knooppunten dus dat lijkt mij gunstig, maar heb de logica er nog niet in gevonden.
Nu al wel wat simpele rondjes gewandeld (tot 8 km) maar moet dan regelmatig via routiq checken waar ik ongeveer ben en waar ik heen ga, terwijl ik het liefst eigenlijk mn telefoon niet gebruik. En afgelopen week resulteerde dat alsnog in veel te laat nog in het bos zijn en dus met zaklampje te moeten lopen om weer bij een weg te komen....![]()
Gaan jullie gewoon op de bonnefooi de omgeving ontdekken of hebben jullie andere tacktieken hiervoor?