Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Morgen middag voor de 2e Pfizer!
Wederhelft van is 1980, dus dat komt ook dichterbij!
bigone schreef:Zou niet wachten op de brief, gewoon online zo snel mogelijk plannen.
bigone schreef:Waarom kan hij niet op andere tijden? Wanneer hij ziek is en naar de huisarts moet is hij toch ook niet op het werk ? Elk bedrijf geeft je vrij voor vaccinatie .
Wanneer je het opnieuw probeert even je browse geschiedenis wissen anders lukt het misschien niet.
bigone schreef:Waarom kan hij niet op andere tijden? Wanneer hij ziek is en naar de huisarts moet is hij toch ook niet op het werk ? Elk bedrijf geeft je vrij voor vaccinatie .
Wanneer je het opnieuw probeert even je browse geschiedenis wissen anders lukt het misschien niet.
lenaa_tje schreef:bigone schreef:Waarom kan hij niet op andere tijden? Wanneer hij ziek is en naar de huisarts moet is hij toch ook niet op het werk ? Elk bedrijf geeft je vrij voor vaccinatie .
Hier kreeg ik ook echt geen vrij de afgelopen 2 weken. Heel vervelend maar gewoon even geen optie.
Was voor mij dus de reden om meerdere keren online te kijken.
DuoPenotti schreef:bigone schreef:Waarom kan hij niet op andere tijden? Wanneer hij ziek is en naar de huisarts moet is hij toch ook niet op het werk ? Elk bedrijf geeft je vrij voor vaccinatie .
Mijn man wil ook op zaterdag en is vrachtwagenchauffeur.
En afkloppen is de laatste 15 jaar geen dag ziek geweest.
bigone schreef:Dat is inderdaad eigen keuze maar uitstellen kan net de druppel zijn en je loopt wel risico. Dan ben je meestal wat langer onder de pannen dan een middag vrij nemen .
Fitzroy schreef:Wat triest dat mensen dat zeggen. Ik kan me jullie angst heel goed voorstellen. Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat leraren en politiepersoneel voorrang zouden hebben.