Sassii schreef:Aaaah, sorry, even niet discussie gerelateerd. Maar ik ben zó blij! Taiwan heeft een negatief reisadvies gekregen, wat inhoudt dus mijn verzekering nu wel vergoedt. Dit is ongeveer 1000 euro p.p!![]()
![]()
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
Volgens mij niet hoor. Zou wel vreemd zijn, daar zit je het meest veilig. Taiwan heeft iets geleerd van SARS en een uitstekend plan op de planken liggen, wat duidelijk werkt, met 50 gevallen vanaf half januari toen het eerste geval daar was.
Maar, vluchten worden wel geannuleerd, KLM vliegt niet meer. Collega's van mij die er nu zitten en donderdag terug zouden vliegen proberen nu om te boeken, China Airlines of misschien met een omweg. Vervelend is wel dat er een aantal niet Nederlanders bij zitten die al wel meer dan 10 jaar hier wonen, maar ambassade betekent dan ook niets.
Verder, domme ouderen. Overbuurvrouw is jarig. Risicogroep. Ik gebeld dat ik niet kom, moest ik deze week maar een bak koffie komen halen.
En tijdens het plaatsen van deze post brandweer, ga kijken, schoorsteenbrand. Gaan ze allemaal op een kluitje staan.