Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Voor elke plek op je lichaam kan je 10 mensen vinden bij wie het verschrikkelijk veel pijn deed, en 10 mensen die er niets van voelden.
Die vraag is subjectief en nutteloos, imo. En hij wordt iedere 3 pagina's gesteld...
WinSel schreef:Ik wil tzt ( eerst sparen haha ) zo iets op mn bovenarm. Ik heb inmiddels 5 tattoos maar dat zijn allemaal wat kleinere tattoos. Ik wil dus graag een wat grotere.
Iemand een idee wie zo iets goed kan zetten? Ik woon in Groningen.
[ [url=m/rqrMGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RlFGrq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Murosch schreef:Ik kom even binnenvallen als jullie het niet heel erg vinden. Ik heb vanmiddag mijn eerste tattoo laten zetten. Ik wou heel graag mijn lieve paard die in januari is overleden en die ik 28 jaar heb gehad voor altijd bij me kunnen houden. Het moest iets subtiels worden, geen dikke lijnen.
Dit was het voorbeeld voor het idee dat ik had:
[ [url=m/9ZQ5gV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de foto van mijn paard die ik graag wou gebruiken:
[ [url=m/oMK3Ij.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het geworden![ [url=m/7jj6xe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er heel blij mee.
WinSel schreef:Ik wil tzt ( eerst sparen haha ) zo iets op mn bovenarm. Ik heb inmiddels 5 tattoos maar dat zijn allemaal wat kleinere tattoos. Ik wil dus graag een wat grotere.
Iemand een idee wie zo iets goed kan zetten? Ik woon in Groningen.
[ [url=m/rqrMGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RlFGrq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Murosch schreef:Ik kom even binnenvallen als jullie het niet heel erg vinden. Ik heb vanmiddag mijn eerste tattoo laten zetten. Ik wou heel graag mijn lieve paard die in januari is overleden en die ik 28 jaar heb gehad voor altijd bij me kunnen houden. Het moest iets subtiels worden, geen dikke lijnen.
Dit was het voorbeeld voor het idee dat ik had:
[ [url=m/9ZQ5gV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de foto van mijn paard die ik graag wou gebruiken:
[ [url=m/oMK3Ij.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het geworden![ [url=m/7jj6xe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er heel blij mee.