Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.Had er ook even over gelezen dat je die dag te weinig tijd had om te eten. Sorry!
Laibadji schreef:Ik eet wasa crackers lichtgewicht. Zeer lage calorieën. 30kcal per cracker. Dus 5 is 150 kcal. Echt niet veel. Daar een beetje hummus op met komkommer... Heerlijk!
Dilan93 schreef:8 crackers zou ik makkelijk wegkrijgen hoor![]()
En 's avonds had ik super netjes een appel gepakt voor bij het tv kijken, blijkt hij bedorven te zijn
Daar kwam ik overigens wel pas achter toen ik al een aantal stukjes op had. Toen uit frustratie nog iets lekkers gepakt om de smaak weg te werken.
Daarom eet ik ze ook nooit, want ik eet er zoveel van dat ik uiteindelijk wat kcal betreft net zo goed een bak chips had kunnen nemen.
Dat werkt voor mij wel.
ipv wat ik gepland had heb ik troost voedsel genomen. Mijn man en ik hadden even een akkefietje en toen vond ik dat ik wel wat lekkers mocht eten.. Zucht.
oeps.
Als ontbijt, lunch of tussendoor, maakt mij niks uit. Heb tot nu toe nog niet gehad dat ik merkte dat het minder vult dan een boterham ofzo.
Kimmie25501 schreef:Prima2Donna, ik vind eigenlijk dat je erg weinig eet. Hou je het hierop vol op een dag? Nu zijn dit misschien meer kcal door de Surinaamse roti (wat dus helemaal niet erg is), maar als je iets anders had gegeten, hoeveel kcal waren het dan geweest?
)