Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Fenrir ik ben benieuwd hoe een wing je staat, ik ben bij mezelf vaak meer tevreden zonder eyeliner, ik heb gewoon (nog) geen ogen voor een wing.
Yltje schreef:Boozyshop heeft een nieuw merk: Nebla, zegt jullie dat wat?
Het ziet er wel goed uit maar ja dat heb ik wel met meer haha
Shizzel schreef:Yltje schreef:Boozyshop heeft een nieuw merk: Nebla, zegt jullie dat wat?
Het ziet er wel goed uit maar ja dat heb ik wel met meer haha
Heb het ook gezien ja, ziet er goed uit maar geen ervaring mee!
Rena, Lumiere staat jou ook gaaf. Heel erg anders dan bij de rest!
Friem, die Fall Into Frost.![]()
Als ik weer eens geld heb over een jaar of zo dan doe ik die ook.
Elise, mooie aankopen! Ik wilde ook zo graag dat Illuminated Trio maar was zo diep teleurgesteld dat het alleen maar glitter was....heb ik nooit met UD dat ik teleurgesteld ben.
Friem, jouw looks van de laatste paar pagina's zijn ook dikke liefde, wat ben je toch een moordwijf.![]()
Twilight, Androgyny staat je gaaf!
Jolien, vind dit een van je mooiste looks.
Merle, wat ben jij práchtig!
Bente, ben heel benieuwd wat voor looks je gaat creeëren met dat palette.
Lien, prachtig.
En Djilan, ook prachtig, vind dat rozige je heel anders staan!
Vandaag wezen shoppen met mijn moeder. Voor kerst voor haar een razorsharp eyeliner van UD gekocht in de kleur Zodiac. Ze was er helemaal verliefd op maar vond het voor zichzelf te duur om aan te schaffen, dus perfect kerstcadeau! Voor mezelf de razorsharp eyeliner in de kleur 'Bump' gehaald - een heerlijke wit. Dekt geweldig en ik zocht al zo lang naar een goede witte eyeliner, echt zin om daar eens mee aan de slag te gaan en de liquid moondust eyeshadow in Zodiac, een prachtige groen.Ook het full spectrum palette al kunnen swatchen en waaaaaaaauw. Die gaat mee naar huis zodra deze in de winkels is, al die felle kleurtjes, helemaal mijn ding.
![]()
![]()
Vandaag een beetje een herfstlook gedaan. UD Ultimate Basics palette in de kleuren Extra Bitter en Blackjack in de crease/outer V, Colourpop White Rabbit op het bewegend ooglid en Colourpop Baracuda op de lippen.
[ [url=m/uMcRMh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RnWUT3.jpg]Afbeelding[/url] ]