[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 09:25

Mondy, ik hoop dat de verkoopster bedoelde nieuw in die winkel, want een nieuw merk is het zeker niet. Foundation staat je wel goed ja! En die oogschaduw komt vanzelf als je meer oefent. Zeker filmpjes over hoofd eyes kunnen nuttig zijn denk ik.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 09:39

Straks weer even bijlezen jullie gaan hard :D maar wbt hooded eyes, die heb ik ook en het kan idd lastig zijn met oogschaduw. Ik ben geen pro en doe ook maar wat (trial and error :+ ) maar wat bij mij mooier staat is inderdaad een lichtere kleur op het bewegend ooglid, zo lijkt dat groter/meer op te vallen ook al zie je er maar een klein stukje van.
Omdat je de rest van de kleur en wat je in de crease smeert niet ziet als je je ogen open hebt blend ik dat altijd meer naar buiten toe, maar eigenlijk voornamelijk naar de buitenkant van mijn oog. Ik probeer donkere kleur boven het midden van mijn oog te vermijden omdat dat de hood juist meer aanzet. Door het naar buiten omhoog te blenden heb ik het idee dat mijn oog een beetje een optische lift krijgt. Ik probeer ook te vermijden dat ik het in de buitenste ooghoek naar beneden blend, want dan krijg ik helemaal van die hangoogjes. Dus ik blend altijd naar buiten en naar boven min of meer met de onderste wimperrand mee (als je die lijn door zou trekken naar je wenkbrauw).

Ik wil altijd nog een wing proberen, ooit wel eens geprobeerd jaren terug maar nooit gelukt een mooie te maken ivm hooded eyes omdat er zo weinig ruimte voor is op het bewegende ooglid en omdat de vouw van m'n hood zo ver doorloopt en je dus geen mooie wing omhoog kan maken. Vandaag maar eens even knutselen en kijken of het misschien wel gaat lukken. Vind looks met een wing vaak wel mooi.
Nu hopen dat het niet overal zit straks _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 09:47

Nieuwe mensen zijn echt een gevaar in de ici en Douglas, alles is ze aan te smeren :') en verder wat Lino zegt :j

Fenrir ik ben benieuwd hoe een wing je staat, ik ben bij mezelf vaak meer tevreden zonder eyeliner, ik heb gewoon (nog :D) geen ogen voor een wing.

Ik doe t verder idd net als jou wat betreft de kleuren en idd omhoog blenden, niet teveel opzij en al helemaal niet naar beneden :j

Ik moet zo wat boodschappen halen maar ik ga me er even uitgebreid voor opmaken, vandaag paars denk ik 8-)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:34

Hahaha friemel nu voel ik me helemaal een noob :')
Naja nieuw of niet ... ben er wel blij mee :D

Fenrir dankje voor de tips !!! Zal ik eens gaan uitproberen :j

Lino zou best kunnen hoor :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:47

We hebben t allemaal meegemaakt hoor Mondy _O- van oranje foundation tot bruine wenkbrauwen bij blond haar (want stond me zo warm :') )

Ben toch maar voor bruin gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:59

Friemel ik vind jou echt zo'n prachtige vrouw :o Heel mooi :)
Veel tips over oogschaduw en hooded eyes, fijn om te lezen! Heb ik ook een beetje. Zo maar eens uit bed (oeps :+ ) en weer wat proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:03

Iris, bedankt voor de tips. Heb nog weer even een tutorial bekeken. Moet toch nog even op zoek naar een goede blendingkwast merk ik, want dat lukt nog niet helemaal.

Supermooi Friemel, ik vind het bij jou ook zo schelen omdat je wenkies zo mooi strak zijn.

Ik heb vandaag weer full face gedaan. Zo even nieuwe foundation halen, want welke ik nu heb is te licht. Heb nu wel geblend met mn concealer, maar dat is wel een beetje zonde :P
Verder Mac blush peachkeen, Mug highighter, MAC Mehr op de lippen en uiteraard het morphe palette op mn ogen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:38

Mooi Friem! En Joolien ook onwijs mooi, vind dit echt een van je mooiste looks! :)

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:54

Afbeelding
Afbeelding
de look van vandaag. Ruzie met de selfie camera op mijn mobiel. Die vlakt de kleuren enorm af.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:06

Selfiecam is evht drama moet je niet doen ;)
Mooi jolien! Foundation vind ik erg mooi zo ook

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:07

Jolien heel mooi! Vind dit ook een van je mooiste :j
Cabelona ik zou de kleuren iets meer in elkaar over blenden.

Dit is de mijne vandaag. Foundation er maar weer bij gepakt want mn huid is weer super onrustig en heb verjaardag hier thuis.. Verder redelijk simpel, poeder en blush, mascara en eyeliner. Serenity van GC op mn lippen.
Afbeelding

Afbeelding

Vind het jammer dat mijn kleuren zo subtiel zijn, nu wil ik meer :Y) Binnenkort misschien ook maar eens een beter palette aanschaffen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:52

Jolien, mooi opgemaakt! :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 17:50

Jolien, mee eens. Beste look so far :j nice

En friem, girlcrush! Leuk jou met een lekkere ooglook te zien en stijl haar!

Merle, je bent echt zo knap! Met een vuilniszak ben jij nog mooi denk

Cabelona, sonde van de foto's idd. Ik zou je oogschaduw wat meer naar boven uitvagen (blenden). Mag best wat meer gezien worden :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:55

_Friemel schreef:
Fenrir ik ben benieuwd hoe een wing je staat, ik ben bij mezelf vaak meer tevreden zonder eyeliner, ik heb gewoon (nog :D) geen ogen voor een wing.

Het was nog steeds niks idd heb er toch teveel hooded eyes voor het doet niks voor me :n Ach, dan houden we het gewoon lekker bij oogschaduw.
En super mooie look <3 jij hebt tenminste lekker de ruimte tussen oog en wenkbrauw om los te gaan met kleurtjes :))

Jolien, vind dit ook een van je mooiste!

Cabelona de foto's zijn een beetje onduidelijk helaas, kan er zo niet heel veel over zeggen. Miss zoals velvetblack al zegt wat meer naar boven uitblenden.

MerleSimone leuke look ook!

Ik was helaas te laat om het Fall Into Frost palette te kunnen bestellen, hij was al uitverkocht. Maar de 35O Nature Glow is wel onderweg. Zitten wat meer matte kleuren in dan in de FIF, dus uiteindelijk wss wel een palette waar ik wat meer kanten mee op kan (al wil ik de FIF ooit nog wel...)

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:13

Ook mooi die palette

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:16

Cabelona, foto's zijn niet zo heel gunstig genomen. En zou de donkere kleur iets meer omhoog blenden.

MerLe, ben niet zo'n fan van je wenkbrauwen. De boog is iets too much, zou dat zelf wat minder heftig maken. Verder sta jij altijd geweldig op foto's.

Fenrir, vind dag dus echt een palette voor jou. Denk dat die kleuren je prachtig gaan staan.

Mijn look voor vanavond:
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:28

Vandaag alleen even met oogschaduw in de weer geweest. Zoeva Cocoa Blend palette.
Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:30

Hoe kunnen jullie het toch allemaal zo goed hebben, oogschaduw onder je ogen?
Bij mij lijkt het dan net of ik heel hard geslagen ben. :')

Mooie looks weer!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:35

Hangt meestal van de kleur zelf af. Sommige kleuren geven inderdaad soort van huilogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:31

Yltje schreef:
Boozyshop heeft een nieuw merk: Nebla, zegt jullie dat wat?

Het ziet er wel goed uit maar ja dat heb ik wel met meer haha

Heb het ook gezien ja, ziet er goed uit maar geen ervaring mee!

Rena, Lumiere staat jou ook gaaf. Heel erg anders dan bij de rest!

Friem, die Fall Into Frost. <3 <3
Als ik weer eens geld heb over een jaar of zo dan doe ik die ook.

Elise, mooie aankopen! Ik wilde ook zo graag dat Illuminated Trio maar was zo diep teleurgesteld dat het alleen maar glitter was.... -O- heb ik nooit met UD dat ik teleurgesteld ben. :')

Friem, jouw looks van de laatste paar pagina's zijn ook dikke liefde, wat ben je toch een moordwijf. <3

Twilight, Androgyny staat je gaaf!

Jolien, vind dit een van je mooiste looks. :j

Merle, wat ben jij práchtig!

Bente, ben heel benieuwd wat voor looks je gaat creeëren met dat palette. :j

Lien, prachtig. <3

En Djilan, ook prachtig, vind dat rozige je heel anders staan!

Vandaag wezen shoppen met mijn moeder. Voor kerst voor haar een razorsharp eyeliner van UD gekocht in de kleur Zodiac. Ze was er helemaal verliefd op maar vond het voor zichzelf te duur om aan te schaffen, dus perfect kerstcadeau! Voor mezelf de razorsharp eyeliner in de kleur 'Bump' gehaald - een heerlijke wit. Dekt geweldig en ik zocht al zo lang naar een goede witte eyeliner, echt zin om daar eens mee aan de slag te gaan en de liquid moondust eyeshadow in Zodiac, een prachtige groen. <3 Ook het full spectrum palette al kunnen swatchen en waaaaaaaauw. Die gaat mee naar huis zodra deze in de winkels is, al die felle kleurtjes, helemaal mijn ding. :D <3

Vandaag een beetje een herfstlook gedaan. UD Ultimate Basics palette in de kleuren Extra Bitter en Blackjack in de crease/outer V, Colourpop White Rabbit op het bewegend ooglid en Colourpop Baracuda op de lippen.

Afbeelding

Afbeelding

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:47

Jolien, van al je looks tot nu toe vind ik deze het allermooist!

En voor de rest: welkom nieuwe mensen, prachtige aankopen allemaal en al die looks: wie geeft zijn skills aan mij cadeau voor kerst? O:)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 23:02

Shizzel schreef:
Yltje schreef:
Boozyshop heeft een nieuw merk: Nebla, zegt jullie dat wat?

Het ziet er wel goed uit maar ja dat heb ik wel met meer haha

Heb het ook gezien ja, ziet er goed uit maar geen ervaring mee!

Rena, Lumiere staat jou ook gaaf. Heel erg anders dan bij de rest!

Friem, die Fall Into Frost. <3 <3
Als ik weer eens geld heb over een jaar of zo dan doe ik die ook.

Elise, mooie aankopen! Ik wilde ook zo graag dat Illuminated Trio maar was zo diep teleurgesteld dat het alleen maar glitter was.... -O- heb ik nooit met UD dat ik teleurgesteld ben. :')

Friem, jouw looks van de laatste paar pagina's zijn ook dikke liefde, wat ben je toch een moordwijf. <3

Twilight, Androgyny staat je gaaf!

Jolien, vind dit een van je mooiste looks. :j

Merle, wat ben jij práchtig!

Bente, ben heel benieuwd wat voor looks je gaat creeëren met dat palette. :j

Lien, prachtig. <3

En Djilan, ook prachtig, vind dat rozige je heel anders staan!

Vandaag wezen shoppen met mijn moeder. Voor kerst voor haar een razorsharp eyeliner van UD gekocht in de kleur Zodiac. Ze was er helemaal verliefd op maar vond het voor zichzelf te duur om aan te schaffen, dus perfect kerstcadeau! Voor mezelf de razorsharp eyeliner in de kleur 'Bump' gehaald - een heerlijke wit. Dekt geweldig en ik zocht al zo lang naar een goede witte eyeliner, echt zin om daar eens mee aan de slag te gaan en de liquid moondust eyeshadow in Zodiac, een prachtige groen. <3 Ook het full spectrum palette al kunnen swatchen en waaaaaaaauw. Die gaat mee naar huis zodra deze in de winkels is, al die felle kleurtjes, helemaal mijn ding. :D <3

Vandaag een beetje een herfstlook gedaan. UD Ultimate Basics palette in de kleuren Extra Bitter en Blackjack in de crease/outer V, Colourpop White Rabbit op het bewegend ooglid en Colourpop Baracuda op de lippen.

[ [url=m/uMcRMh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RnWUT3.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 23:02

Wauw shiz! Super mooi!
Leuk eens dat roze djilan!
Mooie lino!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 23:23

Shiz!! Wow!!!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 00:16

Wat een complimenten zeg, dank jullie :o
Shizzle jij bent ook al zo mooi, super mooie uitstraling! En je skills wil ik wel hehe :j

Lino ik zal eens een foto maken van mn 'blote' wenkbrauwen, die hoek zit er echt van mezelf. Haal alleen onder mn wenkbrauw de haartjes weg. Zal door de poeder nog wel scherper lijken, zal er eens mee experimenteren :)