Mag ik mij hier ook komen melden

?
Lees steeds al beetje mee, maar nu toch ook maar is de stap nemen om daadwerkelijk ook lijstjes toe te voegen en mee praten!
Vanaf januari houd ik wekelijks mijn gewicht bij en vul ik met regelmaat via de app S Health wat ik beweeg die dag en wat ik heb gegeten. Nu al een duidelijker beeld bij wat ik aan calorieën binnen krijg. Ik wil graag nog een paar kilo afvallen, en daarna toch echt proberen om op gewicht te blijven! Als ik goed gerekend heb moet ik zo rond de 2000 calorieën per dag zien in te nemen. (wat dus vandaag een drama is)! Ik woon nog bij mijn ouders en eet dus mee met wat de potschaft, mijn moeder eet koolhydraatarm, dus het verscheelt per dag enorm hoeveel koolhydraten ik binnen krijg.
O: 2 eieren gebakken met 40 gr havermout, 1banaan en een snufje kaneel
L : Erwtensoep
T : Cracker met 1 plakje kipfilet
A : Gekookte aardappelen met bloemkool en een pangafilet
(Eten van vanavond zou ik even moeten wegen, maar hoe ik nu heb gerekent uit rond de 1000 calorieën

)
Verder heb ik vandaag drie grote glazen groene thee gedronken, en twee glazen slimpie ranja. Daarbij zal vanavond nog flink wat water komen tijdens de badminton training.
B : Tussen de middag 20 min gewandeld, vanavond 1,5 uur badminton training.
Verder hoop ik hier een inspiratie op te doen qua eten, en om te kijken of de tips die jullie elkaar geven ik daar toevallig ook wat mee kan!