Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:51

Welk thema heb je gepakt suus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:52

Suus, ik vind je looks altijd mooi, maar ik vind het wel erg jammer dat ik eigenlijk altijd dezelfde look, met dezelfde tinten zie.
Vooral met de challenge zou ik zo graag een keer zien dat je iets totaal anders doet dan je standaard look, met totaal andere kleuren.
Denk dat je dat namelijk heel goed kan hebben :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-16 14:09

Twilight; heel eerlijk, als ik zo een foto van je voorbij zou zien komen en ik zou er geen uitleg bij hebben zou ik t idee hebben dat je vrij rode wangen hebt van jezelf en geen Foundation draagt oid, en niet dat je blush ophebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:12

DnT wat een supermooi cadeau!

En Kaygee ik vind jou echt een prachtige verschijning zeg!

Ik ga naar een concert vandaag dus vond dat ik mijn geliefde Gwen lipstick wel weer op mocht, vanwege die kleur wel de rest heel neutraal gehouden.

edit: zie net dat de belichting best apart is gegaan, tweede foto is het meest gelijk met hoe het in het echt is. _O-

Afbeelding

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:14

Murthul schreef:
Twilight; heel eerlijk, als ik zo een foto van je voorbij zou zien komen en ik zou er geen uitleg bij hebben zou ik t idee hebben dat je vrij rode wangen hebt van jezelf en geen Foundation draagt oid, en niet dat je blush ophebt.

Ik draag idd geen foundation en ben vrij rood van mijzelf hahaha, daar de blush ook wel op uitgekozen dat het net iets me eigen aanzet. Vind zelf foundation ook niet fijn dragen dus op speciale gelegenheden na draag ik het ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:23

Wel beter, maar ik vind het persoonlijk nog veel te heftig Twilight.
Dit is echt BAM! blush.

Blush moet je net een wat roziger uitstraling geven en je gezicht accentueren vind ik.
Bij jou zie je eerst je blush en dan pas je gezicht.

Mooi Shizzel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:39

Twilight schreef:
Murthul schreef:

Ik draag idd geen foundation en ben vrij rood van mijzelf hahaha, daar de blush ook wel op uitgekozen dat het net iets me eigen aanzet. Vind zelf foundation ook niet fijn dragen dus op speciale gelegenheden na draag ik het ook niet.

Als je vrij rood bent van jezelf kan je misschien beter geen blush gebruiken, ik gebruik een BB Cream en een bronzer (hele zachte) om m'n gezicht iets te shapen, m'n eigen roze wangetje komen er dan zelf doorheen zetten, als ik er blush op doe is t net of ik zwaar verlegen ben of zwaar gesport hebt :')

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:45

Vandaag voor het eerst mijn KVD palette gebruikt! Vind het de intenste kleuren die ik tot nu toe gebruikt heb (in vergelijking met UD en Tarte)!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:46

Miss ander kleurtje blush eerst proberen. Heb nu een bruinere tint liggen en wat zachter roze. Deze is wel heel heftig. Maar goed ik zelf vind het wel mooi haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:55

Gaat er om wat je zelf mooi vind hoor, maar ik vind het zo zonde dat je blush je gezicht overheerst.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:57

Rhena: arabisch := maar dan wel draagbaar

Dnt ik zal morgen ns kijken voor winter, das zeker niet met standaard kleuren voor mij :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:59

DnT schreef:
Gaat er om wat je zelf mooi vind hoor, maar ik vind het zo zonde dat je blush je gezicht overheerst.

Uhuh. Ga het eens proberen met een lichtere tint en een bruine tint. Vind helemaal niks niet mooi. Dan ben ik echt vlekkerig rood op appeltjes van mijn wangen

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:03

Welke concealer raden jullie aan tegen blauwe wallen die ook zonder full coverage foundation gebruikt kan worden (ook zonder foundation indien mogelijk) :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:34

Ik vind het bij je passen Twilight.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:31

Ben in Utrecht en guess what.... ik heb Have Your Cake gekocht bij MAC, stond zo mooi. :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:27

DnT schreef:
Ik heb ook hooded eyes en ik gebruik wat Elke zegt altijd shimmer op mijn bewegend ooglid, met een matte kleur in mijn crease die ik dan net erboven blend.
Juist mooi, zo zie je mijn ooglid in ieder geval nog wat :')

Smurf is niet mijn man (denk dat hij het niet leuk zou vinden als ik hem Smurf zou noemen :') ), maar mijn vriendinnetje, Friemel :')
En echt, ik ben flieft <3

[ [url=m/YiTGYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit cadeautje heb ik van mijn man gekregen <3

[ [url=m/nHNriP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Supermooie lippen zo! Welke is dat?

Ik had juist op meerdere YouTube tutorials gehoord dat je met hooded eyes geen shimmer mag gebruiken... Aah, nu weet ik het niet meer haha.

@marlonfloris: Simpel en licht. Is ook een look. Lekker natural. Ik mis alleen dr wenkbrauwen. Ook met een natural look kan je iets met dr wenkbrauwen doen. Dat maakt een gezicht toch af.

@Dnt: Ik wil ook die tas! Echt mooie tas.

@Jolieenn: nu weet ik het helemaal niet meer! Revolution is wel een fijne prijs, i heaet chocolate is wat duurder. En ik ben wel wel op,budget omdat ik vorige week al voor 50 euro make up heb gekocht, foundation en blush.

@Sonjavr: het is wel zonde om zoiets voor soms te kopen... Ik denk dat ik daarom gewoon eerst de revolution ha uitproberen, omdat ik niet al te vaak veel oogschaduw gebruik. Ik man later altijd nog I heart chocolate doen.

@Kaygee: leuk hoor, mooie wenkbrauwen zo! Wil ook die vorm. Vind je ogen wel iets te zwart doordat je boven en onder een zwarte lijn hebt die helemaal doorgaat en je oog omcirkelt. Daardoor lijken je ogen wat kleiner. Maar het is ook een kwestie van smaak :).

@Suus: door het licht is het kleurverschil niet goed te zien en lijkt het allemaal een beetje teveel 1 kleur. Alsof je lippen en ogen dezelfde kleur hebben en je blush ook maar dan wat lichter, dus kan het niet goed beoordelen. Op je oogfoto zie je het al wat beter en dan vind ik het er leuk uitzien. Leuke kleuren en netjes geblend.

@Shizzel: prachtige lipstick! Echt een sterke kleur. Ogen ook netjes, niet teveel, omdat je lippen al zo sterk zijn. Wenkbrauwen ben ik jaloers op. Ja, leuke look. Het lijkt op dr foto alsof je wat bleek bent, maar op de andere zie je wel wat blush, dus volgens mij zit dat wel goed. Mooie kleur haar trouwens.

@twilight: ik ga mee met de rest. Je houd in je ogen en wenkbrauwen BRT heel bescheiden en rustig. Ook op je lippen heb je niets. Dat is niet erg, dat is een look, maar dan wel ineens BAM blush dat bijna over de hele wang gaat. Het lijkt inderdaad alsof je heel erg bent gaan blozen en dat het natuurlijk is.. Maar het is niet heel mooi vind ik, zoveel blush, als de rest simpel is gehouden. Het is uit balans.

Als je van jezelf al roze/rode wangen hebt en je wilt een roze blush, zou ik toch eerst foundation gebruiken om het rode in je gezicht weg te halen en daarna blush gebruiken. Dan heb je de ilussie dat je gewoon nog je rode wangetjes hebt, maar dan niet vlekkerig en je bepaald dan zelf in welke mate ze roze zijn. Maar de andere tip is ook slim. Ben je van jezelf rood zal het na een tijd met een niet zo dekkende foundation erdoor komen. Gebruik dan foundation en bronzer. Het rode wat er dan door gloeit is niet eens zo erg.

Probleem is dat als je geen foundation gebruikt en je een blush wil, je met elke blush strijd hebt met je rode wangen. Roze of rode blush maken je gezicht alleen maar nog meer rood en roze, alsof je zwaar verlegen bent of net hebt gesport. Gebruik je kleuren die een koelere tint hebben, zullen die altijd overheerst worden door de roodheid in je wang, behalve als je je wang volledig bedekt, maar dan krijg je weer wat je nu hebt, dat het teveel is.. Ik zou dus daarom gaan experimenteren met foundation en dan verschillende blushes proberen.

Geen idee, persoon met al die cijfers in je naam :p

@Shizzel: ik ben niet bekend met al die namen. Wat hen je precies gekocht?

Er zijn challenges? Waar zijn die te vinden?
Laatst bijgewerkt door ElineS op 18-03-16 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:32

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:43

elkee schreef:
Mijn god. Ik verveelde me vandaag en heb een domme video gemaakt. Je moet ergens beginnen toch _O-

https://youtu.be/tDYleaYOQFI

"Ik ben Elke en ik kom uit Brabant"

Goh haha, als je zelf een brabander bent pik je dat accent er gelijk uit _/-\o_ Heerlijk!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:43

Aah elke wat grappig om je stem te horen, video is altijd zo anders dan foto's :D

Ik ga eens gek doen, morgen stappen in Breda, met lashes dus uit mijn comfort zone <<) elke deze wispies bedoelde je toch?

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:45

Hahaha mijn accent is giga 8)7

Wat ontzettend moeilijk zeg, om zoiets te maken. Confronterend ook, want ik wil meteen iets goed kunnen/doen. Geen idee waar ik moet beginnen en hoewatwaar. Maargoed, ooit moest een eerste kneuzen filmpje zijn :P

Ja die inderdaad!
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 18-03-16 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:45

Het is Jeffree Star Prom Night <3

Ga thuis je filmpje even kijken Elke.
Ben heel benieuwd!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:53

Hihi, leuk dat je zoiets gaat beginnen. Tip, het intro is wat te lang en laat je denken wtf is dit en wat ga ik kijken. Het is niet echt duidelijk wat het is, gewoon jouw gezicht met muziek eronder voor net een te lange tijd. Dan had ik alweer weg geklikt of het overgeslagen door verder in de video te klikken.

Nog een tip, zet je camera ergens neer zodat het niet wiebelt en houd de achtergrond in je filmpje hetzelfde. Dus niet zoals nu, dat als je switcht naar een ander ingesproken stukje dat je iets gedraaid bent en vanaf een andere positie filmt. Maar als je je camera gewoon ergens neerzet en voor het hele filmpje daar laat, dan heb je daar geen last van.

Dat Brabants accent had ik niet achter jouw gezocht haha. Hoe fotos en film verschillen van elkaar. Ik zou lekker gebruik maken van het Brabantse, ook in je titel. Het is belangrijk 1 soort iets te hebben waarmee je je onderscheid van alle andere honderden vloggers. Naast goede kwaliteit make-up en advies moet je nog iets ten tafel kunnen brengen.. Jezelf! Want als je geen fijne stem hebt om naar te luisteren, of niet interessant genoeg bent om naar te kijken, dan gaat het hem niet worden.

Je hebt de skills, de looks en een stem die je onderscheid van al een groot deel andere vloggers.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:04

Ik vind mijn stem iedere keer weer een shock om te horen.
Fijne tips! Kan ik zeker wat mee. Dit was meer bedoeld als intro, zodat ik inderdaad weet hoe mensen op 'mij' reageren. Ik ben inderdaad kei Brabants en nuchter. Ik dacht dat dat juist niet werkt en vervelend klinkt.
Dit is gewoon met mijn telefoon selfie camera gefilmd. Als ik hier echt in verder wil, ga ik me verdiepen in een pro webcam of een goede camera. Maar is het dat waard? Het zorgt in ieder geval wel voor een beeld en een breder publiek.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:11

Ik vind je stem en accent een verademing Elke :j
Ben de standaard stemmen en de bijbehorende typische accenten al heel lang beu.
Dus laat dat je alsjeblieft niet tegenhouden.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:14

Leer je brabantse accent asjeblieft niet af, dat is veel fijner luisteren! Inderdaad lekker nuchter.