Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Murthul schreef:Twilight; heel eerlijk, als ik zo een foto van je voorbij zou zien komen en ik zou er geen uitleg bij hebben zou ik t idee hebben dat je vrij rode wangen hebt van jezelf en geen Foundation draagt oid, en niet dat je blush ophebt.
Twilight schreef:Murthul schreef:Twilight; heel eerlijk, als ik zo een foto van je voorbij zou zien komen en ik zou er geen uitleg bij hebben zou ik t idee hebben dat je vrij rode wangen hebt van jezelf en geen Foundation draagt oid, en niet dat je blush ophebt.
Ik draag idd geen foundation en ben vrij rood van mijzelf hahaha, daar de blush ook wel op uitgekozen dat het net iets me eigen aanzet. Vind zelf foundation ook niet fijn dragen dus op speciale gelegenheden na draag ik het ook niet.
DnT schreef:Ik heb ook hooded eyes en ik gebruik wat Elke zegt altijd shimmer op mijn bewegend ooglid, met een matte kleur in mijn crease die ik dan net erboven blend.
Juist mooi, zo zie je mijn ooglid in ieder geval nog wat
Smurf is niet mijn man (denk dat hij het niet leuk zou vinden als ik hem Smurf zou noemen), maar mijn vriendinnetje, Friemel
En echt, ik ben flieft
[ [url=m/YiTGYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit cadeautje heb ik van mijn man gekregen
[ [url=m/nHNriP.jpg]Afbeelding[/url] ]
elkee schreef:Mijn god. Ik verveelde me vandaag en heb een domme video gemaakt. Je moet ergens beginnen toch![]()
https://youtu.be/tDYleaYOQFI