Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Oke, en welke kleuren staan nog op je wishlist ?
Sowieso Heroine
Verder heb ik er een aantal opstaan die ik net als jij hebt gedaan eerst wil swatchen.
Girl about town
Red Pepper/Dubonnet
Patisserie
Fanfare
Pearlx schreef:Zijn er hier mensen die hun wenkbrauwen epileren? en hoe lang blijven de haartjes dan weg?
Ik slik sinds kort de Dianepil. Ik krijg deze voorgeschreven als medicatie, niet als anticonceptie. Dit voor zware hormonale problemen (ernstige pijnen, heftige menstruatie, stemmingwisselingen etc). Ik zag er eerst wat tegenop vanwege de reputatie van deze pil, maar hij werkt echt ontzettend goed. Ik heb nergens meer last van!
Nu is er sinds ik de pil ben gaan slikken wel wat veranderd. Ik heb haargroei gekregen tussen mijn wenkbrauwen in. Kleine donkere haartjes. Ik neem aan dat dit door de pil komt en iets hormonaals is. Connectie tussen deze pil en haargroei is er wel, maar ik geloof dat het normaal juist omgekeerd is. Vrouwen met hevige acné of overmatige haargroei wordt deze pil juist voorgeschreven zodat het verdwijnt.
Ik heb de haartjes uitgetrokken met een epileer pincet en dacht er vanaf te zijn. Echter na één nacht zijn ze al weer terug in de vorm van stoppeltjes of al echt weer een kort haartje. Ik ben zelf blond en heb blonde wenkbrauwen. Als ik een wenkbrauwhaartje uittrek heeft deze een zeer lichtgekleurde 'wortel'. De nieuwe haartjes zijn echter donker (en vallen daarom ook op) en hebben een pikzwarte wortel.
Ik dacht altijd als je de haren met alles erop en eraan eruit trok ze een tijdje wegbleven, maar na een nacht slapen zijn ze weer terug. Is dit normaal, of zijn er andere methodes voor? Ik trek ze nu iedere dag uit en dat kost nogal wat tijd en is niet zo heel vriendelijk voor mijn huid.
[***] schreef:Bij mij duurt het een dag of 2 als ze langzaam weer terug komen. Ik heb ook lichte wenkbrauwen en de haartjes die 'terugkomen' zijn en blijven gewoon dezelfde lichte kleur. Wel heel vervelend voor je!