Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:16

Na de kerst pas weer

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 12:51

Afbeelding

Krijg ik net binnen via hallmark alvast voor mijn verjaardag, I dont mind <3

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 21:19

Wat leuk! Alvast van harte gefeliciteerd!

Ik heb zomaar van mijn vriend de advent kalender gekregen *\o/* Ineens werd ie bezorgd! Zo lief!!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:47

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:54

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:01

muppetmayo schreef:
Heeft 1 van jullie nog shampoo en conditioner nodig? Foutje in de app, bij 3 sets betaal je maar 3 euro per product <3 *\o/*

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/eur2 ... nly-165004

Ja hier wel! 3x shampoo, 3x conditioner, 1x droge olie & 1x ontsmettingsmiddel + 2 cadeautjes. Ipv 102,- was ik maar 41 kwijt :D

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 18:49

Ik heb 2x gekeken in app en browser vandaag, geen geluk. Mooi voor de bofkonten! Geniet er van :)

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:59

Kun je ergens ook mini's bestellen? Zou graag eens een andere geur proberen maar vind het zonde om meteen grotere te kopen of een volledige calendar met spul wat ik niet gebruik. Eigenlijk gebruik ik alleen nu een kaars, badschuim, handzeep en handcrème. We hebben ook geurtjes voor in de auto maar die vind ik te heftig. Heb nu alles van happy Buddha.
Zou ook wel een x een interieur parfum willen maar wel van een geur die ik niet te overheersend vind.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:01

MaTuMi schreef:
Kun je ergens ook mini's bestellen? Zou graag eens een andere geur proberen maar vind het zonde om meteen grotere te kopen of een volledige calendar met spul wat ik niet gebruik. Eigenlijk gebruik ik alleen nu een kaars, badschuim, handzeep en handcrème. We hebben ook geurtjes voor in de auto maar die vind ik te heftig. Heb nu alles van happy Buddha.
Zou ook wel een x een interieur parfum willen maar wel van een geur die ik niet te overheersend vind.

Online staan ook mini's te koop. Autoparfun is maar 1 maat of refill maar dan heb je zonder houdertje.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:02

Banyu schreef:
MaTuMi schreef:

Online staan ook mini's te koop. Autoparfun is maar 1 maat of refill maar dan heb je zonder houdertje.

Oh ik heb vanmiddag gezocht maar heb ze niet gevonden. Misschien dat ik bij het verkeerde kopje kijk? Gewoon via de rituals site?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:08

MaTuMi schreef:
Banyu schreef:

Oh ik heb vanmiddag gezocht maar heb ze niet gevonden. Misschien dat ik bij het verkeerde kopje kijk? Gewoon via de rituals site?

https://www.rituals.com/nl-nl/reizen/minis

Ze hebben niet alles in minis, maar wel een boel!

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:34

Dankjewel! Zal zo direct eens kijken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:59

Ik ben helaas van de rituals cartirdge het zilveren dopje kwijt geraakt, waardoor die nu "open" in het doosje zit. En de geur nu gaat vervliegen. Zijn deze dopjes los te kopen oid, of een oplossing hiervoor?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:02

Stukje aluminiumfolie erom, of huishoudfolie?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:03

zigranta schreef:
Stukje aluminiumfolie erom, of huishoudfolie?

Ik.zoek liever de dopjes zelf
Of misschien iemand die ze over heeft?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:15

Ben je dan 2 dopjes kwijt? Anders kun je toch altijd het dopje van de cartridge die nu in de genie zit erop doen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:19

Alwiene schreef:
Ben je dan 2 dopjes kwijt? Anders kun je toch altijd het dopje van de cartridge die nu in de genie zit erop doen?

Ehm, in dat geval, ja.
Ik heb toen ik de genie van iemand over nam de hammam geur bij gehad. Maar deze zat al met de zwarte dop erop, dus geen dopje erop zeg maar. Snap je hem? ;)

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:30

Ik kijk morgen even voor je in de la :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:32

Hier vergeten de bon te verzilveren voor de verjaardagscadeau, dacht dat de bon langer te gebruiken was. Baal toch stiekem wel erg daarvan. Volgend jaar dus maar goed de datum in de gaten houden.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:42

Hier bezig met een bestelling. Heb zo'n code van de ING maar hij is nu al een kwartier bezig.. Computer al opnieuw opgestart. Ook geprobeerd met telefoon zonder wifi te bestellen.
Hij blijft maar laden..

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:53

MaTuMi schreef:

Welke geur wil je eens proberen ? en van wat ? misschien heb ik thuis wat liggen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:01

C_arola schreef:
Hier vergeten de bon te verzilveren voor de verjaardagscadeau, dacht dat de bon langer te gebruiken was. Baal toch stiekem wel erg daarvan. Volgend jaar dus maar goed de datum in de gaten houden.

Heb je online geprobeerd? Mijn ervaring tot nu toe is dat de code het veel langer doet dan de periode die in de mail staat aangegeven...

@Banyu, ah ik snap je inderdaad. Ik heb zelf nog geen lege cartridges gehad dus kan je helaas niet helpen!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:14

Wel over nagedacht maar ik kom niet aan de bestelwaarde voor gratis verzenden.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:14

Ik kan online de code van mijn verjaardagscadeautje ook nog verzilerveren en die 14 dagen zijn al een paar dagen verstreken :+ Dus ik denk dat ik maar snel wat ga bestellen, voordat het niet meer kan want dat is zo zonde.

Heeft iemand ervaring met de bodycreams van rituals? Ik hoor namelijk van een aantal mensen dat die vrij dik smeren, klopt dit of hoe ervaren jullie het?

En mag je maar 1 code verzilveren per bestelling? Ik heb namelijk en een ING code en de code van mijn verjaardagscadeau maar dat kan dus niet allebei |(
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 20-10-20 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:16

Mee eens maar het trekt wel snel in vind ik.