Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muppetmayo schreef:Heeft 1 van jullie nog shampoo en conditioner nodig? Foutje in de app, bij 3 sets betaal je maar 3 euro per product![]()
![]()
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/eur2 ... nly-165004
muppetmayo schreef:Heeft 1 van jullie nog shampoo en conditioner nodig? Foutje in de app, bij 3 sets betaal je maar 3 euro per product![]()
![]()
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/eur2 ... nly-165004
MaTuMi schreef:Kun je ergens ook mini's bestellen? Zou graag eens een andere geur proberen maar vind het zonde om meteen grotere te kopen of een volledige calendar met spul wat ik niet gebruik. Eigenlijk gebruik ik alleen nu een kaars, badschuim, handzeep en handcrème. We hebben ook geurtjes voor in de auto maar die vind ik te heftig. Heb nu alles van happy Buddha.
Zou ook wel een x een interieur parfum willen maar wel van een geur die ik niet te overheersend vind.
Banyu schreef:MaTuMi schreef:Kun je ergens ook mini's bestellen? Zou graag eens een andere geur proberen maar vind het zonde om meteen grotere te kopen of een volledige calendar met spul wat ik niet gebruik. Eigenlijk gebruik ik alleen nu een kaars, badschuim, handzeep en handcrème. We hebben ook geurtjes voor in de auto maar die vind ik te heftig. Heb nu alles van happy Buddha.
Zou ook wel een x een interieur parfum willen maar wel van een geur die ik niet te overheersend vind.
Online staan ook mini's te koop. Autoparfun is maar 1 maat of refill maar dan heb je zonder houdertje.
MaTuMi schreef:Banyu schreef:
Online staan ook mini's te koop. Autoparfun is maar 1 maat of refill maar dan heb je zonder houdertje.
Oh ik heb vanmiddag gezocht maar heb ze niet gevonden. Misschien dat ik bij het verkeerde kopje kijk? Gewoon via de rituals site?
Alwiene schreef:Ben je dan 2 dopjes kwijt? Anders kun je toch altijd het dopje van de cartridge die nu in de genie zit erop doen?
MaTuMi schreef:Kun je ergens ook mini's bestellen? Zou graag eens een andere geur proberen maar vind het zonde om meteen grotere te kopen of een volledige calendar met spul wat ik niet gebruik. Eigenlijk gebruik ik alleen nu een kaars, badschuim, handzeep en handcrème. We hebben ook geurtjes voor in de auto maar die vind ik te heftig. Heb nu alles van happy Buddha.
C_arola schreef:Hier vergeten de bon te verzilveren voor de verjaardagscadeau, dacht dat de bon langer te gebruiken was. Baal toch stiekem wel erg daarvan. Volgend jaar dus maar goed de datum in de gaten houden.