Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myrt3 schreef:Ik ben ook begonnen met valtaf.nl, maar schrik ervan hoeveel Kcal ik op een dag eet. Ik zit nu op 1940 kcal, incl avond eten al meegerekend. Maar zitten geen tussendoortjes tussen.
Had vandaag:
-bakje vanille yoghurt 0.3% met musli
-3 boterhammet met avocado
-5 dadels
-vanavond: risotto met spinazie, courgette en roomkaas.
En dat is dan goed voor 1940 kcal.. dat vind ik best heel erg veel, gezien de hoeveelheid die ik eet dan..
arans schreef:Net voor het eerst ripped gedaan. ik ben al meer dan een week geleden geeindigt met de shred, dus ik hoop niet dat het heel erg is dat ik de afgelopen week weinig gedaan heb.
Ik woon doordeweeks op kamers en daar eet ik heel clean en gezond, maar zodra ik in het weekend naar huis ga eet ik daar juist heel veel en ongezond. Iemand tips om dat te voorkomen? En ik probeer doordeweeks zoveel mogelijk plantaardig te eten, hoe zorgen jullie er dan voor dat je extra eiwitten binnen krijgt?
Citaat:Maandag
SHRED
19:00 Kickboxen
Dinsdag
SHRED
19:00 Hapkido
Woensdag
SHRED
Donderdag
SHRED
20:00: Zumba
Vrijdag
SHRED
Fitness (gewoon rustig aan, beetje hardlopen, fietsen etc)
Zaterdag
SHRED
Zondag
SHRED
Bhriseis schreef:Roomkaas bevat toch veel minder kcal dan gewone vb. jonge Gouda ofzo? Ik eet het ook elke dag. Bovendien heb je dan ook nog veel lightvarianten.
Weeg je trouwens zelf alles nog eens na? Ik weet niet hoe het zit met valtaf maar mijn porties zijn altijd groter dan die van eetmeter![]()
Rauwkost en magere kwark/yoghurt, fruit mag je allemaal quasi onbeperkt eten. Of toch tot je lekker vol zit. Er zijn best wat gezonde voorbeeldeetlijstjes te vinden in het 'wat eet jij vandaag'-topic (of hoe heet het) als je inspiratie wil. (Maar ook wel heel veel meiden die nauwelijks iets eten, die bedoel ik dus niet)
myrt3 schreef:Thanks, k ga maar eens snuffelen in het wat eet jij vandaag topic.
Vind t zo moeilijk om gevarieerd en gezond te eten, gezien ik geen vlees of vis eet..
ElineS schreef:Ik heb net level 1, dag 3 gedaan. Dus ver ben ik nog niet. maar het voelt echt lekker, als je er klaar mee bent. Zo van, dat heb ik toch weer gedaan. Had helemaal geen zin om te beginnen vandaag.. Maar het is voorbij voor je het weet. Ideaal.