Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:51

Ik begin vanavond aan de aller laatste dag! En dan maar morgen of woensdag foto's maken en hoooooopen dat ik iets zie :') Maar ik ben all lang blij dat ik morgen eindelijk aan ripped kan beginnen. :D Ben klaar met de shred :+ Snert planks.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:00

O, maar die komen gewoon terug hoor! :+

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:29

In al haar workouts in ALLERLEI vormen en variaties :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:47

En de één nog langer en zwaarder dan de ander :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:59

Eh. Dit maakt het er niet beter op _O-

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:35

:D ~~}>

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:53

Net voor het eerst ripped gedaan. ik ben al meer dan een week geleden geeindigt met de shred, dus ik hoop niet dat het heel erg is dat ik de afgelopen week weinig gedaan heb.
Ik woon doordeweeks op kamers en daar eet ik heel clean en gezond, maar zodra ik in het weekend naar huis ga eet ik daar juist heel veel en ongezond. Iemand tips om dat te voorkomen? En ik probeer doordeweeks zoveel mogelijk plantaardig te eten, hoe zorgen jullie er dan voor dat je extra eiwitten binnen krijgt?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:16

myrt3 schreef:
Ik ben ook begonnen met valtaf.nl, maar schrik ervan hoeveel Kcal ik op een dag eet. Ik zit nu op 1940 kcal, incl avond eten al meegerekend. Maar zitten geen tussendoortjes tussen.
Had vandaag:
-bakje vanille yoghurt 0.3% met musli
-3 boterhammet met avocado
-5 dadels
-vanavond: risotto met spinazie, courgette en roomkaas.
En dat is dan goed voor 1940 kcal.. dat vind ik best heel erg veel, gezien de hoeveelheid die ik eet dan..

Roomkaas bevat toch veel minder kcal dan gewone vb. jonge Gouda ofzo? Ik eet het ook elke dag. Bovendien heb je dan ook nog veel lightvarianten.
Weeg je trouwens zelf alles nog eens na? Ik weet niet hoe het zit met valtaf maar mijn porties zijn altijd groter dan die van eetmeter :+

Rauwkost en magere kwark/yoghurt, fruit mag je allemaal quasi onbeperkt eten. Of toch tot je lekker vol zit. Er zijn best wat gezonde voorbeeldeetlijstjes te vinden in het 'wat eet jij vandaag'-topic (of hoe heet het) als je inspiratie wil. (Maar ook wel heel veel meiden die nauwelijks iets eten, die bedoel ik dus niet :') )

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:20

arans schreef:
Net voor het eerst ripped gedaan. ik ben al meer dan een week geleden geeindigt met de shred, dus ik hoop niet dat het heel erg is dat ik de afgelopen week weinig gedaan heb.
Ik woon doordeweeks op kamers en daar eet ik heel clean en gezond, maar zodra ik in het weekend naar huis ga eet ik daar juist heel veel en ongezond. Iemand tips om dat te voorkomen? En ik probeer doordeweeks zoveel mogelijk plantaardig te eten, hoe zorgen jullie er dan voor dat je extra eiwitten binnen krijgt?

Wat is de reden dat je eetpatroon anders is? Heb je daar meer tijd over om te eten? Meer ongezonde dingen in huis? En wat eet je dan?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:52

Kom net terug van kickboxen. Was superzwaar. Ben kapot. Maar was wel lekker.

Nu heb ik mijn rooster aan een fitness instructeur laten zien en die vond het een prima rooster, maar een vriendin van me zegt dat ik toch echt rustdagen moet nemen. Dat ben ik ook wel van plan. Na 10 dagen shred, 1 complete rustdag, maar is misschien te weinig. Mijn overgang naar niets doen, naar in één keer veel doen, is misschien too much. Ik vind zelf van niet, maar ik dacht, misschien dat jullie er meer over weten? Ik heb zelf zoiets, het is in totaal maar iets van anderhalf uur per dag trainen en die andere dagen alleen shred.. Maar goed, het is wel allemaal intensief (kickboxen, hapkido, zumba)

Citaat:
Maandag
SHRED
19:00 Kickboxen

Dinsdag
SHRED
19:00 Hapkido

Woensdag
SHRED

Donderdag
SHRED
20:00: Zumba

Vrijdag
SHRED
Fitness (gewoon rustig aan, beetje hardlopen, fietsen etc)

Zaterdag
SHRED

Zondag
SHRED

En na die 10 dagen SHRED, 1 complete rustdag, voor ik met de volgende level begin. Die valt dan toevallig voor het eerst op maandag, dus dan skip ik kickboxen voor een keer.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:59

Pittig rooster hierboven! Was het ook een tijdje zo van plan maar na 2 dagen protesteerde mijn rug en heb ik er een week uitgelegen :') Dus voor mij gaat dat hem helaas niet worden.

Maar! Vandaag was voor mij dag 30/30! I MADE IT *\o/* Nu op naar Ripped :D

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:09

En marit wat zijn de veranderingen die je hebt gemerkt na 30 dagen?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:14

Ik ben qua spieren een heel stuk sterker. En verder merk ik eigenlijk niks :') Ben volgens mij niet zoveel cm kwijt geraakt. ik ga morgen foto's maken. Maar ik ga gewoon verder met Ripped, heb ook veel gehoord/gezien van mensen die pas na 60 á 90 dagen grote verschillen gingen zien. Maar ik voel me sowieso gezond dat ik lekker aan het sporten ben elke dag :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:15

Eline, waar ik tegen aan loop, is niet dat ik het lichamelijk niet aankan,maar dat ik niet de motivatie verlies.
Daarom probeer ik te doseren.

Super toch Marit!!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:31

Wat een schema eline, dat je er de tijd voor hebt :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:35

Ik volg geen opleiding en werk sporadisch (0 uren contract) :D Dus tot september, tot ik mijn opleiding ga beginnen heb ik zeeeeeeeeën van tijd..

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:40

Bhriseis schreef:
Roomkaas bevat toch veel minder kcal dan gewone vb. jonge Gouda ofzo? Ik eet het ook elke dag. Bovendien heb je dan ook nog veel lightvarianten.
Weeg je trouwens zelf alles nog eens na? Ik weet niet hoe het zit met valtaf maar mijn porties zijn altijd groter dan die van eetmeter :+

Rauwkost en magere kwark/yoghurt, fruit mag je allemaal quasi onbeperkt eten. Of toch tot je lekker vol zit. Er zijn best wat gezonde voorbeeldeetlijstjes te vinden in het 'wat eet jij vandaag'-topic (of hoe heet het) als je inspiratie wil. (Maar ook wel heel veel meiden die nauwelijks iets eten, die bedoel ik dus niet :') )

Thanks, k ga maar eens snuffelen in het wat eet jij vandaag topic.
Vind t zo moeilijk om gevarieerd en gezond te eten, gezien ik geen vlees of vis eet..

En @ Marit:
Super goed joh:D! kan je mooi trots op jezelf zijn! Had je geen lijstje van te voren gemaakt met alle maten??
Laatst bijgewerkt door myrt3 op 18-03-13 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:40

Wou dat ik zoveel tijd had hahaha
Ben nu klaar met shred, zit te wachten op de jillian dvd voor in de wii.
Vandaag wat cadio gedaan uit shred, toen 20 min crosstrainer en 30 minuten hoepelen.
Morgen ga ik hardlopen.
Ik hoop woensdag de dvd binnen te hebben om eens te kijken of het wat is.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:33

Ik ga zometeen dag 8 van level 2 doen :) moet wel toegeven dat ik aan een nieuw level toe ben...het wordt zo eentonig na een tijdje :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:48

myrt3 schreef:
Thanks, k ga maar eens snuffelen in het wat eet jij vandaag topic.
Vind t zo moeilijk om gevarieerd en gezond te eten, gezien ik geen vlees of vis eet..

Ik eet ook geen vlees of vis, maar 's avonds dan wel Quorn producten (meestal toch). Eet ik dat niet dan eet ik standaard twee soorten groenten, vb. tomaatjes en sla er bij of wat sperzieboontjes koken. Dan heb je ook drie dingen op je bord, zeg maar. (Light)roomkaas met komkommer en tomaatjes of avocado, of een salade zijn heerlijk als lunch, en je hebt er geen vleesproducten bij nodig vind ik. Of je maakt een heerlijke kom groentensoep. Ik eet standaard zo rond de 1800 kcal en kom nooit eiwit te kort ofzo. Drink ook wel elke dag sojamelk. Er zijn best wat shredders/rippers die geen vlees eten geloof ik. Veel succes!

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:31

Die valtaf.nl is een goede tip :j Ik ga direct beginnen met invullen. Ik heb gisteren wel heel erg rekening gehouden met wat ik eet en dat leek te helpen: gisteravond had ik nergens problemen mee tijdens de training :) Mijn vriend vroeg naderhand: 'Hoe lang moet je dit level nog?' Eh.. 5 dagen. 'Nou, dan kan je net zo goed meteen met level 2 beginnen want je bent helemaal niet moe.'

Slavendrijver ~~}>

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:38

ElineS schreef:
Ik heb net level 1, dag 3 gedaan. Dus ver ben ik nog niet. maar het voelt echt lekker, als je er klaar mee bent. Zo van, dat heb ik toch weer gedaan. Had helemaal geen zin om te beginnen vandaag.. Maar het is voorbij voor je het weet. Ideaal.

Dat had ik net dus ook! Slecht geslapen, echt geen zin, maar als je dan eenmaal klaar bent kan je er gewoon weer tegenaan! En ik kon voor het eerst alle double jump ropes van level 2 volhouden :D

Zijn er trouwens nog meer mensen die moeite hebben met de Squads with V-raises van level 2? Ik kom echt lang niet zo diep :+

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:40

Die dubble jump ropes zijn bij mijn nooit het probleem geweest :o al die plank dingen vind ik erger :P al merk ik dat ik ze al veeel makkelijker volhoud! en ik geef nooit op voor ik mag stoppen van Jillian , hoe stuk ik ook ga :o
Die squads en v-raises gaan wel goed, squads heb ik geen moeite mee, alleen de vraises krijg ik soms aan het eind niet meer zo hoog...

Net dag 8 van level 2 achter de rug :) morgen weer proberen level 1 en 2 achter elkaar aan te doen, dat geeft me toch net even een voldaner gevoel als maar een uurtje sporten :o

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:25

Ik zal over 2 dagen na-foto's maken, daar schrik je je echt kapot van (motiveert enorm, denk ik) :j

Oh nog 2 dagen nog 2 dagen nog 2 dagen...

Vraagje aan degene die 6w6p doen, is het echt de bedoeling dat je een kwartier alle oefeningen volgt en daarna nog een keer een kwartier exact hetzelfde :? Ik dacht misschien een verkeerd filmpje te hebben ofzo (zie er een beetje overgefilmd uit)

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:50

ik ben benieuwd Kel 2004!