[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:20

Wauw dat is snel Iris, die onderste vind ik wel tof :j

Op wat voor een dingen zoek je als ik vragen mag? Ik kom altijd uit bij de standaard plaatjes :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:28

Die onderste is leuk!

Nog wat opties:
Afbeelding
Volle pony, schouderlengte.
Afbeelding
Lange bob met schuine pony (zou het evt tot op de schouders laten zodat het zeker nog in een staartje kan. Deze dame heeft duidelijk een lange nek :+ ).

Denk dat wat korter haar je erg leuk zou staan! Volgens mij kan je ook prima wat krul in jouw haar krijgen als je het op de juiste wijze (korter) knipt en er wat curl creme in doet, mocht je dat willen :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:32

Ik wil het niet korter dan schouderlengte, heb het vroeger echt stekeltjes gehad en hoewel dat leuk stond wil ik het niet nog een keer :n

Zelf vind ik dit ook wel leuk qua lengte, alleen nog even bedenken hoe en wat met een pony/schuine lok :')
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 08:41

Hoe blijft de kleur zitten Drunksheep? <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 09:42

Tot nu toe goed, maar heb het pas een keer gewassen. Dus ik hoop dat het zo blijft :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 09:46

@Drunksheep, jaaa ik vind jouw haarkleur ook zo gaaf, echt maar goed dat je terug bent gegaan! Al zou ik me ook even opgelaten voelen hoor haha.
Ooh dus dan koop ik zo'n verfje en die meng ik met conditioner? Dat is wel slim!

@Anoli, ik zou ook zeker voor een lange bob gaan, dan kan het als je wilt nog net over je schouders vallen :j

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:13

Hoi! Ik heb mijn haren gewassen (gister avond) en ik heb vanmorgen veel aan mijn haar gezeten en nu is het al vet. Hebben jullie tips?

Het is nu op bh-bandje lengte en ik heb dun maar heel veel haar. Mijn (kort geknipte) lokken zijn nu lang(er). Ze komen nu tot onder mijn kin. Maar ik heb het nooit in een knot omdat ik het dan zo saai vind.
En hebben jullie ook leuke tips voor mij haren?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:28

Van veel aan je haren zitten word het inderdaad snel vet, dus afblijven ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:29

Weer nieuwe haartjes :D
Het is iets korter geworden dan ik eerst voor ogen had, maar dan kon namelijk mijn afgeknipte haar gedoneerd worden en er een pruik van gemaakt worden. Nou daar doen we graag aan mee, dus dan maar een stukje korter. Groeit wel weer aan :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:31

Hoi!
Ik heb net roze verf gekocht van Crazy Color, kleur candy floss. Het is semi permanent. Hoe lang blijft dat zitten in wit haar denken jullie?
Ik ga het er vanavond in doen, ik verdun het nog wel wat met conditioner denk ik.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:51

Ik zou het niet verdunnen, want zulke felle kleurtjes blijven niet lang zitten en vervagen al na enkele wasbeurten.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:01

Hoi! Als ik mijn haar krul zakt het binnen een uur uit. Iemand tips?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:52

Ik wilde he wel juist heel licht hebben, en het is ook niet erg als het niet lang blijft zitten, die verf kost ook haast niks
Edit: en ik was het ook maar 1 keer per week, dus dan duurt het nog even voor het eruit is lijkt me?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:46

wel gaaf! wil je een foto plaatsen het er in zit?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 20:35

Het is gelukt! En precies de kleur die ik wilde. Op sommige haren die wat meer zilver waren is het wat lichter gebleven, maar ik ben er blij mee! Misschien dat ik sommige stukken nog een keer doe vanavond. Ik zal morgen in daglicht even een foto maken :D

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:03

moooi! ben benieuwd

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:08

Yenni schreef:
Hoi! Als ik mijn haar krul zakt het binnen een uur uit. Iemand tips?

-Een goede tang scheelt een hoop, een met keramische coating blijf bij mijzelf beter zitten.
-Krul twee kanten op zodat je krullen niet elkaar mee naar beneden trekken (wel de stroken naast je gezicht van je af draaien zodat het meer 'openheid' geeft).
-Hou de krul even vast nadat je hem hebt gemaakt (je kunt ze ook vastspelden) en laat het even afkoelen.
- Verdeel je haar over de hele lengte van de tang zodat er meer gelijkmatige hitte in het haar komt.

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:18

oee leuk een haar topic.

Ik heb een jaar geleden mijn haar naar een bob laten knippen. Had ze tot halverwege mijn rug en wou toch wat nieuws. Dus een model gezocht en na de kapper en tevens meteen nieuw kleurtje van licht bruin naar lekker bordques rood

ik heb het huidige kapsel

Afbeelding

Heeft iemand nog leuke ideen voor high ligth in rood haar?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:19

voor krullen doe ik altijd eerst schuim/foam of haarlak op mijn plukken, daarna krul ik ze en dan doe ik nog een keer haarlak er over heen.. als je vewl gebruikt word je haar nogal hard, maar uitzakken? neehoor!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 23:37

Dank voor de tips! Ik moet wel zeggen dat ik heel dik en veel haar heb. Dus het is ook zwaar.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 21:45

Oke een foto!
Helaas weinig daglicht gezien vandaag :p dus dat is nog niet gelukt, maar wel al een foto in kunstlicht dan.

Afbeelding
Niet echt charmante foto :p

Het is dus echt wel goed de kleur geworden die ik wilde, dit wilde ik:

Afbeelding

Sommige stukken moet ik wel nog een keer doen, die zijn dus wat lichter gebleven.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:52

Gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:42

haffylover schreef:
oee leuk een haar topic.

Ik heb een jaar geleden mijn haar naar een bob laten knippen. Had ze tot halverwege mijn rug en wou toch wat nieuws. Dus een model gezocht en na de kapper en tevens meteen nieuw kleurtje van licht bruin naar lekker bordques rood

[ Afbeelding ]

Tsjonge, dat lijkt me eigenlijk ook wel leuk voor mezelf haha! Heb echt al jaaaaaaaaaaaaaaren een flink lang kapsel, ben er dol op maar het wordt wel heel eentonig.... Denk dat dit me op zich ook wel leuk kan staan!

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 22:06

Bizzybijtje schreef:
haffylover schreef:
oee leuk een haar topic.

[ Afbeelding ]

Tsjonge, dat lijkt me eigenlijk ook wel leuk voor mezelf haha! Heb echt al jaaaaaaaaaaaaaaren een flink lang kapsel, ben er dol op maar het wordt wel heel eentonig.... Denk dat dit me op zich ook wel leuk kan staan!

dit is precies mijn situatie voor ik dit kapsel kreeg hahaha. Ik zag dicht en dacht dat wil ik en had ze best lang dus na de kapper ik zeg gewoon knippen en niks vragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 16:03

Even een tip, ik gebruik tegenwoordig van Garnier de Loving Blends met olijfolie als shampoo en het haarmasker na het wassen ipv conditioner. Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest, de kleur is nog steeds prima (rood!) en het wordt bijna niet vet.

Hulde aan Garnier :))