Ik heb een rondje in "mijn" bos gelopen. Maandagochtend zijn er kort na elkaar 2 wolven gezien. Ik vond een redelijk verse drol. Het was erg rustig in het bos.
Athelas
Geplaatst: 10-12-25 17:04
Fijn dat het rustig was SusanH Goof, dat is wel even schrikken! Gelukkig is je kat weer terug. Mooie paddestoelen lizard. Leuk, boedjang. Bootsiebob, dat concert ziet er echt geweldig uit Leuk langs het water Faringo. Jammer van de miezer. Gaucho ook op pad. Mooie foto's noordje.
Zondag tussen de buien door gelopen, met mooi uitzicht op de besneeuwde bergen:
Vorige week nog een wandeling door het dorp gemaakt, het begon te sneeuwen dus ik moest er even uit Helaas is de sneeuw veranderd in ijs en regen inmiddels.
Prachtig die sneeuw Athelas, wel jammer dat het in regen over gegaan is. Lijkt me toch geen pretje die wolven tegen komen SusanH, wel mooie herfstige plaatjes in het bos. Lizard en Gaucho ook lekker op pad geweest.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: Vandaag, 07:55
Ik wil ze ook niet tegen komen. Gelukkig de 2 keer dat ik er nu 1 gezien heb was de ene heel ver weg, en de keer daarop ging het heel snel, zat waarschijnlijk ergens achteraan. Ik dacht pas later met die kleur etc ( en een drol op het pad de dag erop) dat moet een wolf geweest zijn. Ze zitten hier overal.