Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:35

Fanatiek zeg!!

Ik heb niets gedaan en in het zwembadje gelegen. We hebben de bbq aangestoken en ik vertikte vandaag iets in te vullen in Lifesum. Denk dat ik het onder de streep best ok heb gehouden maar moet nog een hoop compenseren van gisteren. :')

De weegschaal zal me vast niet zo lief vinden.

Mn telefoon lijkt het begeven te hebben maar had gelukkig goeie back ups, ook van lifesum en Samsung Health.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:26

Gisteren teruggekomen van vakantie en vanochtend maar meteen op de weegschaal gaan staan. In 2 weken ruim een kilo erbij, dus weer lekker aan de slag met bewegen en wat minder eten.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:39

Hier vanochtend weer in de comfortabele range beland.. :) heel fijn! Nu weer vasthouden vanaf hier. Ben in ieder geval wel weer goed gemotiveerd.

Zet hem op @Gaucho. Dat komt vast helemaal goed. 1kg aankomen in de vakantie is natuurlijk helemaal niks hè...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:41

Dat valt mee, gaucho

Lekker, Musli!
Mijn weegschaal gaf een halve kilo meer aan dan voor het weekend. Heb wel het idee dat ik vocht vasthoud, kreeg m'n ringen niet eens af. Gewoon stug doorgaan en blijven poepen dan maar he?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:51

1,5 kilo afgevallen *\o/*

Nog 8,6 kilo te gaan en ik mag van mezelf weer op een groot paard stappen. Dan een half uurtje privéles

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:53

Wat goed, Purny! In hoeveel tijd?

Gewoon doorgaan zo!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:54

Goed bezig @Purny en een leuk spel om naartoe te werken :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 09:12

Roosch schreef:
Wat goed, Purny! In hoeveel tijd?

Gewoon doorgaan zo!

In een week tijd. Maar er is ook buikvet verdwenen en mijn gezicht is minder vol
Overigens weeg ik mij normaal bij mijn ouders maar ik ben gister niet geweest dus dit was de weegschaal op het werk. En de weegschaal van mijn moeder gaf 101.1 kilo aan

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 14:03

Ik ben in 2 dagen al even 2,5kilo aan vocht kwijt, hopelijk zet dat nog even door _O- dat waren dan helaas wel extra kilo's die ik had teruggevonden, dus nog geen 'new low' op de weegschaal. Maar man wat voelt het lekker als je dat gewicht weer kwijt bent. Even weer ervaren hoe het was die 2.5kilo zwaarder te zijn is wel een goede motivatie om het goede werk door te zetten, want zonder dat gewicht voelt echt beter!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 15:27

Laat maar weer zien dat we gewichtsschommelingen met een korreltje zout moeten nemen.

Afbeelding
Ijsje voor mij *\o/* 35 kcal is prima, maar volgende keer neem ik weer Festini.

Vanavond bootcamp, zal wel zweten worden :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 15:51

Wat voor ijsje is het?
Festini blijft wel.het lekkerst hé, die ligt hier standaard in de vriezer.

Ik heb vandaag even snack dag. Besloten even niet te tellen, alleen te genieten.
Had een (dacht ik) een lekkere koek gehaald en een stuk chocola. Valt beide tegen, dus maar weer weggegooid

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 15:52

Ah bosvruchten waterijsje. mist wat smaak.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 17:48

Ik ga straks spinnen maar zie er een beetje tegenop. Wat tegenvallend nieuws gehad dus zou liever met een zak chips op de bank ploffen.

Maar ik druip al de hele dag van de hitte dus ik ga toch maar naar de sportschool. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 17:55

That's the spirit Roosch _/-\o_

Ik druip straks even extra met je mee na bootcamp buiten :')

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:19

Iedereen goed bezig!

Hier vandaag ook echt begonnen! Op naar een gezond gewicht :D

Aangezien iedereen begon dat mijn eerste doel te hoog is, is voor nu mijn doel 8kg. Maar uiteindelijk wil ik 32kg afvallen :)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:49

Ik voel mij ruk.
Ik was zo blij dat er 1.2kg af was en van morgen was er weer dik 2kg bij... voel mij ook sinds gisteren in ene enorm. Ik heb gisteren pasta gegeten en gok dat de koolhydraten een groot probleem zijn.
Naast dit alles ben ik zoveel vergeten vandaag. Ik moet zo nog een brief schijven naar de klachtencommissie tegen de huisarts. Ik zit zelfs te twijfelen om het gewoon te laten schieten, het geeft stress omdat het onrecht is. Komt de beste man er wel weg mee.. kost mij geen kostbare energie. Al met al gewoon veel stress en veel dingen die ik moet regelen, precies waar ik nu geen trek in heb.

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:54

Goed bezig weer meiden met dat warme weer. Meestal ben ik niet zo actief als t zo heet is als bij jullie nu.

Onze vriezer ligt ook vol met festini ijsjes. Als ik echt zin heb in snoepen pak ik er 1. Redelijk netjes als je t met andere snoeperij vergelijkt en ben er even zoet mee dus lijkt zo ook weer wat.

Daphne succes!! Hopelijk ga je snel wat resultaat zien.

Purny wat een mooi doel. Ik wil nog minstens 15 kg kwijt voor ik weer op een paard mag van mezelf.

Tirza :(:). Zulke dingen kosten altijd zoveel energie. Kun je het niet even parkeren tot je je wat beter voelt en dan beslissen of je het gaat doen. Als je je rot voelt zijn vaak kleine dingetjes ook al te veel.

Hier lijkt t vele lopen en niet te gek eten nu al z’n vruchten af te werpen. Zowel man als dochter zien dat ik aan t afvallen ben en m’n regenjasje die voor de vakantie krap zat maar bij gebrek aan beters toch maar mee moest zat vanmiddag netjes *\o/*. De knopen van m’n broeken hoeven ook niet meer open om ze aan en uit te doen :+ Ga inmiddels stiekem hoop krijgen dat er een paar kgs hier op de berg achter blijven.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 20:59

Laat ze maar daar achter, prima plek! :j

Pfff dat spinnen was pittig met deze warmte.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 06:24

Ten opzichte van gisteren halve kilo kwijt, gingen alle dagen maar zo makkelijk. Zowel qua bewegen, eten als de weegschaal.

Vandaag dagje kantoor met meer verleidingen, bakjes eten mee.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 06:58

Whaaaa. Jullie gaan heel hard! Ik hou jullie niet altijd even goed bij, sorry!

Gisteren weze klimmen. Was wel even afzien in de warmte. Vorige week echt poep met eten. Bbq, bij mensen eten etc.. dus deze week weer in het gareel.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:03

Hier vanochtend +300gram op de weegschaal, geen idee waarvan. Echt geen gekke dingen gedaan gisteren. Nou ja, morgen maar weer kijken >;)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:21

Ik kom me hier ook maar eens melden nadat ik al een lange tijd mee lees.

Mijn afvaltraject is begonnen op 1 januari 2017. Ik woog toen 86.9 kilo met een lengte van 1.58 en was echt ongelukkig ermee. Kortom werk aan de winkel. In een jaar tijd ben ik toen 20 kilo afgevallen door simpelweg minder/bewuster te eten en wat meer te bewegen. Dit in de vorm van wandelen. Daarna nog wat kilo's kwijt geraakt en uiteindelijk woog ik 61.5 kilo. Prima wat mij betreft al zou onder de 60 ook leuk zijn geweest. Maar je kan niet alles willen.

Helaas zeg ik op dit moment veel te vaak ja tegen lekkere dingen en stond de weegschaal vanmorgen op 65.6. Er moet dus weer wat af al is het lang niet zo veel dit keer. Ik weet dus ook prima hoe het moet, maar jeetje wat kost het me veel moeite dit keer. Deze week ook weer 2 etentjes dus op de dag dan maar iets minder zodat ik er ruimte voor over hou.

Over mij verder, ik ben 42, woon alleen, rij af een toe een rondje paard in de natuur (geen eigen paard meer), ik wandel veel en heb een abonnement bij de sportschool. Ook hou ik van lekker eten (daar gaat het al mis haha), lezen en reizen.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:23

Jeetje, die stomme weegschalen ook MuSLi.

Jullie hebben echt veel gepost de afgelopen week :) . Zag een super vooruitgang bij Moniek, wat een verschil op de foto’s! En Moi die kilo’s op de berg gaat achterlaten. Goed idee!
Verder heeft iedereen het warm met alle vocht vasthoudt problemen die daarbij horen. Heb ik ook last van :j . Hopelijk wordt het eind van de week weer beter.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:38

Ik blijf gewoon al een week op rond de -4 steken. Zo frustreren. Vocht is het denk ik niet helemaal, zal het zo eens meten op de sportschool straks..

Wat een mooi resultaat al Faringo!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 08:44

Leuk dat je hier ook aanhaakt Faringo :D