Ik heb niets gedaan en in het zwembadje gelegen. We hebben de bbq aangestoken en ik vertikte vandaag iets in te vullen in Lifesum. Denk dat ik het onder de streep best ok heb gehouden maar moet nog een hoop compenseren van gisteren.

De weegschaal zal me vast niet zo lief vinden.
Mn telefoon lijkt het begeven te hebben maar had gelukkig goeie back ups, ook van lifesum en Samsung Health.
heel fijn! Nu weer vasthouden vanaf hier. Ben in ieder geval wel weer goed gemotiveerd.
dat waren dan helaas wel extra kilo's die ik had teruggevonden, dus nog geen 'new low' op de weegschaal. Maar man wat voelt het lekker als je dat gewicht weer kwijt bent. Even weer ervaren hoe het was die 2.5kilo zwaarder te zijn is wel een goede motivatie om het goede werk door te zetten, want zonder dat gewicht voelt echt beter! 

. Zulke dingen kosten altijd zoveel energie. Kun je het niet even parkeren tot je je wat beter voelt en dan beslissen of je het gaat doen. Als je je rot voelt zijn vaak kleine dingetjes ook al te veel.
Ga inmiddels stiekem hoop krijgen dat er een paar kgs hier op de berg achter blijven.