Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charisma schreef:Mooie lotus! Ik vind het rood nog wel wat hebben
Winsel: ik zou ook eerst laseren, zo'n dikke zware lijnen zijn moeilijk om te coveren.
Hier begint het te korten, nog 1 1/2 maandje, 12 april mag ik voor mijn eerste sessie bovenbeen bij Andrea Frencken, dan ben ik 1 1/2j aan het wachten
Charisma schreef:Cinniz: ik heb ik totaal 4 dagsessies staan, maar ik hoop het op 3 af te krijgen, effe bikkelen...
Kim: ja, ik vind het wel wat
WinSel schreef:Ik heb even een vraagje.
Ik heb sinds 13 december een kleine tattoo op mn pols. Goed genezen en je voelt m niet. Ivm pols klachten heb ik nu een brace om mn pols en dus ook over de tattoo. Na een tijdje gaat de tattoo jeuken en zijn de lijnen helemaal dik. Als ik dan een tijdje de brace weer af doe zakt het weer weg en is alles weer goed.
Nu word ik over 4 weken geopereerd aan mn pols en komt er 3 dagen verband om....
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen ? Het verband na de operatie kan er niet zo makkelijk af ...
WinSel schreef:Ik heb even een vraagje.
Ik heb sinds 13 december een kleine tattoo op mn pols. Goed genezen en je voelt m niet. Ivm pols klachten heb ik nu een brace om mn pols en dus ook over de tattoo. Na een tijdje gaat de tattoo jeuken en zijn de lijnen helemaal dik. Als ik dan een tijdje de brace weer af doe zakt het weer weg en is alles weer goed.
Nu word ik over 4 weken geopereerd aan mn pols en komt er 3 dagen verband om....
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen ? Het verband na de operatie kan er niet zo makkelijk af ...