Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaag in de dierentuin wel achter gekomen. De horror.
) Hypericum schreef:En of het schoolreisjestijd isvandaag in de dierentuin wel achter gekomen. De horror.
![]()
En wat pagina's terug zag ik de 'goed humeur' pillen langs komen, ik hoop dat de dames hier die de pil slikken weten dat St.Janskruid de werking van de pil beïnvloed? (Leek me handig puntje van aandacht voor de posters in dit topic![]()
)
waar kan dat?
Het viel op zich mee met de koters. Wel vraag ik me toch af wanneer het gebeurd is dat kinderen niet meer met elkaar hoeven te communiceren door normaal te praten maar door te gillen en te schreeuwen terwijl de persoon in kwestie 1m bij ze vandaan staat
Ja hoor eens het is niet omdat je een kind bent dat je dan ineens meer recht hebt op een plekje in de achtbaan. Overigens was het nog onzin ook want die rij ging super snel, ik zag ze ook weer staan toen we terug in het station kwamen. Ze waren dus effectief 1 trein later aan de beurt dan ik.
Mijn hemel wat een sessie was dat.
Slechts bevestiging gekregen waarom kinderen gewoon niet voor mij zijn, op hele specifieke gevallen na.
Alleen wel enorm duur (en het parkeren is geloof ik al 10 euro?).
Ik was verder met mijn ouders dus het financiële gedeelte speelt dan ook geen rol
Wel een omweg gemaakt, mijn vader had de afslag gemist, dus we hebben 3 van de omliggende dorpen gezien
Dan spring ik liever op een trampoline ofzo