Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 21:54

Wat een heerlijk topic dit. Ik maar menen dat ik de enige was zonder kinderwens :')

Magrathea

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:07

Ik ga morgen naar de efteling, het is nog geen schoolreisjestijd toch? :oo

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:15

Zou maarzo kunnen van wel....

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:19

Hahaha ja en veel middelbare scholieren hebben al examens gehad... dus die kunnen ook wel een uitje in de planning hebben :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:25

Hmm, de Efteling site geeft "normale" drukte. Dus ik heb goede hoop :=
Was ook niet mijn idee trouwens, mijn ouders moesten airmiles verbranden dus dan krijg je dit soort dingen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:27

Leuk Magrathea! Ik woon redelijk dichtbij de Efteling (met de auto 25 minuten, met de fiets nog geen uurtje).
We zien regelmatig richting de Efteling een file van hier tot Tokyo staan. Hopelijk blijft je dat bespaard!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 22:27

Magrathea schreef:

Mijn nichtje (9) is vorige week geweest :j

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 23:32

Magrathea schreef:

Jup, het is schoolreisjes tijd :=

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 23:39

En of het schoolreisjestijd is :oo vandaag in de dierentuin wel achter gekomen. De horror. %)

En wat pagina's terug zag ik de 'goed humeur' pillen langs komen, ik hoop dat de dames hier die de pil slikken weten dat St.Janskruid de werking van de pil beïnvloed? (Leek me handig puntje van aandacht voor de posters in dit topic :oo ;) )

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 06:57

Whahaa, ik heb ze nooit genomen hoor. Was nogal een domper op mijn humeur toen moeders ermee aan kwam zetten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 07:09

Hypericum schreef:
En of het schoolreisjestijd is :oo vandaag in de dierentuin wel achter gekomen. De horror. %)

En wat pagina's terug zag ik de 'goed humeur' pillen langs komen, ik hoop dat de dames hier die de pil slikken weten dat St.Janskruid de werking van de pil beïnvloed? (Leek me handig puntje van aandacht voor de posters in dit topic :oo ;) )

Dan zouden ze mijn humeur zeker beïnvloeden... zeeeeeeer negatief :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:37

Slecht humeur pillen voor ons dus :+

Het is wel schoolreisjestijd, alhoewel die misschien vooral in mei zijn altijd? Dan heb je misschien net geluk..

Ik ga morgen alpaca wandelen... mn vriend twijfelde eerst om het cadeau te doen "ja die koters eventueel". Maar joh al zijn die er.. ze mogen met een alpaca wandelen, dan huilen ze vast niet toch :')

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:41

Alpaca wandelen?? :):) waar kan dat?

Volgens mij is het vollop schoolreisjes tijd.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:46

Cookies schreef:

Brielle sowieso

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 19:51

Cookies schreef:

Hier op t eiland kan je ook met Alpacs wandelen. Moet ik ook eens doen

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:19

Oh dat lijkt me echt leuk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:21

Ik keek vanavond een schattige compilatie van dierenfilmpjes. Heel veel honden die superleuk met kinderen aan het spelen waren. Dacht toen serieus een moment "wel leuk voor mijn honden later, een kindje om mee te spelen". :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:25

Daarvoor heb ik mijn beste vriendin, zij heeft er op 5 jaar 4 er uit geduwd (nee geen tweelingen) waarvan mijn metekind. Die gebruik ik nu zonder dat ze het beseft om mijn hond te trainen op ‘hoe omgaan met kinderen’. Zijn wel schatjes hoor. Zondag weer wandelen en naar de kinderboerderij. Ik hoop wel dat het regent, blijven de andere mensen met kindeteb thuis

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:30

Nou ik heb het overleefd. :') Het viel op zich mee met de koters. Wel vraag ik me toch af wanneer het gebeurd is dat kinderen niet meer met elkaar hoeven te communiceren door normaal te praten maar door te gillen en te schreeuwen terwijl de persoon in kwestie 1m bij ze vandaan staat :\
Ook stond ik in de rij van de Vogelrok en er kruipen gewoon 3 jongetjes onder het hekje van de wachtrij door! Een andere vrouw vond het wel best en ze ziet mij kijken en zegt "Misschien moet je het ook even aan de rest vragen." Dus zij zo "mogen we alsjeblieft voor?" en ik zei "nee" en blijkbaar was dat niet op een hele aardige manier :') Ja hoor eens het is niet omdat je een kind bent dat je dan ineens meer recht hebt op een plekje in de achtbaan. Overigens was het nog onzin ook want die rij ging super snel, ik zag ze ook weer staan toen we terug in het station kwamen. Ze waren dus effectief 1 trein later aan de beurt dan ik. :=
Verder in het treintje nog een paar kinderen die "Engels" spraken, ze zeiden steeds "I'll cut you" tegen elkaar wat gewoon oprecht creepy was, maar waarschijnlijk was het zo'n grap in de trend van "poedersuiker = cut dus als ik Engels spreek kan ik poedersuiker zeggen zonder dat het een scheldwoord is" ofzoiets. Nee echt wat een etterbakjes.
Daarna wel nog even gepraat met een paar meisjes over achtbanen, die waren wel weer leuk. Die waren ook met hun vader, misschien dat dat scheelt, dat ze dan ineens wel normaal kunnen doen 8)7
Oja en in de Baron heb je van die voorportalen waar een verhaal wordt verteld, dan gaat op een gegeven moment het licht uit en dan moeten kinderen natuurlijk om ter hardst naar elkaar gaan gillen :\ Mijn hemel wat een sessie was dat.

Nu klinkt het alsof ik een vreselijke dag heb gehad maar dat was heus niet *\o/* Slechts bevestiging gekregen waarom kinderen gewoon niet voor mij zijn, op hele specifieke gevallen na.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:33

Stond je nog in de file voor het park? Of viel het mee? :P
De Efteling is leuk <3 Alleen wel enorm duur (en het parkeren is geloof ik al 10 euro?).
Wij wonen redelijk in de buurt en vorig jaar ben ik weer eens met mijn moeder geweest. Nostalgie <3

Jammer dat de kinderen zo vocaal aanwezig waren. Het sprookjesbos nog gedaan?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:34

Nee geen sprookjesbos :) Ik was verder met mijn ouders dus het financiële gedeelte speelt dan ook geen rol :=
Geen file voor het park, dat was ook fijn :) Wel een omweg gemaakt, mijn vader had de afslag gemist, dus we hebben 3 van de omliggende dorpen gezien :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:44

Ik vind het ontzettend leuk om kinderachtige dingen te doen, maar ik heb helemaal niks met pretparken :') Dan spring ik liever op een trampoline ofzo :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:07

Ik heb in principe ook niets met pretparken (en dan met name de jengelende koters waar je over struikelt), maar ik vind de Efteling wel leuk om nostalgie op te snuiven.
Walibi of Ponypark Slagharen heb ik dan weer helemaal niets mee.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:07

Springkussens!!

Die pretparken zijn ook mijn ding niet. Drie kwartier in de rij voor een ritje van 30 seconden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:09

Als je in september of oktober op een dinsdag of donderdag gaat is zelfs de Efteling absoluut niet druk.
Wij gingen vorig jaar ergens eind september en er stond eigenlijk nergens een lange rij. Alleen bij Symbolica hebben we een half uurtje moeten wachten, maar bij de rest konden we zo doorlopen.