Gebakken rijst
Salade met peer, rucola, croutons en biefstukreepjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Meestal als ik ergens kom en er zijn andere mensen, dan vragen ze aan de rest wat ze willen en tegen mij 'daar staat het water' 

Paar weken geleden van het paard gestuiterd. Viel allemaal erg mee, hij deponeerde me mooi in de hei dus lekker zacht. Maar ik heb geen geweldige rug en ik kreeg er na een week toch wel echt last van. Dom doorlopen natuurlijk, maar nu ging het echt niet meer dus aangeklopt bij de chiropractor. Is dus mijn bekken verdraaid, geen wonder dat ik last heb.

gribaldi schreef:Vera, ik ben zelf links dus dan zou ik hem rechts moeten gebruiken. Maar ik doe kantoorwerk en mijn muis zit recht, ik drink heel veel thee met links, en ik type veel. Dus om welke pols zou ik hem dan moeten doen
.
gribaldi schreef:Eske, bevalt je huisje? Enne pure chocolade boven de 72% kun je gewoon elke dag wat van nemen hoorJe moet jezelf ook geen dingen onthouden, gewoon genieten en een levensstijl proberen te vinden

gribaldi schreef:Vera, wisselen om te kijken wat voor effect het heeft is slim! Stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
Lieneke, ik zou graag stappen willen zien, maar ook kcal verbruik enzo.
linoleum schreef:gribaldi schreef:Vera, wisselen om te kijken wat voor effect het heeft is slim! Stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
Lieneke, ik zou graag stappen willen zien, maar ook kcal verbruik enzo.
Dat geven ze naar mijn weten beide.
Excuses dat ik zo kortaf reageer en op weinig mensen. Doe het steeds snel snel tussendoor het werk als eventjes rustig is.
Bedankt voor je adviezen
Moet ff wat beter opletten!
TZT een eigen weegschaal
Die ook gewoon kan blijven staan, want bij ons lukt dat niet in de badkamer, iets met zere tenen
finnens schreef:Ik had eens een verschil van 10 kg op vloerbedekking. Op de stenen ondergrond of gelijkee houten vloer is het best.
Pure chocola heeeerlijk! Moest het eerder ook niet, maar na een aantal keren gewoon puur nemen ipv melk ben ik om haha. Moet je alleen wel boven de 70% cacoa nemen, anders zit er vaak nog erg veel suiker ed in. Heeft iemand ervaring met de pure choco van die webshop die laatst genoemd werd? Kom even niet op de. Naam
Gisteren lekker spaghetti. Veel kcal, maar was wel lekker.
Pas sinds vrijdag haha maar bevalt heel goed tot nu toe!
?
)