Gebakken rijst
Salade met peer, rucola, croutons en biefstukreepjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Vera, ik ben zelf links dus dan zou ik hem rechts moeten gebruiken. Maar ik doe kantoorwerk en mijn muis zit recht, ik drink heel veel thee met links, en ik type veel. Dus om welke pols zou ik hem dan moeten doen
gribaldi schreef:Eske, bevalt je huisje? Enne pure chocolade boven de 72% kun je gewoon elke dag wat van nemen hoorJe moet jezelf ook geen dingen onthouden, gewoon genieten en een levensstijl proberen te vinden
gribaldi schreef:Vera, wisselen om te kijken wat voor effect het heeft is slim! Stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
Lieneke, ik zou graag stappen willen zien, maar ook kcal verbruik enzo.
linoleum schreef:gribaldi schreef:Vera, wisselen om te kijken wat voor effect het heeft is slim! Stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
Lieneke, ik zou graag stappen willen zien, maar ook kcal verbruik enzo.
Dat geven ze naar mijn weten beide.
Excuses dat ik zo kortaf reageer en op weinig mensen. Doe het steeds snel snel tussendoor het werk als eventjes rustig is.
finnens schreef:Ik had eens een verschil van 10 kg op vloerbedekking. Op de stenen ondergrond of gelijkee houten vloer is het best.
Pure chocola heeeerlijk! Moest het eerder ook niet, maar na een aantal keren gewoon puur nemen ipv melk ben ik om haha. Moet je alleen wel boven de 70% cacoa nemen, anders zit er vaak nog erg veel suiker ed in. Heeft iemand ervaring met de pure choco van die webshop die laatst genoemd werd? Kom even niet op de. Naam
Gisteren lekker spaghetti. Veel kcal, maar was wel lekker.