Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 00:36

Ik vind het zo jammer, want als ik youtube zie ik als tip voor hooded eyes, geen oogschaduw met shimmer. Daar baal ik zo van, want ik heb veel oogschaduw met glans :P En ook hele fijne bruintinten met die glans.. Ik wilde ook de Naked2 Urban Decay palette gaan kopen, met heel veel mooie bruin en natural tinten, maar een groot deel daarvan hebben wel een shimmer, dus dan is het zonde om tientallen euro's aan een palette uit te geven, als de helft ervan niet echt bruikbaar is.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 01:17

elkee schreef:
Twilight, foto's or it doesn't happen ;)

Morgen of zaterdag ben je de eerste haha :P in iedergeval de eyeliner en kleurige bottom lash line :) hopelijk morgen gelijk effe de silky lashes van mascha scoren als ze weer binnen zijn :P

ElineS. Ik vinde matte pallette van makeup revolution erg fijn. Niet duur maar wel fijne kwaliteit. Ookal vind ik een beetje shimmer op mijn onderste wimperrand niet heel erg.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 05:23

@Twilight: Ik had even gekeken en wat reviews gelezen. Op zich komt het palette wel goed uit de bus, behalve dat de kleuren erg veel op elkaar lijken, zodat je in principe niet de 32 kleuren hebt zoals het er op staat. Tussen een aantal kleuren is er geen onderscheid te zien op swatches. Ook gaat het snel in de creases zitten op je oog. Het is geen hele fijne poeder, klontert soms wat. De lichte kleuren zijn fijn om te blenden, maar de donkere kleuren blenden lastig.

Heb jij ook diezelfde ervaringen of heb je nergens last van en is het voor jouw gewoon een fijn palette?

Ik kwam ook nog de Chocolate Bar Palette's tegen, ook voor maar een 10tje. Zijn er 5 versies van met verschillende kleur combinaties. Degene die me het meeste aanspreek is de I Heart Makeup Wonder Palette Naked Chocolate.

Ik dacht alleen dat ze allemaal mat waren, maar dat is niet zo. Er zitten ook shimmers bij. Op zich niet erg, als het maar niet 50/50 is. Er mogen best een paar shimmers in zitten, zolang er maar de meeste mat kleurtjes zijn. Shimmer vind ik leuk, heel leuk, maar past blijkbaar niet zo goed bij mijn hooded eye, dus daar moeten we dan maar vanaf zien. Hoewel een kleine shimmer ergens vast niet zo'n ramp is en dus een palette met een aantal shimmers is geen probleem.

Afbeelding

Heeft iemand dit palette? En hoeveel shimmers zitten erin? En hoe bevalt de oogschaduw palette van deze lijn? :) Als iemand hem heeft :P

Wel jammer aan dit palette is dat de doos een witte reep chocolade is :P Ik vind een bruine reep chocolade doos veeeel leuker. Positieve is wel, ik zal geen zin krijgen in chocola tijdens het make-uppen met deze, want ik vind wit niet lekker :P

Ik had ook nog een paar posts terug geplaatst, over mijn wenkbrauwen, dat ze van nature een ronde vorm aannemen en dat ik ze nooit mooi strak kan krijgen, behalve als ik teken/poeder op lekken waar geen haartjes zitten, maar dat vind ik nooit zo mooi. Of tenminste, ik krijg dat nooit zo goed. Hoe doen jullie dat?

Ik ga lekker veel pagina's teruglezen vannacht. Ik kan helaas niet slapen, slechte nacht.. En zo doe ik misschien wat make-up tips op :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:30

Shimmer is met een hooded eye juist nodig! Het matte gedeelte moet op je arcade boog en daarboven, de shimmer mag knallen op ke bewegend ooglid. Dan trek je aandacht naar hef stukje ooglid wat je ziet, en niet naar de hooded gedeelte.
En gebruik bij hooded eyes zo min mogelijk eyeliner. Wil je toch iets meer intensheid, dan kun je dit beter op je waterlijn van je bewegend ooglid aanbrengen met een smudged potlood. Lastig uitleggen via hier!

Volgens mij hebben meerdere dames hier die chocolate bar.

Je moet dan inderdaad bijtekenen om de wenkbrauw minder rond te maken. Of je wenkbrauw wat meer epileren en de vorm subtiel aanpassen :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:50

Ik heb niet die hele grote eline want die lijkt idd erg op elkaar. Ik heb die lang werpige. Ook wel veel dezelfde kleuren maar net anders :j heb vrdr geen probleem met blenden van geen enkele kleur :)

Hmm dus wel een sparkle op bewegend ooglid :) goed om te weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:57

Ik heb ook hooded eyes en ik gebruik wat Elke zegt altijd shimmer op mijn bewegend ooglid, met een matte kleur in mijn crease die ik dan net erboven blend.
Juist mooi, zo zie je mijn ooglid in ieder geval nog wat :')

Smurf is niet mijn man (denk dat hij het niet leuk zou vinden als ik hem Smurf zou noemen :') ), maar mijn vriendinnetje, Friemel :')
En echt, ik ben flieft <3

Afbeelding

Dit cadeautje heb ik van mijn man gekregen <3

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:23

Super kleur. Gaaf :D

Ik heb ook ff met beetje kleur gespeelt :) heb niet veel kleur in mijn stash maar groen kan k altijd wel hebben :)
Afbeelding

Afbeelding

Lippen is een nieuwe matt velvet van euhm essence. Blush is van mac its met flower haha ben slecht met namen onthouden.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:37

Mooie kleur, die van Essence!

En oooh het is friemel! Met haar kun je ook trouwen hoor :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:40

Weet ik, maar ik mag helaas maar met 1 persoon trouwen en ik was zo stom om ja tegen mijn man te zeggen voor ik Friem tegen kwam -O-
Scheiden zou kunnen, maar aangezien we net een huis gekocht hebben gaat dat een hoop centjes kosten en dat betekent dat ik geen make up meer zou kunnen kopen...
Dus ik hou Friem er gewoon naast :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:46

Whahahahha meiden :=

Twilight ik wordt heel erg afgeleid door je blush vind t teveel n streep.. Je ooglook ziet er leuk uit

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:56

Ja. Had er ruzie mee vanochtend :') volgende keer beter :P maar dankje beide.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:57

Hahaha!
Ja een affaire is tegenwoordig hip. Wordt zelfs reclame voor gemaakt dus het mag! _O-

Ik heb zin in een grungy look vandaag, dus die ga ik straks maar eens even fabriseren.
Nu eerst even Bold and the Beautiful kijken (de inner kortpittige huisvrouw in me moet ook aan haar trekken komen he)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:01

Ik volg dat al jaren niet meer (B&B) :+ Op een gegeven moment had iedereen het wel met iedereen gedaan, djiez :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:06

Ik vind je ooglook heel mooi, maar je blush veel te heftig.
Zie alleen maar roze...
Maar ik ben ook meer van een zachte blush ipv een duidelijk aanwezige blush.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:16

Mijn make-up vandaag.
krijg het niet zo duidelijk erop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:20

DnT schreef:
Zie alleen maar roze...

Heb hem net bij mijn zusje iets vrdr uitgebelend met wat losse poeder :) nu is t iets beter en nii meer zo heftig, maar ben wel van een wat duidelijkere blush :j

Mooie simpele rustige look marlon. Heb alleen t idee dat er iets mist. Maar kan ook aan mij liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:24

Eline, ik heb een palette van revolution en van i heart chocolate. Die van revolution vind ik helemaal niks, waardeloze kwaliteit maar de chocolate paletten vind ik geweldig fijn. Ik heb er nu 3 en ik wil de andere twee ook. Ik ben zelf het meest verliefd pp de witte. :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:25

Twilight schreef:
DnT schreef:
Zie alleen maar roze...

Heb hem net bij mijn zusje iets vrdr uitgebelend met wat losse poeder :) nu is t iets beter en nii meer zo heftig, maar ben wel van een wat duidelijkere blush :j

Mooie simpele rustige look marlon. Heb alleen t idee dat er iets mist. Maar kan ook aan mij liggen.

Ik denk dat je een aangezette wenkbrauwen mist. Ik mis ze namelijk wel. Wenkbrauwen maken een gezicht sterker :j

Het goud staat wel leuk en lieflijk.

En inderdaad, zo gaat het nog steeds bij Boldje. Iedereen batst iedereen. Maar het is zo lekker simpel. Heerlijk :P En ik vind Steffy heel mooi. Mijn girlcrush (1 van de vele)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:31

Ik wil naar aanleiding van Jolien haar lovende berichten ook een i heart chocolate palette :j
Ik draag weinig make up(mascara, lijntje boven en onder en dat is het wel, ja... afpoederen om te zorgen dat die lijntjes ook blijven zitten :+) maar soms wil ik wat meer.
Maar goed. Voor soms ga ik geen dure spullen kopen, hoe mooi ik bepaalde dingen ook vind.
Maar het moet wel een beetje goed spul zijn anders draag je het natuurlijk ook niet (als het slecht gepigmenteerd is of er in 3 seconden van af glijd )

Lippenstift heb ik wel duurdere(mac ) maar die draag ik wel regelmatig.
Wil nog wel van hema die lip potloden checken. En iets voor mijn wenkbrauwen.
Ben donkerblond van mezelf , maar verf mijn haar donkerbruin... dus dat heeeft wat hulp nodig soms.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:59

DnT :')
Tof cadeau (cadeaus!) Staat je goed!

Twilight mooi dat groene lijntje!

Marlonfloris mooi naturel!

Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een palette met een een beetje kleur :)

Mijn make up van vandaag, alleen mn potlood gebruikt voor mijn wenkbrauwen vandaag. Oh en mijn rode wangen zijn van de haast denk ik :')

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:02

Ik vind ze nu al veel mooier Kaygee!
:j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:40

Mooi zachte look! Mis idd wel wat wenkbrauw :)

Vandaag geknutseld voor t thematopic, licht is wel erg geel..

Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:41

Oh wauw loop n week voor.. Deze keer moest t wintet zijn :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:43

DnT schreef:
Weet ik, maar ik mag helaas maar met 1 persoon trouwen en ik was zo stom om ja tegen mijn man te zeggen voor ik Friem tegen kwam -O-
Scheiden zou kunnen, maar aangezien we net een huis gekocht hebben gaat dat een hoop centjes kosten en dat betekent dat ik geen make up meer zou kunnen kopen...
Dus ik hou Friem er gewoon naast :j

Werkt prima zo, eerlijk zullen we delen :j

Twilight ik was zo enorm afgeleid, ik zag alleen maar roze wangen :)) blush is idd veel te heftig zo maar nu hou ik sowieso van subtiel.

Ik had vanochtend geen tijd want had me verslapen :') maar ook ik draag Prom night vandaag :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:48

Suus, erg mooie look :D

ik zal straks ff nieuwe selfie maken hahahaha :P

Edit: het is zo wel beter toch haha

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Twilight op 18-03-16 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt