Wij mochten bij de klinieken gewoon nagellak op. Althans, mn collega's, ik was in dat tijdperk nog mega nagelbijter . Met operaties heb je handschoenen aan en verder ben je als assistente voornamelijk in de weer met baasjes en schoonmaken.
Siggislief
Geplaatst: 09-04-14 09:50
Lekker fel, DnT.
Morgen ga ik maar een blauwe nagellak der op doen, heb dan iets meer tijd.
In heb ook de glitter off van OPI. Maar bij mij komen er geen stukken nagel mee. Probleem bij mij is dat het er te makkelijk afgaat juist, waardoor de lakken binnen notime er al half af zijn. Maar vind t wel super handig dat ik niet met remover aan de gang hoef.
LadyMadonna
Geplaatst: 09-04-14 10:36
Essence modern romance.
Tazzey
Geplaatst: 09-04-14 10:37
Ik zou als ik Anke was gewoon een mooi neutraal kleurtje dragen en daar even vragen naar het beleid. Het staat altijd wel verzorgd als je zorgt dat je handen netjes zijn, als je er eenmaal werkt kijken ze niet zo nauw meer.
Mooie nail art zo Stef!
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 09-04-14 10:38
Hmmm... vind ik minder geslaagd heel eerlijk gezegd. Kleurtje is streperig en ik vind de stempels (toch?) niet zo mooi zitten door de ruimte onderaan de nagel (of bovenaan, is maar net hoe je het bekijkt ).
Vijl jij je nagels trouwens van rechts naar links? Ze lijken een beetje schuin te lopen of komt dat door de foto?
Ik vind ze allebei niet zo leuk .l Ik heb een vergelijkbaar lakje van NBO, waar ook nog pastelpaars inzit, maar die draag ik ook nooit. Wel hele lieve lakjes zijn het allemaal trouwens .
Sorry Stef, ik vind 'm ook niet zo, vind het zwart heel hard bij die kleur lak.
Ik gebruik Pink eigenlijk alleen in een jelly sandwich... heb hem 1x als accent gedragen... over Mod about you... denk dat je je wel een voorstelling kunt maken van wat ik van die combi vond
Nou... grappige is dat de kleur op zich nog niet eens zo heel erg was (ik vond het oerlelijk trouwens, maar meerdere mensen zeiden dat het qua kleur best stond), maar hij past gewoon TOTAAL niet bij mijn karakter!
Ik en babyroze is schijnbaar geen goede combi
Tazzey
Geplaatst: 09-04-14 11:01
DnT schreef:
Wat verrassend dat je de OPI beter vind Tazzey
Heb jij de OPI Spotlight on Glitter collectie ook? Daar zit nog een vergelijkbaar lakje in: You Pink too much.
Dat was ook niet zo moeilijk. Catrice vind ik persoonlijk gewoon niet zo'n fijn merk. Het zijn vooral die gammele kwastjes.
De Spotlight on glitter collectie is onderweg. Besteld bij NS maar hij heeft een detour gemaakt over Israel. Hij is vanaf Miami naar Israel gegaan, en ik weet uit ervaring dat er toch écht vliegtuigen van Miami naar Amsterdam gaan Dus ik verwacht mijn pakje een dezer dagen wel. Daar zit ook de rest van mijn Nel Veerkamp collectie in (de sheer tints).
Skessa_
Geplaatst: 09-04-14 11:05
Ik vond op de foto's al van niet Maar geeft niet hoor moppie
Nou de nailarts die ik er mee voorbij heb zien komen, waren niet beter dan wat geklieder wat ik in groep 3 op papier deed.. Nee, echt totaal mijn ding niet .
Alleen jammer dat OPI nu net doet alsof zij de eersten zijn die de sheer tints bedacht hebben... ik heb al zeker een jaar, anderhalf een Misa in mijn collectie wat ook een tint is.
Nooit gedragen, want ik kan er niks mee, maar toch