Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Heb gisteren hardloop spullen gekocht!
N ieuwe schoenen, een broek, shirtje met lange mouwen en een jasje.
Shirtje met korte mouwen heb ik nog uit mijn fitness tijd.
Vanochtend met de nieuwe spullen gelopen en liep allemaal goed en zat niet te warm.
Dat was evy les 3.
leonie87 schreef:Ik vond de discussie over rust en training erg interessant hoewel ik echt nog ene beginner ben denk ik dan. Ik voel gewoon een beetje aan in mijn lijf hoe het voelt.
Door omstandigheden had ik 12 dagen niet gelopen en toen was het wel even pittig lopen. met 1 dag rust weer gaan lopen en dat viel me ook tegen aangezien ik er normaal altijd 2 dagen tussen laat maar wel mijn doel gelopen dus dat was ok. Vandaag 10 km gewandeld (in de bergen) dus dinsdag pas weer lopen.
Wat jammer Sv dat het zo slecht geregeld was. Was de loop wel mooi verder?
Lekker hoor trijntje! Als je last krijgt van je nek heb je dan wel de juiste schoenen/ondergrond?
leonie87 schreef:Wat vervelend! Heb je nooit een wiphlash ofzo gehad? Dat valt medisch bijna niet vast te stellen maar geeft wel klachten bij sporten waarbij je "klappen" op moet vangen. Hoeft geen auto ongeluk te zijn kan ook een val van een paard of fiets of gewoon te voet zijn.
Anders eens cranio sacrale therapie proberen? Dat heeft mij enorm veel geholpen. Tenminste, als het nodig is. Wil je niks aanpraten
linnie050 schreef:Hoe gaat het nu Ostra?
Was de auto wel gestopt?
Ja heel leuk nieuwe spulletjes.
wel duur!
Paarden spullen zijn duur maar hardloop spullen ook haha.
Dinsdag begint mijn hardloop cursus!
Vandaag les 4 van Evy gelopen.
Met evy leer je niet rek en strek oefeningen.
En ik denk dat ik van plan ben 1x in de week de cursus en gewoon verder met evy.
Kijken of dat wat aansluit.
Wat gaaf door de dierentuin!
Is dat leuk?
Nann geen ervaring mee maar misschien een stapje terug doen of eens een sport test?
Doe je les 3 van Evy?