[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:16

Ik vind koninginnedag leuk omdat we dan vrij hebben :')
En op deze dag zijn m'n vriend en ik bij elkaar gekomen dus is het feest compleet haha

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:28

Ik vind vandaag een leuke dag omdat ik morgen jarig ben, haha! :D

Bedankt meiden <3. Vanmorgen begonnen met magere kwark met 3 eetlepels muesli :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:30

Ohja, madeira, kom op meid je kunt het, jij bent het grote voorbeeld hier in het topic dus laat ons zien wat je kunt!! ;)
En laat je lekker verwennen morgen :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:31

Tarzan, dankjewel <3 echt zo lief!!

Ik heb vandaag een jurk aan.. is echt lang geleden :D haha..

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:37

Showen!!!! :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:37

Ik ga weer eens luisteren naar jillian! Hihi

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:39

Best moeilijk hoor, foto van jezelf maken, haha :D

Afbeelding

KarinW86

Leuk hoor!

Frummels

Ohh haha dankje Mootje dat wist ik niet!
Ik heb ook absoluut niets met koninginnedag.. :+

Je kunt het Madeira! Wij geloven in je. :)
Wat leuk een jurk! Inderdaad even showen! :D

Haha luisteren of ook meedoen Tarzan?

Edit: wat suuuuuper leuk Paulien!!! Staat je geweldig, je hebt een prachtig figuurtje!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:41

Bedankt :D dit geeft mij weer motivatie om door te gaan.. JULLIE ZIJN GEWELDIG :D <3

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:09

hahha Frummels, ik heb ook meegedaan ja :') Ben kapot haha! Heb nog spierpijn van de les met mijn paard gisteren :P

Madeira, leukk! en je ziet er goed uit hoor! :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:20

ik vind deze dagen ook niks aan

Mayflower hoe heet die ranja met Stevia?"en/of waar is het te koop?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:22

Ik drink gewoon ranja die ik uit de albert heijn pluk :) Met geen suiker. Zitten ook vrijwel geen calorieën in (3 per glas ofzo) en smaakt best goed.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 11:43

Kom op Madeira je kunt het! :D
Hier ook niks met het koningshuis en die trammelant er omheen..
Zo weer ff shaken en dan met de hond naar het bos en vanavond de tuin nog even in.. Onkruid wieden. :))

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 13:11

:wave:
Mag ik hier ook mee komen praten? Ik heb altijd al een beetje moeite gehad om mijn gewicht stabiel te houden maar ben wel altijd gezond geweest qua gewicht.
Helaas heb ik 5 jaar geleden mijn enkel gebroken na een val van een paard en daarna is het een berg ellende gebleven. Ruim 3 maanden geleden ben ik geopereerd en moet weer een verplichting om op de bank te zitten en niets te doen.
Na mijn enkelbreuk was ik 20kg aangekomen maar daar is een groot gedeelte wel weer van verdwenen, in de afgelopen maanden ben ik weer 14kg aangekomen en daarom heb ik op 1 april de knop weer omgezet.

Ik kan helaas fysiek nog niet zoveel als ik zou willen en heb dus mijn eten vrij drastisch aangepast. Omdat ik echt verslaafd was/ben aan suikers ben ik begonnen met South Beach. Geen gezonde manier om voor de rest van je leven te eten maar voor mij wel een hele fijne manier om af te kicken van het slechte eten wat ik in de afgelopen maanden heb gedaan omdat ik mezelf zielig vond.
Inmiddels ben ik alweer aan het opbouwen met koolhydraten en eet ik naast eieren, vlees, vis en groentes iedere dag 125gr fruit, een eetlepel allbran en twee crackers en daar komt donderdag nog een portie fruit bij.
Ik voel me erg goed na eerst een dag of 10 vreselijk hoofdpijn te hebben gehad en vol puistjes te zitten van alle afvalstoffen. Geeft aan hoe goed ik voor mezelf gezorgd heb :o

Mijn eerste doel toen ik begon was om weer het gewicht te hebben van voor mijn operatie dus 14kg eraf. Doel twee is om mijn BMI onder de 25 te krijgen maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
Inmiddels is er 7,2kg vanaf dus ik ben over de helft naar mijn eerste doel en dat geeft een goed gevoel.
Naast twee keer per week een uurtje trainen bij de fysio, doe ik dagelijks mijn opgelegde oefeningen en fiets ik regelmatig. En ik heb inmiddels weer drie keer gereden. Ik hoop de komende tijd het sporten weer uit te kunnen bouwen maar helaas werkt mijn lijf daarin nog niet helemaal mee.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 14:13

Woehoe ik ben niks aangekomen tijdens mijn weekendje Texel. Ik heb er wel een beetje aan gedacht en niet te gek gedaan. Ben dus een blij mens. Nog 1 kilo en dan is mijn 1e streefpunt bereikt.
Succes weer iedereen en denk eraan een wortel is ook oranje :D (dus laat de oranje tompoucen staan)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:11

Hoi Katja, welkom! :)
Wat goed dat je er alweer de helft af hebt weten te krijgen!
South Beach is misschien zoals je al zegt niet echt een dieet om de rest van je leven te kunnen/moeten willen volgen, maar als het voor jou goed werkt om van de suikers af te komen, dan moet je het zeker doen!
Elk lichaam is en reageert anders, en als dit voor jou werkt is dat alleen maar fijn toch? :)
Wat lastig dat je niet veel mag/kunt sporten, maar ik weet zeker als je dat weer lekker mag en kunt opbouwen het er nog sneller afvliegt. Zolang je maar gezond en genoeg blijft eten!

Puppetje: Wat super goed! Nu gewoon weer lekker doorgaan :)

Ik heb vanmiddag een stuk met mama door de stad gewandeld, we wilden even naar de Kruidvat, maar alles was dicht.. -O-
Echt super stom want in het krantje staat dat de aanbiedingen geldig zijn vanaf 30 april.. en dat is vandaag.. :')
Enfin, mama heeft bij Julia's een lekker broodje met tonijnsalade genomen, ik alleen een cappuccino want ik had al een avocado en crackers op thuis dus ik had geen trek.
Net van zonnatura een zakje Knappertjes op (gedroogde appelschijfjes met kaneel) en vanavond ga ik bij mijn moeder eten: ratatouille met zilvervliesrijst! <3 (zonder vlees, mijn moeder eet niet zo vaak vlees :) )

Morgen gaan we drie dagen naar antwerpen, kijken of ik het gezonde eten vast kan houden. Maar ik moet natuurlijk wel zo een wafel met slagroom en aardbeien hebben := Ach, dat loop ik er vast wel weer af in die drie dagen!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 16:12

Katja welkom! :)

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 16:22

Welkom Katja

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 16:53

Welkom Katja!
Knap dat je er al 7 kilo af hebt, vol houden zo! +:)+
Wat goed Puppetje! Zo zie je maar, altijd van het ergste uitgaan, kan het alleen maar meevallen haha! :))
Frummels, lekker genieten van je weekend! :D

Even iets anders.. :o
'Ons hotel' heeft een actie dat degene met het leukste verhaal een weekje vakantie wint.. Ik ben genomineerd, zouden jullie mijn verhaal willen liken? :)) Zou ik heel erg op prijs stellen! Mijn naam is Hannah van Klompenburg. :)

https://www.facebook.com/Iberotel.Lamaya.Resort

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 18:05

Captain: ik heb jouw verhaal geliked! :D Ik zal voor je duimen dat je wint!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 19:02

Welkom Katja (volgens mij hebben wij bij elkaar eerder gezeten in een topic voor afvallen, of niet? :) )

Super fijn Puppetje! :D

Capitain, ik heb geliked :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 19:34

Welkom Katja, wij hebben in een ver verleden wel samen gecrosst bij trainingen van Rob. Balen dat je lichamelijk zo weinig kan nu.
Frummels, veel plezier in Antwerpen!

Ik werk vrijdag aan boord en vrees het ergste voor de lunch :+

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:29

En dan ben je even een paar dagen weg en je kan meteen 10 pagina's bijlezen :P

Wat is iedereen nog steeds goed bezig! :D

Frummels schreef:
Morgen gaan we drie dagen naar antwerpen, kijken of ik het gezonde eten vast kan houden. Maar ik moet natuurlijk wel zo een wafel met slagroom en aardbeien hebben := Ach, dat loop ik er vast wel weer af in die drie dagen!

Wat toevallig! Ik ben vandaag net terug gekomen uit Antwerpen :D En ook ik ben gezwicht voor die wafels ... :=
Ik heb de afgelopen dagen zo slecht gegeten, dat ik er helemaal een beetje ziek van ben. M'n maag is van slag, ben misselijk en bij het idee aan zoetigheid wordt ik al onpasselijk..
Zijn er meer mensen die hier last van hebben na een tijd 'goed' eten? Voel alsof ik helemaal niks meer gewend ben...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:34

Lonneke, dat heb ik ook. Suiker staat bij mij voor jeuk en exceem em vet eten voor buikpijn, kramp en diarree.