Suus, ik denk dat naar koper, kastanje of strawberry je ook heel goed zou staan. Past goed bij je ogen en je huid. Wel heel anders dan blond maar ik denk dat het je heel gaaf zal staan!
Debortje_
Geplaatst: 12-12-15 00:13
Nou ik heb het gedaan hoor.. Ik heb nu aan de bovenkant mooi bruin, en de onderkant is donkerbruin/zwart achtig
Mijn eigen haar is bruin van kleur, mijn meest favoriete kleur die ik al aantal jaren heb is rood Heb ookal zwart en blond gehad , maar rood blijft toch echt mijn favo Ik kleur mijn haar ook altijd zelf , ga nooit naar de kapper
Zal het is bij de kapster voorleggen.. Zitten nu aan een balayage/ombre te denken en dan echt extreem lichte punten zodat er voldoende contrast is.. Ik heb zelf strawberry blonde shampoo dus dan kn ik t erna daarmee testen
Hoi, ik kom even binnenvallen voor een vraagje. Ik ben mijn haar twee kleuren aan het verven, maar ik vroeg me af of ik voor de tweede lichting het beste kan wachten tot het helemaal droog is of dat het geen kwaad kan om het op vochtig haar te doen? Op de verpakking staat daar niets over namelijk. Dit omdat de eerste lading natuurlijk uitgespoeld moet worden en het me waarschijnlijk niet lukt om het tweede stuk droog te houden
Thanks! Ja gek toch want vroegah moest het altijd op nat haar herinner ik me. Handdoekdroog wel maar iig vochtig. Nou goed, zal wel nieuwe techniek zijn ofzo
Meiden, ik heb een vraag; ik heb bij de kapperswinkel blondeerpoeder gekocht en de verf die erover heen komt. Ik heb alles in overleg gedaan met de kapster in de zaak. Nu ben ik een cruciaal ding vergeten te vragen en ik hoop dat jullie mij daar antwoord op kunnen geven.
Ik ga in mijn haar een ombre/balayage maken, eerst moet ik het dus blonderen met die poeder en daarna verven met een mooie as tint. Nu is mijn vraag echter, wanneer ik de blondeer heb uitgespoeld en ik het daarna ga verven, waar moet ik die verf dan allemaal aanbrengen? Of kan het over mijn hele haar heen? Of op de gok tot waar ik het heb ontkleurd?
Hoezo op de gok? Je ziet dan toch waar je geblondeerd hebt?
Jennifuur
Geplaatst: 14-12-15 10:37
@Woodythepug: ik zou eigenlijk altijd mijn hele haar pakken, maar zoals ik het begrijp wil je astint alleen op de lichtere delen dus? Ik denk dat het ook wel mooi wordt als je het over al het haar doet, misschien staat het ook een beetje gek als bijvoorbeeld de bovenste kleur warm is en de plukken assig. Maar dat weet ik niet zeker
Ik heb afgelopen week bij de Kinki mijn haar dieppaars/violet/rood/hoe je het wilt noemen laten verven! Nu kreeg ik enkel niet veel advies mee qua het onderhouden van de kleur, toen ik het de kapster vroeg zei ze 'Ja, je moet een goede kleurshampoo gebruiken, als je het gewoon met Andrélon ofzo wast, is het er met drie weken uit.' Naja, oke, jammer dat ze niet zelf een merk kon aandragen.. Nu zou ik dus graag weten waar ik naar moet zoeken. Normaal was ik mijn haar met Lushproducten en daar doet het het erg goed op. Moet ik op zoek gaan naar een shampoo met roodpigment, of gewoon een kleurshampoo die geschikt is voor geverfd haar (maakt niet uit welke kleur)?
Om een beeld te krijgen, een foto van mijn haarkleur nu (in spoiler want grote foto )
Spoiler:
Yasmine
Geplaatst: 14-12-15 10:45
Waaaauw Drunksheep, goed dat je bent teruggegaan want nu ziet het er prachtig uit!
Jennifer, een beetje van die paarse verf in je conditioner doen en dat iedere keer na het wassen gebruiken schijnt goed te werken Staat je leuk, die kleur!
Mijn haar is ergggg leuk geworden, moet wel even weer gewoon worden aan het lichtere maar de kleur is helemaal geworden wat ik wou. Lichtblond en assig, en heb meteen zilvershampoo gekocht om te zorgen dat het niet geel wordt. Zal straks even een foto maken. Nu nog wachten tot m'n haar bijgegroeid is na die dramatische, veel te korte knipbeurt van vorige keer ( ) en dan ben ik helemaal blij
Yasmine, ah dan gewoon verf van de drogist? Of de kapperswinkel? Weet niet zo goed waar en wat ik moet zoeken Toen ik een keer rood ben gegaan, kreeg ik een flesje kleurshampoo mee van de kapper namelijk. Dankje
Dankje, Bizzybijtje! Hoe ziet je kleur er nu uit?
Anoli
Geplaatst: 14-12-15 22:06
*valt even binnen, sorry*
Morgenmiddag naar de kapper en nu twijfelsssss Mensen die hier wat ideeën hebben? Ik heb jaren permanent gehad (wel op een mooie manier), maar dus altijd lang haar gehad zonder pony/schuine lok. Na flink haar sparen het vorig jaar januari in 1x alle krullen eruit laten knippen en na lang plaatjes zoeken en met kapster overleggen uitgekomen op dit model:
Erg blij mee, maar nu ik eindelijk kan experimenteren wil ik dat ook wel eens een keer. De lengte mag van mij nu nog iets korter (haar moet in een staart kunnen, maar dat er plukken losvallen is geen probleem) en ik wil graag een andere pony/schuine lok. Iet voller, iets ... tja... lastig uitleggen. Ik heb van mijzelf licht slag erin zoals je kan zien, dus losse speelse kapsels zijn welkom
Iemand een idee?
Drunksheep
Geplaatst: 14-12-15 22:08
Thanks nog damesss
En Jennifer, ik had al gezegd dat ik het mooi vond haha! Je kunt ook van dat cheap La Riche Directions (hebben ze veel kleurtjes van) nemen met conditioner, en dan als soort masker gebruiken.