Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Mijn naam was Pacer
ondanks dat er wel Leonie op mijn bib stond. 

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe PR!
). Hij heeft geen top tijd gelopen, uiteindelijk had hij zich maar neergelegd bij het feit dat hij amper kon inhalen en heeft zich maar vermaakt met alles wat er om hem heen gebeurde.
Dat er nog maar veel mogen volgen!
Wat fijn dat jij en je partner elkaar zo op sleeptouw kunnen nemen. Gelukkig geen blaren in je nieuwe schoenen.
Maar ik kan me voorstellen dat je daar stress van had. Gelukkig komt de appel er nu in stukjes uit! En heerlijk gelopen zo te lezen beide keren
Succes deze week met school weer!
Fijne vakantie deze week!
Was erg gezellig! Samantha_ schreef:Wat leuk Leonie, top gedaan! Als ik je verslag zo lees snap ik dat ik je niet heb gezien want ik ben 20 minuten eerder gestart.
Lijkt me heel lastig om het tempo zo te lopen, al heb ik ook aardig constant gelopen.
Als je nou volgende keer 1:55 gaat pacen loop ik met je mee!
En non stop aan het denken, is onze pace goed?
dat heb ik niet eens!
Kan me echt wel voorstellen dat het steeds op de tijd en op andere moeten letten echt enorm vermoeiend is. Volgende keer gaat het vast al ietsje makkelijker
Wat goed trouwens dat je gestopt bent om te kijken of er hulp nodig was!
Ik vond deze loop altijd super gezellig qua sfeer als ik aan de zijkant naar mijn vriend kwam kijken. Mooie routes, gezellige mensen, heel gemoedelijk ook volgens mijn vriend, dus ik wilde heel graag een keer die loop doen. Was oorspronkelijk altijd alleen een 10 en halve marathon, dus dat is echt de reden geweest dat ik ben gaan trainen voor 10. Bij inschrijving hadden ze nu voor het eerst ook een 5 km, maar ik vond met de mooie routes in het verleden en dat ik had geroepen ik ga voor de 10, dat ik me dan ook voor de 10 moest inschrijven. Nu is de route van de 10 bekend, dat is 2 keer het rondje van de 5
Het leek me juist zo tof om eens het verdere rondje te mogen doen. En natuurlijk is 2x 5 ook 10, maar ik had ergens toch verwacht dat het een andere route zou zijn. Het 1e wat ik nu dacht was, nou dan kan ik nu het zo rot gaat wel de 5 doen ipv de 10 dan heb ik dat rondje ook gezien
ze kunnen er vast niks aan doen, ik ga er een beetje vanuit dat Gouda denkt, singelloop kan ook rondje van 5km 2x lopen dus deze ook.. maar voor nu voelt t ff meh..
dus het rondje was een stuk groter dan de bedoeling was. Het is uiteraard hardlopen en lopen afgewisseld maar wel trots op dit resultaat al 

Begrijp dat je teleurgesteld bent! Maar je vriend heeft gelijk, schrijf lekker alvast de volgende in en maak voor deze een goed plan, heb je wel een fijn eikpunt.
Maar als ik het niet probeer....
Maar verder lekker gelopen, het was ook lekker weer om te lopen.
Goed gelopen! Ben je alweer een beetje opgeknapt inmiddels?
Ik moest trouwens nog aan je denken met mijn gepiep van 2x de 5 km. Ik zeur over 2x hetzelfde rondje en jij rent gewoon een ultra op hetzelfde oppervlak
Ook gewoon nog 19 deelnemers.
Echt bizar hoe makkelijk hij loopt (nou heeft hij ook echt een super conditie, is super sportief, maar toch).
Wel was ik echt kapot aan het einde, laatste stukje was wel wat zwaar. Dat zei Suunto overigens ook
Het ging niet heel makkelijk, mijn hartslag is ook ineens weer een stuk hoger met lopen. Ik snap er echt niks van. Mocht het zo blijven, dan denk ik dat ik dat ik voorlopig even terug ga naar 2x per week lopen in plaats van 3 keer. Kijken of dat wellicht helpt. Dan kan ik die 3e "trainingsdag" gebruiken voor wat kracht oefeningen, dat helpt zowel met het hardlopen als straks de wintersport hoop ik.
Misschien zou je de afstanden iets kunnen verminderen? Dan zie je de loop in november gewoon als een snelle training en gebruik je die als oefening voor de 'leuke' 10 km (Egmond??).
. I love it.
. Beetje in de buurt is wel altijd fijn maar dat heb je niet altijd voor het uitzoeken he. Altijd prima om een halve te lopen tegenwoordig
Wist niet dat het haalbaar was, maar het kan.
je had een vlag op je rug en was aan het dansen