Dat staat inderdaad heel hoog dat water. Hier komt het echt met bakken uit de lucht nu met nog steeds een harde wind. Echt geen weer om buiten te zijn.
Ik heb bokt de laatste tijd een beetje verwaarloosd. (shame on me) Maar wat komen hier prachtige foto's voorbij! Vooral die parelmoerwolken.
Ik ben zelf een paar keer naar het bos geweest om korstmossen, mossen, planten en paddenstoelen te zoeken. De app die ik heb kon niet alles op naam brengen. maar dat is soms ook alleen met een microscoop te doen.
Nostoc commune (bacterie) muisjesmos een tuintje met van alles en nog wat waaronder dooiermos en stoeprandvingermos Onbekend Duinsterretje Onbekend. Een heel klein oranje korstmos dat altijd op muisjesmos lijkt te groeien. Muurschotelkorst Onbekend. Is dit korstmos? Onbekend. Een dun grijs korstmos met zwarte spikkels dat op boomschors groeit. Kapjesvingermos kruiskruid melig takmos onbekend eikenmos wilg? punctelia rudecta onbekend. Lijkt op melig takmos en eikenmos maar ziet er wrattiger uit. cyclocybe parasitica volgens de app maar heeft geen steel. Waaiertje
Jeetje Axel wat apart. Leuk je interesse! Mooie foto's.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-12-23 15:50
Lizard zeker, Coco is dol op water. Die vindt het heerlijk nu in het bos. En lekker even los. Ze ligt nu al de hele middag te pitten . Hebben trouwens steeds prijs, ze vindt bijna elke wandeling een houtsnip. Super leuk maar schrok ik me echt kapot vanmorgen hij vloog vlak voor mijn neus op.
Axel wat leuk. Ik ben ook gek op mos maar ken alleen rendiermos.
lizard
Geplaatst: 25-12-23 14:21
Ik heb een stukje gewandeld bij watermolen Singraven.
En ook naar watermolen Bels.
En vandaar loop je ook zo naar watermolen Frans.
Laatst bijgewerkt door lizard op 25-12-23 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerlijk he! Ik had net wat zon toen ik ging hardlopen, maar hij was helaas ook al weer wrg voordat ik thuis kwam. Maar goed, het was droog. En niet zo grauw. Dat is ook wat waard