Ik mag vanmiddag voor Janssen. Ik zie er wel een beetje tegenop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Vayo schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze nu gaan bepalen hoe lang een vaccin werkt. Ik heb alweer ruim 4 maanden geleden mijn vaccinatie gehad.
Ik zou eigenlijk best wel eens willen laten bloedprikken hierop. Zouden ze, als je geen Corona hebt gehad (zover ik weet), na een vaccinatie antistoffen in je bloed zien of werkt dit niet zo bij Pfizer omdat ze je niet vaccineren met het dode of verzwakte virus zelf?
Ik heb 29 januari en 26 februari mijn prikken gehad. Begin mei Corona gehad zonder enkele klacht
bigone schreef:Dorus schreef:Hij staat nu ook op het RIVM
Wat naar mijn mening het officiële communicatiekanaal omtrent deze informatie.
Dus het Twitter kanaal van Hugo de Jonge niet? Of de nos.nl? Daar word het als allereerste vermeld en dan pas op de rivm.
Sheran schreef:Hugo zegt nu dus half juli... Is er nog een nieuw tijdpad bekendgemaakt?
Ik vind het persoonlijk maar niks dat er zoveel tegelijkertijd open gaat. Het voelt echt alsof ze de niet-gevaccineerden nog even op de valreep willen besmetten. Het uiterste uit de pandemie halen zeg maar.
ingedebruijn schreef:Sheran schreef:Hugo zegt nu dus half juli... Is er nog een nieuw tijdpad bekendgemaakt?
Ik vind het persoonlijk maar niks dat er zoveel tegelijkertijd open gaat. Het voelt echt alsof ze de niet-gevaccineerden nog even op de valreep willen besmetten. Het uiterste uit de pandemie halen zeg maar.
Hoezo? Als niet gevaccineerde bepaal je toch zelf waar je heen gaat? Ik zie niet in waar ik nu meer risico loop dan hiervoor.
Sheran schreef:purny schreef:@Sheran: Maar het is toch niet zo dat je nu meer niet gevaccineerde mensen ziet?
Wat is er veranderd aan de tijd waarbij er nog niemand gevaccineerd was?
Toen waren er meer regels, maar september-december vond ik inderdaad ook echt een vreselijke tijd.
Zebrastreep schreef:Gewoon je gezond verstand gebruiken , ook ik pas nu nog wel op zelfs al ben ik gevaccineerd. Ik zoek nog steeds geen drukke plekken op , of ga al op een terrasje zitten ( deed ik toch al nooit). Winkelen doe ik over een tijdje wel nu wil iedereen direct heen omdat dat weer kan. Ik kan nog best wel een aantal weken wachten , heb er toch nog geen tijd voor ( en het bespaard een hoop geld)